1000 نفراز کارکنان بهداشت درمان استان بوشهر به کرونا مبتلا شده اند
سایر منابع:
سایر خبرها
مرکز پخش خون جنوب استان بوشهر در بیمارستان کنگان راه اندازی می شود
حالی که مدافعان سلامت جان خود را در این مسیر فدا می کنند وظیفه ما می باشد همواره پشتیبان این عزیزان در این شرایط سخت در همدلی با مردم باشیم. جعفر زارعی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: توجه مدیریت درمان استان به جنوب استان ویژه می باشد و با توجه به حضور صنایع بزرگ نفت،گاز و پتروشیمی و نیروهای کار بسیاری که در این منطقه مشغول به کار می باشند و نیز اهتمام به موضوع پدافند
فقط 58درصد مردم بوشهر پروتکل بهداشتی را رعایت می کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر امروز در آئین تجلیل از فعالان بخش بهداشت و درمان استان بوشهر اظهار داشت : هرچند 70 درصد مردم استان اقدام به استفاده از ماسک می کنند اما آمار 58 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی رضایت بخش نیست و همکاری بیشتر در این زمینه الزامی است. استاندار بوشهر تاکید کرد: تنها راه جلوگیری برای وارد نشدن به فاز جدید بیماری کرونا استفاده از ماسک و
استاندار بوشهر: رعایت 58 درصدی پروتکل های بهداشتی در این استان رضایت بخش نیست
به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در آئین تجلیل از فعالان بخش بهداشت و درمان استان بوشهر افزود: تنها راه جلوگیری برای وارد نشدن به فاز جدید بیماری کرونا استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس امروز پس از 40 سال هنوز به عنوان مهمترین سند پرافتخار ایران به شمار می
58 درصد پروتکل های مقابله با کرونا در استان بوشهر رعایت می شود
به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر شنبه در مراسم تجلیل از تلاشگران بهداشت و درمان استان بوشهر اظهار داشت: طی هشت ماه گذشته تلاش زیادی را از سوی نیروهای درمانی و مدافعان سلامت در نقاط مختلف استان بوشهر شاهد بوده ایم. وی با تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی در عرصه درمان، نظارت، بازرسی و پیشگیری اضافه کرد: علاوه بر درمان در عرصه پیشگیری، نظارت و بازرسی خدمات زیادی عرضه
راه اندازی بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر گام بلندی در پیشرفت حوزه درمان استان است
درمانی و پرستاری خدمات ارزشمندی به بیماران کرونایی استان بوشهر ارائه کرده اند و در 7 ماه گذشته یک هزار نفر از همکاران علوم پزشکی در مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان ها استان بوشهر به بیماری کرونا مبتلا شده اند. دبیرستاد مقابله با کرونای استان بوشهر با اشاره به اهمیت سلامتی در جامعه تاکید کرد: در صورت پروژه های عمران شهری و روستایی اهمیت دارد که شهروندان سالمی داشته باشیم از این نظر سلامت
جهانگیری: آنهایی که بر ضعف کشور اصرار دارند باید پاسخگوی اعمال شان باشند
استان بدلیل مجاهدت فراوان در نجات جان مردم قدردانی کرد و یکی از دلایل سفر خود به هرمزگان برای افتتاح پروژه ها را وضعیت مناسب تر هرمزگان نسبت به استان های دیگر در زمینه شیوع کرونا عنوان کرد. انتهای پیام/88055
کرونا جان 172 نفر دیگر را در ایران گرفت
سیما سادات لاری روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (پنجم مهر 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و 204*
58 درصد پروتکل ها در استان رعایت می شود
به گزارش ندای استان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در همایش تجلیل از تلاشگران بهداشت و درمان استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی اظهار داشت: خدمات و نقش کادر بهداشت و درمان در عرصه های تقویت سلامتی جامعه در خور تحسین است و از خدمات این عزیزان در عرصه رسیدگی به بیماران کرونایی قدردانی می
آخرین آمار ابتلا به کرونا در 5 مهر/ فوت 172 بیمار در شبانه روز گذشته
به گزارش افکارنیوز ، ویروس کرونا در کشور جولان می دهد و مسئولان و مردم نگران وضعیت کرونا در کشور هستند. آخرین آمار کرونا در کشور را از زبان سخنگوی وزارت بهداشت بخوانید. سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3204 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که 1274 نفر از آنها بستری شدند. 173 جان باخته
پرستاران، بی حقوق در اوج موج سوم کرونا
تا پنج شنبه 400 بیمار جدید بر شمار مبتلایان به کرونا در این استان افزوده شده و 17 نفر جان خود بر اثر ابتلا به این ویروس از دست دادند. مدیران بهداشت و درمان آذربایجان غربی نیز از افزایش نگران کننده تعداد مبتلایان به بیماری کرونا به ویژه ارومیه خبر دادند. ظرفیت بیمارستان ها پر شده است جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: ظرفیت همه بیمارستان های درگیر کرونا
ادامه جولان کرونا، 175 قربانی جدید
به گزارش خبرنگار سلامت گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما ، خانم دکتر سیما لاری افزود : تاکنون 436 هزار و 319 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 175 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 25 هزار و 15 نفر رسیده است. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز 3 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و 521
اولین شهید سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان آسمانی شد
ابیطالب(ع) شهرستان راور نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت کوش بود که در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید 19 و تحمل یک دوره بیماری شامگاه چهارشنبه دوم مهرماه 99 به لقا الله پیوست. اینجانب این مصیبت فراموش نشدنی را به خانواده گرامی آن شهید والامقام، جامعه پزشکی، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان راور
کاهش مراجعات به مراکز درمانی با خدمات دوراپزشکی
دوراپزشکی در کشور به ویژه مناطق دور افتاده، بخشی از بار بیماری ها از طریق ویزیت و مشاوره از راه دور کنترل شده است. جان بابایی ادامه داد: این اقدام از مناطق دور آغاز شد و اولین نقطه استان سیستان و بلوچستان و شهرهای مرزی بود. معاون درمان وزارت بهداشت، افزود: امیدوارم با این اقدام خیلی از مراجعات غیرضروری مردم به مراکز درمانی و مطب ها کاهش یابد.
مقابله با کرونا به دغدغه اجتماعی نیاز دارد
پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی لازم است. رعایت اصول ایمنی و فاصله گذاری ایمن برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا یک ضرورت همگانی است چرا که بی توجهی به این موضوع تنها فرد را مبتلا نمی کند بلکه زنجیره ای برای شیوع آن در اطرافیان و سایر افراد نیز خواهد شد. بر اساس اعلام کارشناسان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مردم 70درصد از پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند اما برای جلوگیری بیشتر
مشاور وزیر بهداشت درباره پیک سوم کرونا هشدار داد پیشنهاد اخذ جریمه از سفرهای غیرضرور
کرونا گفت: آنچه در دوران دفاع مقدس موجب موفقیت و برتری ایران شد، روحیه جهادی بود که با فرهنگ غنی ایرانی تجلی پیدا کرد، این تجربه و این الگو باید تا 100 سال سینه به سینه به نسل های آینده منتقل شود، جامعه پزشکی و پرستاری و امدادگران در دوران دفاع مقدس رو سفید شدند و امروز نیز پزشکان ،پرستاران، کادر بهداشتی و حتی نیروهای خدماتی در صف مقدم دفاع از سلامت مردم هستند. وی گفت: باید تجارب طب نظامی در
مدافعان جبهه سلامت استان بوشهر در هفته دفاع مقدس تجلیل شدند+ تصاویر
کانون های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر برای کنترل ویروس کرونا در استان بوشهر ضمن ارائه آموزش های لازم، با انجام تب سنجی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی نسبت به جدا سازی افراد آلوده احتمالی اقدام لازم را انجام می دهند. علی فولادوند با اشاره به اعزام تیم های پزشکی به نقاط محروم و دور افتاده گفت: در هفته دفاع مقدس تیم های پزشکی جهادی برای رسیدگی به نیازمندان به روستاها و نقاط محروم
بوشهر| مدافعان سلامت در برابر کرونا از جان مایه می گذارند
دارند گفت: در جنگ 8 ساله دفاع مقدس کسانی حضور یافتند که از نظر خداوند متعال ایده آل بودند. امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه کادر درمانی خدمت عاشقانه به بیماران کرونایی می کنند افزود: پزشکان، پرستاران، متخصصان علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، پیراپزشکان و دیگر گروه های کادر درمانی با تلاش بی وقفه خود برای جلوگیری از مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا جان فشانی و ایثارگری می کنند. در این آئین از خانواده شهدای سلامت و جمعی از کارکنان بهداشت و درمان استان بوشهر تقدیر شد. انتهای پیام/190/ ...
بوشهر| جامعه با استفاده 90 درصدی از ماسک مقابل کرونا واکسینه می شود
شکننده است. کشمیری، با بیان اینکه کادر درمانی اکنون 8 ماه با بیماری کرونا درگیر و خسته هستند خاطر نشان کرد: اگر یک موج جدید کرونا ایجاد شود بسیار ناگوار است که باید در پیشگیری همه افراد جامعه همکاری کنند. دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر، با بیان اینکه اکنون تعدادی از بیماران در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند خاطر نشان کرد: با پیشگیری امید می رود بار انتقال بیماران به بیمارستان ها کمتر شود. در این آئین از خانواده شهدای سلامت و جمعی از کارکنان بهداشت و درمان استان بوشهر تقدیر شد. انتهای پیام/190/ ...
تقدیر از مدافعان سلامت در شهرستان بوشهر
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با توجه تلاش های شبانه روزی جهادگران و مدافعان عرصه سلامت در طی هفت ماه گذشته در مقابله با ویروس کرونا، سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس از مدافعان سلامت در شهرستان بوشهر با اهدای شاخه گل تقدیر کردند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر گفت: در
ماسک زرهی در برابر کرونا
بیماری، دوباره شرایط ناخوشایند شده است و استفاده از ماسک به عنوان سلاحی کاربردی یاد می شود که می تواند جان انسان را نجات دهد. از ابتدای شیوع کرونا در کشور حدود 25 هزار نفر جان باخته اند و به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران
شمار قربانیان کرونا در کشور از 25هزار تن گذشت/ 4نفر به جانباختگان کرونا در استان بوشهر اضافه شد+ جزییات
/> دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم اکنون 40 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 15 مورد از آن ها با کمک دستگاه تنفس می کنند. دکتر کشمیری افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 12 هزار و صد و سی و سه نفر بوده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در زمان حاضر بیش از یک هزار
امام جمعه بوشهر: از ظرفیت وزارت دفاع برای مقابله با کرونا در این استان استفاده شد
بیمارستان ها و حمایت از کادر درمان و آسیب دیدگان کرونا استفاده کنند. وی با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته در 11 شهر استان تاکید کرد: سلامت جان مردم از همه چیز مهمتراست و شیوه نامه های بهداشتی نباید در مصلی ها نادیده گرفته شود. صفایی بوشهری گفت:ائمه جمعه در کنار خدمات فرهنگی باید زبان گویا و خدمتگزار مردم باشند و مشکلات را به گوش مسئولان برسانند. وی افزود: ائمه جمعه باید مسئولان را متوجه خدمت به مردم کنند به ویژه در مناطق کرانه ای که شرایط زندگی سخت تر است.
سوم مهرماه و تازه ترین اخبار کرونا در استان ها
"تاکنون 436 هزار و 319 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 175 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 25 هزار و 15 نفر رسیده است"، این اماری است که سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام و خاطرنشان کردکه استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر
ادامه جولان کرونا، 175 قربانی جدید
به گزارش خبرنگار سلامت گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما ، خانم دکتر سیما لاری افزود : تاکنون 436 هزار و 319 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 175 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 25 هزار و 15 نفر رسیده است. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز 3 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و 521
توضیحات معاون وزیر بهداشت درخصوص مخاطرات همپوشانی آنفلوآنزا و کووید19
امیدواریم به یاری خدا و تلاش کادر درمانی و پرستاری از این بیماری نجات پیدا کنند. معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا در خصوص کمبودهای زیرساختی حوزه سلامت ساوه گفت: امکانات سخت افزاری و زیرساخت های درمانی شهرستان ساوه به نسبت جمعیت آن ناکافی است و عقب ماندگی این شهرستان از لحاظ سرانه مراکز درمانی کاملا مشهود است. وی تصریح کرد: انتظار می رود که
معاون درمان وزارت، بهداشت: 100 هزار میلیارد ریال برای طرح های حوزه بهداشت و درمان نیاز است
محروم کشور از جمله زابل و هیرمند در استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ایلام و بوشهر، لرستان و حتی در تهران در بخش خدمات قلب و عروق در حال انجام است که اجرای کامل این طرح موجب جلوگیری و کاهش مراجعه های غیرضروری مردم به درمانگاه ها و بیمارستان ها می شود. جان بابایی در ادامه با بیان اینکه از 2 هفته گذشته به صورت تدریجی شاهد روند رو به افزایش میزان بستری بیماران مبتلا به کووید 19 در کشور هستیم
بازدید سر زده معاون وزیر بهداشت از ساوه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیشب در سفر به ساوه به صورت سر زده به ساوه از وضعیت بیمارستان مدرس این شهر بازدید کرد. جان بابایی با حضور در بخش های درمانی و کرونای بیمارستان مدرس در جریان روند درمانی بیماران قرار گرفت. از آغاز شیوع کرونا در ساوه (ابتدای اسفند پارسال) مدافعان سلامت در
تمام شهرستان های آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند
کرد: در این طرح دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز شرکت دارند و با استقرار در مناطق مختلف شهر آگاهی لازم را در جهت کنترل ویروس کویید 19 به شهروندان ارائه می دهند. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم امروز گفت: تاکنون 436 هزار و 319 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 175 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 25 هزار و 15 نفر رسیده است