پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۴:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فکر شهر ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۱

1000 نفراز کارکنان بهداشت درمان استان بوشهر به کرونا مبتلا شده اند

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: در زمان حاضر بیش از یک هزار نفر از کارکنان حوزه بهداشت و درمان این استان به ویروس کووید 19مبتلا شده که برخی از آنها بهبود یافته وبرخی دیگر در بستر بیماری و یا در مرخصی هستند. به گزارش فکرشهر از ایرنا، سعید کشمیری روز پنجشنبه در آئین تقدیر از شهدای سلامت استان بوشهر گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا امروز کارکنان حوزه سلامت با تمام وجود همانند روزهای جنگ در خط مقدم اپیدمی بیماری از مردم دفاع می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)