دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سازمان نظام پرستاری کشور ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۷

30 نفر از پزشکان و پرستاران نقده تجلیل شدند

[EasyDNNnews:IfExists:SubTitle] 30 نفر از پرستاران و پزشکان حوزه بهداشت و درمان نقده با برگزاری مراسم ویژه ای با حضور جمعی از مسوولان مورد قدردانی قرار گرفتند به گزارش پایگاه اطلا ع رسانی سازمان نظام پرستاری ؛ فرمانده سپاه نقده در مراسم تجلیل از کادر سلامت این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای سلامت اظهار داشت: تلاش ها و خدمات کادر درمانی و جامعه سلامت در بحران اخیر ستودنی بوده و این جان فشانی ها ضامن سلامت و آرامش جامعه است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)