سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۸

مراجعه 200 نفر از مردم آبش احمد با علایم سطحی شکم درد و استفراغ به شبکه ...

فرماندار شهرستان کلیبر از مراجعه 200 نفر از مردم آبش احمد و روستاهای اطراف آن، با علایم سطحی شکم درد و استفراغ به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد. عدالت حاجی پور با بیان این که موضوع بحث مسمومیت نبوده و این افراد با علایم شکم درد، تهوع و استفراغ مراجعه کرده اند، اظهار کرد: علت این موضوع هنوز معلوم نشده و در دست بررسی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)