بستری شدن 87 بیمار جدید کرونایی در استان اردبیل/ 42 درصد تخت ها به کرونا ...
سایر خبرها
جان باختن 9 شهروند اردبیلی در شبانه روز گذشته/ بستری 84 بیمار جدید مبتلا به کرونا
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تشریح آمار مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته به تفکیک شهرستان ها عنوان کرد: از 84 مورد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در استان، 43 نفر از اردبیل، 10 نفر پارس آباد، 20 نفر مشگین شهر، 5 نفر گرمی، یک نفر بیله سوار و 5 نفر از خلخال گزارش شده است.
افزایش بی سابقه افراد مبتلا به کرونا در استان اردبیل
آمار منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نشان می دهد که در شبانه روز گذشته تعداد فوتی ها و مبتلایان به بیماری کرونا در این استان افزایش یافته است. بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، در شبانه روز گذشته 9 نفر از مبتلایان به بیماری کرونا جان خود را از دست داده و 84 فرد مبتلای جدید نیز در مراکز درمانی این استان بستری شدند. شیوع بیماری
بستری 84 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل
گروه جامعه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در 24ساعت گذشته 84 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل بستری شده و 9 نفر دیگر نیز جان باختند.شهرام حبیب زاده بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 84 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و متأسفانه 9 نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان باختند.وی با اشاره به بحرانی بودن وضعیت استان و روند صعودی بیماری کرونا، افزود: 452 بیمار مبتلا به
رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل: شناسایی افراد ناقل کرونا حیاتی است
مشگین شهر در وضعیت مشکی، خلخال و پارس آباد در وضعیت قرمز، بیله سوار، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و اصلاندوز، گرمی، نمین و کوثر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند. ظرفیت مراکز درمانی استان اردبیل برای پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است و پیش بینی می شود که با تکمیل ظرفیت پذیرش و با ادامه روند فعلی، فشار مضاعفی بر مراکز درمانی استان در خصوص پذیرش و درمان مبتلایان کرونا وارد شود. آمار بستری همزمان بیماران مبتلا به کرونا که طی چهار ماه اخیر روند ثابت 200 تا 250 نفر را طی کرده بود، در چند هفته اخیر با افزایش مستمر به 452 مورد کنونی رسیده است. ...
9 فوتی حاصل تاخت و تاز بی رحمانه کرونا دراردبیل
گروه جامعه: در 24 ساعت گذشته با فوت 9 شهروند اردبیلی و بستری 84 نفر دیگر روند صعودی را در آمار ابتلایان به کووید – 19 شاهد بودیم.رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 23آبان با اعلام این خبر اظهار کرد: بحران کرونا در اردبیل رو به فزونی است و ما هر روز با افزایش شمار بیشتری از مبتلایان و فوتی ها روبرو هستیم.شهرام حبیب زاده خاطرنشان کرد: فوت 9 نفر از شهروندان اردبیلی نشان از تاخت و تاز بی رحمانه این ویروس
اختصاص 70 درصد تخت های بیمارستان های بناب و ملکان به بیماران کرونا!
محمد حسین صومی، جمعه شب در گفت وگوی خبری افزود:تمامی تخت های بیمارستانی پر هستند و مجبوریم بخش های عادی را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم؛ با وجود مقرر بودن تخصیص 20 درصد از تختهای بیمارستان ها به بیماران کرونایی، 70 درصد تخت های بیمارستان های بناب و ملکان به این بیماران اختصاص پیدا کرده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با گلایه از برگزاری مراسم عروسی توسط برخی از شهروندان در شرایط
ادامه رکوردشکنی کرونا در استان اردبیل با 9 فوتی و 84 بستری جدید
17 مورد بوده است. استان اردبیل هم اینک در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس گزارش رسمی، شهرستان های اردبیل و مشکین شهر در وضعیت مشکی، خلخال و پارس آباد در وضعیت قرمز، بیله سوار، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و اصلاندوز، گرمی، نمین و کوثر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگار ایرنا
پروژه خلخال کلور درام فعال است/ دو برابر شدن اعتبار پروژه کلور درام
/> وی افزود: تلاش مسؤولان استانی و نماینده مردم خلخال و کوثر برای اخذ کامل اعتبارات است و از محل اعتبارات جهش تولید نیز برای دو شهرستان خلخال و پارس آباد و برای مسیرهای خلخال کلور درام و اردبیل پارس آباد سربند اعتباری ویژه اختصاص خواهد یافت. بهنام جو ادامه داد: در سال گذشته اعتبار این پروژه زیر هفت تا هشت میلیارد تومان بوده که امسال اعتبارات نسبت به سال گذشته گشایش خوبی داشته و حمایت
سازمان برنامه و بودجه حساب خاص را سانسور کرد!
/> بهتر است روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه بار دیگر اظهارات علی ربیعی سخنگوی دولت در مورد منابع هدفمندی به حساب ردیف ها متفرقه بودجه و نیز جداول طرح های عمرانی مربوط به این مسئله را بازخوانی کند. انتهای پیام/ اردبیل – بیله سوار – پارس آباد – خلخال – شهرستان سرعین – کوثر – گرمی – مشگین شهر – نمین – نیر – ارومیه – اشنویه – بوکان – پلدشت – پیرانشهر – تکاب – چالدران – چایپاره
فوت 16 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته
در سه شهرستان ابرکوه، خاتم و بافق افزایش داشته و شهروندان در این شهر ها باید بیش از این در رعایت مسائل بهداشتی دقت داشته باشند. وی گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته 16 بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی درباره وضع کنونی کرونا در استان خاطرنشان ساخت: در ابتدای هفته هزار و 135 مورد بستری در بیمارستان ها داشتیم که امروز به
لزوم مراقبت جدی سالمندان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا
اردبیل خبر داد و گفت: فقط در شهرستان اردبیل یک هزار و 246 مورد بازدید در 24 ساعت گذشته انجام شده که از این تعداد 16 مورد صدور اخطاریه و تذکر به متصدیان متخلف و 6 مورد پلمب اماکن متخلف شامل قلیان سرا، رستوران و ... انجام شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با درخواست از مردم برای عدم شرکت در دورهمی ها و مراسم عزا و عروسی افزود: اکثر مبتلایان در مراسم عروسی، عزا و دورهمی های خانوادگی مبتلا شده اند که این آمار درحال افزایش و بسیار نگران کننده است. کد خبر 5069771
احتمال ورود فارس به فاز بحرانی/ توقف کامل فعالیت ها
که با دستور استاندارفارس حل شد. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز نگرانی از پر شدن تخت های بیمارستانی، بیان کرد: روزانه 1800 بیمار بستری در بیمارستان های استان داریم و برای پاسخگویی به نیاز، 700 تخت از ظرفیت کنونی بیمارستان ها به بخش های کرونا اختصاص یافته است. همتی ادامه داد: تعداد بیماران بدحال افزایش یافته است و هم اکنون 288 بیمار در بخش های آی سی یو بستری و
جولان کرونا در اردبیل؛ جان باختن 8 نفر طی 24 ساعت گذشته/ بستری 59 بیمار جدید مبتلا به کرونا
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تشریح آمار مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته به تفکیک شهرستان ها عنوان کرد: از 59 مورد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در استان، 34 نفر از اردبیل، 5 نفر پارس آباد، 13 نفر مشگین شهر، 3 نفر گرمی، یک نفر بیله سوار و 3 نفر از خلخال گزارش شده است.
87 نفر در شبانه روز گذشته در اردبیل بستری شدند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 22 آبان با اعلام این خبر اظهار کرد: در شبانه روز گذشته همچنین شاهد فوت 6 نفر از شهروندان اردبیلی بر اثر ابتلا به کووید – 19 بودیم. شهرام حبیب زاده خاطرنشان کرد: در همین مدت 72 نفر با حال عمومی مساعد از بیمارستان ها ترخیص شده اند اما همچنان روند صعودی را در ابتلا به کرونا در اردبیل شاهدیم. وی گفت: 446 نفر بستری های موجود ما در مراکز درمانی است که از این
فوت 6 نفر براثر کرونا در اردبیل
درمانی بستری شدند. در سه روز اخیر رکورد بستری همزمان بیماران مبتلا به کووید.19 در استان شکست و بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، هم اکنون تعداد 446 فرد مبتلا در مراکز درمانی استان بستری بوده و در حال مداوا هستند. استان اردبیل هم اینک در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس گزارش رسمی، شهرستان های اردبیل و
افتتاح سه بیمارستان در دهمین آیین پویش ره سلامت
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار سلامت ایرنا، در دهمین آیین پویش ره سلامت قرار است که بیمارستان امیر المومنین(ع) قم که مجری آن، خیرین هستند، با 231 تخت بیمارستانی و با متراژ 19 هزار و 949 مترمربع افتتاح شود. این پروژه بیمارستانی برای 500 نفر شغل ایجاد می کند. همچنین بیمارستان هاشمی نژاد مشهد که مجری آن، دانشگاه علوم پزشکی مشهد است نیز با 400 تخت و متراژ 32 هزار و 500 مترمربع افتتاح می شود. این
کاهش شیوع بیماری کرونا نیازمند همدلی و همکاری همه افراد جامعه است
شهرام حبیب زاده در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 87 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند که بیشترین بستری مربوط به شهرستان اردبیل است و مجموع بیماران بستری شده به رقم 446 نفر رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه در همین مدت 6 بیمار به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند. وی یادآور شد: هم اکنون 71 بیمار در بخش مراقبت
کرونا در استان اردبیل همچنان می تازد
/> پارس آباد: 1 نفر مشگین: 1 گرمی: – بیله سوار – خلخال: – آمار بستری شهرستان ها: اردبیل: 58 نفر پارس آباد: 12 نفر مشگین: 11 گرمی: – بیله سوار – خلخال: 6 شمار جان باختگان کرونا در استان اردبیل به 825 نفر رسید. گفتنی است، شهرستان پارس آباد در آمار بستری های 24 ساعت گذشته مشگین شهر را پشت سر گذاشت. https://www.savalankhabar.ir/213180
افزایش نگران کننده شیوع کرونا در استان اردبیل با 87 بستری جدید
، هم اکنون تعداد 446 فرد مبتلا در مراکز درمانی استان بستری بوده و در حال مداوا هستند. استان اردبیل هم اینک در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس گزارش رسمی، شهرستان های اردبیل و مشکین شهر در وضعیت مشکی، خلخال و پارس آباد در وضعیت قرمز، بیله سوار، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و اصلاندوز، گرمی، نمین و کوثر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند. رئیس دانشگاه علوم
فوت 8 بیمار مبتلا به کرونا در اردبیل/کرونا همچنان قربانی می گیرد
در بخش های آی . سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و 51 نفر نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان ها ترخیص شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بحرانی بودن وضعیت شهرستان های اردبیل و مشگین شهر خبر داد و گفت: وضعیت شهرستان های پارس آباد، خلخال قرمز، بیله سوار، نیر و سرعین نارنجی، نمین ، کوثر، گرمی و اصلاندوز زرد گزارش شده است. حبیب زاده گفت: از 59 بیمار مبتلا به کرونا، 34
اجرای محدودیت های جدید کرونایی همزمان با سراسر کشور در اردبیل
وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس آخرین گزارش اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی این استان، شهرستان های اردبیل و مشگین شهر در وضعیت مشکی، خلخال و پارس آباد در وضعیت قرمز، بیله سوار، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و اصلاندوز، گرمی، نمین و کوثر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند. انتهای پیام/ع
افزایش فوتی های کرونا در استان کرمانشاه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ا ز کرمانشاه ؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش فوتی های کرونا در استان گفت : متاسفانه در شبانه روز گذشته 13 نفر دیگر در استان قربانی کرونا شدند که با این تعداد، فوتی های کرونا در استان از مرز 1000 نفر گذشته و تاکنون 1009 نفر در استان قربانی کرونا شده اند. او گفت : متاسفانه
کرونا همچنان می تازد
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز ایلام؛ دکتر محمد کریمیان افزود: روند ابتلا به بیماری کرونا بحرانی وشرایط بسیار نگران کننده است. وی از تکمیل تخت ها ی بیمارستانی و کمبود تجهیزات درمانی علیرغم خستگی کادر درمان خبرداد واز مردم خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کند شدن روند ابتلا وقطع زنجیره این ویروس کشنده کمک کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 11 مورد فوت ناشی از کرونا گزارش شده است که مجموع جان باختگان این بیماری به 466 نفر رسیده است.
ابتلای بیش از 19 هزار یزدی به کرونا
ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 359 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند. سلمانی ادامه داد: از این تعداد 84 نفر در بیمارستان های استان بستری شدند و 275 بیمار در منزل دوره ی درمان را طی می کنند. وی افزود: 11 بیمار از شهرستان ابرکوه، 7 بیمار از شهرستان اردکان
محور اسالم – خلخال سفیدپوش شد
. محور اسالم به خلخال با 70 کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است. ایستگاه هواشناسی تالش میزان بارندگی در شبانه روز گذشته را 29 میلیمتر، دمای فعلی هوا را 13 درجه سانتیگراد و وضعیت جوی را بارانی اعلام و برای فردا آسمانی ابری، مه آلود و بارانی پیش بینی کرد. شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است. منبع: ...
289 مورد جدید از ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد / 11 مورد فوتی
های استان است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه با افزایش تعداد بستری های ناشی از کرونا امکانات درمانی و بیمارستانی جوابگوی بیماران مبتلا به کرونا نیست، افزود: در حال حاضر شهرستان های ایلام، ایوان و چرداول در وضعیت سیه از نظر شیوع کرونا و شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و مهران در وضعیت قرمز قرار دارند. کریمیان یادآور شد: در شبانه روز گذشته در شهرستان
محموله اقلام مقابله با کرونا به بیمارستان مهاباد اختصاص یافت
: تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمانی با توجه به وضعیت قرمز مقابله با کرونا در مهاباد در اولویت قرار گرفته و نیاز است مسوولان ارشد کشوری نهایت همکاری را برای تامین این اقلام با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته باشند. هم اکنون 155 بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری و تحت مراقبت هستند. از مجموع بستری شدگان در بخش ویژه کرونا در این بیمارستان 73 نفر
افزایش 4 برابری بیماران کرونایی/وضعیت بیماری کرونا در سرایان نیاز به کار تخصصی دارد
/> دهقانی فیرزوآبادی با بیان اینکه محدودیت های ایجاد شده در مرکز استان باید در شهرستان ها نیز اجرایی شود؛ از اعمال محدودیت های جدید از ابتدای هفته آینده خبر داد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در ادامه از مسولین شهرستانی خواست تا همه ظرفیت های شهرستان را برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان پای کار بیاورند. وی مبتلا شدن 900 نفر از کادر درمان استان خراسان جنوبی و خارج شدن از
شناسایی 1675 بیمار جدید کرونایی در اصفهان / بستری شدن 275 بیمار در شبانه روز گذشته
قرنطینه را در منزل سپری کنند. نجیمی افزود: متاسفانه طی شبانه روز گذشته تعداد 55 بیمار مشکوک به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که تاکنون تست 36 نفر از این بیماران فوت شده مثبت قطعی به ویروس کرونا بوده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر تعداد کل بیماران مبتلا به کوید 19 در استان به جز کاشان و آران و بیدگل دو هزار و 59 نفر است. آرش نجیمی گفت: متاسفانه از این تعداد بیمار 379 نفر در وضعیت وخیم تر و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان ومراقبت هستند. ...