سایر منابع:
سایر خبرها
سه شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت قرمز قرار گرفت
استفاده مردم از ماسک در این استان گفت: خوشبختانه ارزیابی های ما گویای این است که استفاده از ماسک در بین شهروندان بیشتر شده است. وی یادآوری کرد: بیماران کرونایی در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در بیمارستان های سه شهر سمنان، دامغان و گرمسار بستری هستند . به گزارش ایسنا از هشت شهرستان استان سمنان دو شهرستان شاهرود و میامی تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود قرار دارند و 6 شهرستان شامل گرمسار، مهدیشهر، سمنان، دامغان، آرادان و سرخه نیز تحت پوشش علوم پزشکی سمنان قرار دارند. انتهای پیام ...
اوضاع وخیم 6 بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد/ چند بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری است؟
به گزارش بویرنیوز ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که وضعیت شهرستان های گچساران و بویراحمد هنوز قرمز است گفت: متاسفانه میزان شیوع بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد از میانگین کشوری بالاتر رفته اگر مردم رعایت نکنند شاهد تلفات زیادی در این دو شهرستان خواهیم بود. فارس
کدام 12 شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد؟
عباسعلی درستی در گفت و گو با تسنیم، با اشاره به این که استان آذربایجان شرقی از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز است، اظهار داشت: در حال حاضر 12 شهرستان آذربایجان شرقی از جمله شهرستان اهر و تبریز در وضعیت قرمز کرونایی هستند. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان جان باخته از اول شیوع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی داشتیم و وضعیت استان از
مازندران در وضعیت قرمز کرونا/ مسافران کرونا را سوغات نبرند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تورج اسدی عصر امروز در بازدید مسؤولان استانی از وضعیت قرمز کرونا ی شهرستان آمل و حضور در جلسه فوق العاده کرونا یی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اوج دوباره کرونا در شمال کشور و اعلام وضعیت قرمز باعث نگرانی در بخش های مختلف شده است. وی با اعلام اینکه مازندران هم اکنون در شرایط قرمز قرار دارد و شهرهای آن اوضاع مناسبی از لحاظ کرونا ندارند، با
هشت شهرستان هرمزگان قرمز است/نباید کاهش آمار سبب سهل انگاری شود
اتحادخبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به اینکه بوموسی تنها شهرستان سبز کشور در حیطه کروناست، خاطرنشان کرد: هشت شهرستان هرمزگان قرمز و محدودیت های گروه سه و چهار نیز در دو هفته اخیر در این هشت شهرستان اعمال شده است. به گزارش ایسنا؛ دکتر حسین فرشیدی صبح امروز (اول مردادماه) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: هشت شهرستان هرمزگان قرمز و محدودیت های
◄ استان قزوین در وضعیت هشدار قرارگرفت
قزوین| رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا وضعیت استان قزوین در شرایط هشدار و آستانه قرمز شدن قرار گرفت. به گزارش خبرنگار تین نیوز، پیمان نامدار در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا وضعیت شهرهای استان در حال نزدیک شدن به شرایط قرمز است. وی
فقط 60 درصد مردم قم از ماسک استفاده می کنند
به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا قدیر ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم، با بیان اینکه متاسفانه روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در سطح کشور مشهود است اظهار کرد: در قم هم اگر همین روند ادامه یابد شاهد مشکلات و آسیب های بسیاری خواهیم بود. وی بیان کرد: تمامی استان ها و شهرستان های همجوار قم در مرز هشدار و یا به رنگ قرمز در آمده
لزوم تعطیلی بازارهای روز و هفتگی آمل برای کنترل کرونا/ صدور دستور قضایی برای پلمب واحدهای متخلف
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، وضعیت کرونا یی استان مازندران در بین استان های کشور قرمز بوده و چند روزی است که کرونا در شهرستان آمل یکه تازی می کند و از وضعیت قرمز پا را فراتر گذاشته است. هر چند کمبود اکسیژن برای بیماران کرونا یی در بیمارستان های آمل معضلی جدید است که بعدازظهر امروز حسین حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم
زاوه 80 هزار نفری بیمارستان ندارد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛به نقل از صبح توس ، شهرستان زاوه که بین شهرستان تربت حیدریه و باخرز قرار دارد تا سال 87 یکی از بخش های تربت حیدریه بود که پس از ارتقا به عنوان شهرستان معرفی و اکنون این شهرستان دارای دو بخش سلیمان و مرکزی است و براساس آمار خانه های بهداشت جمعیت آن حدود 80 هزار نفر است و حوزه بهداشت و درمان این منطقه تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اداره می شود.
کرمان، پشت چراغ قرمز کرونا
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون 349 نفر در بیمارستان های استان کرمان به دلیل بیماری کرونا بستری هستند. او افزود: از 349 نفر مبتلا در بیمارستان ها، 194 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 41 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 77 نفر در حوزه دانشگاه
90 نفر از مدافعان سلامت تربت حیدریه به کرونا مبتلا شدند
حسین ابراهیمی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، وضعیت شیوع ویروس کرونا را در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان "نگران کننده" توصیف کرد و افزود: شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در تربت حیدریه و دیگر شهرستان های همجوار در دو هفته گذشته روند صعودی داشته است و عمده ترین علت آن نیز بی توجهی برخی مردم به توصیه های بهداشتی است. وی ادامه داد: در صورت ادامه این روند
دانشگاه علوم پزشکی خواستار تعطیلی دو هفته ای شد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل ؛ دکتر حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پی وضعیت بحرانی و قرمز شهر اردبیل و افزایش بستری ها با شیب تند و فوتی ها در اردبیل و سایر شهرهای با وضعیت قرمز پیشنهاد تعطیلی کامل و دو هفته ای شهر اردبیل را به ستاد کرونای استان ارائه کرد. براساس اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اردبیل در سه روز گذشته 24 نفر از مبتلایان در استان جان
جلسه ستاد امتحانات شهریورماه
برنامه ریزی لازم برای برگزاری امتحانات شهریور ماه نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام گیرد. وی افزود:با توجه به وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا در سطح استان باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان بر رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در حوزه های امتحانات نهایی نظارت شود و آموزش های لازم به مراقبین بهداشت ارائه شود. مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام ضمن تاکید بر اعلام
اختصاص 20 درصد ظرفیت بیمارستان های خصوصی به بیماران کرونایی
قلبی و عروقی و تمام بیماران دیگر که از خدمات بخش جراحی و قلب بیمارستان استفاده می کردند الان زمین مانده اند و تعدادی از آن ها به بیمارستان ولایت منتقل شده اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونا در استان، تصریح کرد: درخواست داریم 20 تا 30 درصد ظرفیت بیمارستان رازی و تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان نیز به بیماران کرونایی اختصاص یابد تا بتوان برای مقابله با این
کنکور سراسری سر موعد برگزار می شود/ زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: برخی آزمون ها در کشور ما کلیدی هستند و آزمون دستیاری پزشکی و کنکور سراسری سر موعد مقرر برگزار می شود. به گزارش صدای زرند ، علی اکبر حقدوست در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی که به صورت مجازی در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: هدف اصلی این است که ما فشار را بر روی مردم به حداقل برسانیم و داوطلبان استرس نداشته باشند. در این بین سلامت دانشجویان، اعضای
وضعیت اراک در مواجهه با کرونا قرمز اعلام شد
به گزارش خبرگزاری مهر ، سید محمد جمالیان اظهار کرد: شهرستان های خمین، فراهان و کمیجان اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارند که این شهرستان ها در هفته گذشته نیز در این وضعیت قرار داشته اند و تغییر در آنها صورت نگرفته است. وی ادامه داد: متأسفانه شهر اراک نیز، براساس آخرین وضعیت شهرستان های استان وارد وضعیت قرمز شده است که این شرایط در اثر عدم رعایت موارد بهداشتی و عدم توجه به توصیه های
نقش مهم سپاه در محرومیت زدایی از حوزه بهداشت و درمان گیلان
به گزارش خبرنگار مهر ، ارسلان سالاری پیش از ظهر سه شنبه در نشست مشترک شورای فنی و عمرانی دانشگاه علوم پزشکی با سپاه قدس گیلان استان با قدردانی از همکاری و همراهی سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: امروز نیز سپاه در زمینه محرومیت زدایی از چهره بهداشت و درمان می توانند نقش مهمی داشته باشد. وی به وجود ضعف و کمبود در حوزه زیرساختی، گفت: زیرساخت های درمانی گیلان به شدت فرسوده و
وضعیت 6 شهرستان آذربایجان غربی قرمز شد
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آذربایجان غربی هم اکنون در وضعیت هشدار قرار دارد افزود: وضعیت شش شهرستان ارومیه، خوی، مهاباد، پیرانشهر، سردشت و میاندوآب همچنان در وضعیت قرمز به سر می برند و آمار مبتلایان به ویروس بالا است. وی با اشاره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا 29 تیرماه امسال
وضعیت قزوین به مرز قرمز رسید
ابتلا به بیماری وجود داشته است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین عنوان کرد: شهرستان قزوین طبق گزارش دیروز وزارت بهداشت، نارنجی و وضعیت در مرز قرمز شدن است و با توجه به قرمز بودن شهرستان های اطراف و منطقه طارم و برخی مناطق دیگر که در وضعیت قرمز قرار دارند، قزوین نیز بزودی در وضعیت قرمز قرار خواهد گرفت. دکتر نامدار تصریح کرد: شهرستان بویین زهرا در وضعیت نارنجی است و با توجه
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / سه شنبه 31 تیر 99
به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 45 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 87 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 18 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 42 نفر هم مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است. استان قزوین در آستانه وضعیت قرمز کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا وضعیت استان قزوین در شرایط
استان ایلام همچنان در وضعیت قرمز است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: در حال حاضر شاهد روند صعودی مبتلایان در دنیا، کشور و استان مان هستیم و به نوعی جامعه درگیر این بیماری شده است. او افزود: در استان هایی مانند گیلان که شرایط پیک کرونا را سپری کرده اند، در برخی از شهرستان های آن اوج گرفتن شمار مبتلایان به این بیماری مشهود است. کریمیان
جولان کرونا در ایلام/ 164 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام شناسایی شد
به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز( 31 تیر) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان در شبانه روز گذشته به تعداد 5136 نفر افزایش یافته است. محمد کریمیان بیان اینکه افزایش آمار مبتلایان به کرونا زنگ خطری برای تداوم وضعیت قرمز در سطح استان است، تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 164 مورد مثبت جدید
کمبود زیرساخت های درمانی و رفع آن، تاکید مشترک سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی گیلان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه شورای فنی و عمرانی این دانشگاه امروز با حضور در مقر سپاه استان با سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس و نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در گیلان دیدار و درباره طرح های قابل انجام حوزه سلامت گیلان رایزنی و گفتگو کرد. او در این نشست با قدردانی از همراهی مستمر
شمار جانباختگان کرونا در قزوین به 362 نفر رسید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، پیمان نامدار در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که امروز (سه شنبه 31 تیر) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: 56 مورد جدید از ابتلا به بیماری کرونا را در روز گذشته در استان داشتیم و 270 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که بیشترین حجم بیمار در بیمارستان بوعلی قزوین است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: تعداد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: گیلان به وضعیت قرمز هشدار کرونایی نزدیک شد
به روزی 33 نفر رسیده بود اما اکنون روزانه 200 تن جان خود براثر ابتلا به بیماری کرونا از دست می دهند، تصریح کرد: تنها راه مقابله با بیماری کرونا ویروس جدید در شرایطی که نه واکسن آن تولیدشده و نه درمان قطعی برای آن وجود دارد، رعایت پروتکل های بهداشتی، جداسازی بیماران احتمالی کرونا از افراد سالم، استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و جدی گرفتن بیماری کووید 19 است. /فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: گیلان به وضعیت قرمز هشدار کرونایی نزدیک شد
سمنان به خط قرمز کرونایی رسید
به گزارش مرآت ، دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: علاوه بر سمنان شهر های گرمسار و دامغان از توابع استان سمنان نیز در وضعیت قرمز قرار دارند. او افزود: وضعیت قرمز در شهر های سمنان، گرمسار و دامغان بر اثر عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ایجاد شده است و اگر این شرایط ادامه دار باشد وضعیت بحرانی خواهد شد. نوید دانایی تصریح کرد: در چند روز گذشته بیمارستان های
دانشگاه پزشکی اردبیل خواستار تعطیلی 2 هفته ای در نقاط قرمز استان شد
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، دکتر شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در پی وضعیت بحرانی و قرمز شهر اردبیل و افزایش بستری ها و جانباختگان با شیب تند در مناطق با وضعیت قرمز، پیشنهاد تعطیلی کامل و 2 هفته ای را به ستاد کرونای استان ارائه داده است. وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته 77 بیمار جدید در استان بستری شده و تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان ها تحت
گزارش| ویروسی که بزرگ و کوچک نمی شناسد/ وضعیت بحران کرونایی شهرستان های سمنان در صورت عدم مشارکت مردم
دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این زمینه اظهار داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان 6 شهرستان سمنان، مهدی شهر، دامغان، سرخه، آرادان و گرمسار را زیرپوشش خود دارد و بر اساس بررسی های انجام شده در آخرین آمارها به لحاظ شیوع کرونا شهرستان های سمنان، دامغان و گرمسار از توابع استان سمنان در وضعیت قرمز قرار دارند و این بدان معناست که در این شهرستان ها نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی توجهی شده است.