چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آقای خبر ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۸

افت تولید گاز در فاز 12 پارس جنوبی و طرح یک پرسش مهم

وی همچنین تصریح کرد: “قرار نیست جکت سرچاهی فاز 11 بدون برنامه در دریا رها شود و در معرض مخاطره بیرونی قرار گیرد، زیرا بلافاصله پس از نصب، عملیات حفاری چاه های این موقعیت با استقرار دکل در خردادماه آغاز شده و پس از حفاری چاه های مورد نیاز، سکوی یک میلیارد فوت مکعبی 12C به محل بلوک 11B و روی جکت مزبور انتقال داده خواهد شد تا بلافاصله تولید اولیه میدان شروع شود و به سرعت به ظرفیت کامل برسد. “ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)