ممنوعیت تجمعات و ترددها بدون رودربایستی اجرا شود / بانک ها را پلمب می کنیم
سایر منابع:
سایر خبرها
هشدار به مسئولان دولتی
شفاآنلاین سلامت وزیر کشور گفت: برخی گلایه داشتند که دستگاه های اجرایی مصوبات را رعایت نمی کنند که این امر درست است، برخی مسئولان دولتی برای افتتاحیه ها برنامه رفتند و مراسم برگزار کردند که غلط است. به گزارش شفاآنلاین : عبدالرضا رحمانی فضلی، ظهر دوشنبه در حاشیه نشست مشترک قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه باکرونا اظهار کرد: فرمانداران هر روز حداقل یک ساعت باید جلسه برگزار کنند و عملکرد
ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به خلخال
بدون تذکر قبلی و با مشاهده اولین تخلف به عنوان تهدید علیه بهداشت تلقی و محل کسب تعطیل و پلمب شده و تا زمان تصمیم جدید از سوی این ستاد هیچ یک از دستگاه های اجرایی حق فک پلمب را نخواهند داشت. رییس ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونای خلخال اظهارداشت: اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا همانند دستورات شورای عالی امنیت ملی برای همه مسوولان قابلیت اجرایی داشته و بر اساس دستورالعمل جدید ستاد
پلمب 20 واحد صنفی متخلف در سراب
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،یحیوی فرماندار سراب گفت:در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 20 واحد صنفی متخلف پلمب شدند. او از عموم مردم خواست از حضور در تجمعات، دورهمی های خانوادگی و اماکن پرتردد خودداری کرده و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند. انتهای پیام/ک
استاندار مرکزی: ارجاع مدیران به هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت در صورت عدم انجام مصوبات کرونایی
شده اند، اما طی دو هفته آینده محدودیت هایی برای شهرهای قرمز و نارنجی خواهیم داشت و باید تلاش کنیم مصوبات ستاد ملی کرونا حتما اجرایی شود. استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه جزئیات این تعطیلی به اطلاع مردم رسانده می شود، افزود: در کنار این مصوبات قرارگاه سلامت استان در قالب طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی در بازه زمانی طولانی تر کار خود را دنبال می کند و عمده پایگاه های این طرح مساجد هستند
40 واحد صنفی متخلف در تبریز پلمب شد
به گزارش راهبردنیوز، محمدعلی سلیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق مصوبات و دستورالعمل ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و یا بعد از ساعت 6 عصر همچنان به فعالیت خود ادامه دهند و به اخطارهای ابلاغی توجه نکنند واحد آنها پلمب می شود. وی با بیان اینکه تبریز در وضعیت بحرانی شیوع و ابتلا به ویروس کرونا قرار دارد، اظهار داشت: مقررات
طرح جامع مقابله با کرونا از روز شنبه اجرا خواهد شد نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای ...
نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور در وزارت کشور؛ برگزار شد. سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در پایان نشست مشترک ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، در محل وزارت کشور گفت: امروز رئیس جمهور یک جلسه فوق العاده گذاشتند تا اطمینان حاصل کنیم
مسؤولان به وظایف خود درباره کرونا توجه کنند/ افزایش محدودیت های کرونایی در خلخال
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی ظهر امروز در جلسه ستاد قرارگاه زیستی شهرستان خلخال اظهار کرد: با وجود اهمیت رعایت مردم، اما مسؤولان عضو ستاد پیشگیری از کرونا نیز باید به مسؤولیت های قانونی و اداری خود توجه کنند. وی افزود: مصوبات قرارگاه ملی زیستی کرونا همچون مصوبات شورای امنیت ملی کشور لازم الاجرا بوده و کارکنان دولت و اعضای ستاد کرونا در موارد اثبات تخلف به 3 ماه
دوهفته آینده بسیار سرنوشت ساز است/ همراهی بازاریان در کاهش ساعت کاری
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین عصر امروز(سه شنبه) در جلسه فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: تنها با انسجام و هماهنگی متولیان امر و همراهی و جدیت مردم است که می توانیم از شیوع کرونا جلوگیری کنیم. وی با با بیان این که دوهفته آینده بسیار سرنوشت ساز است، افزود: اعلام بسیج عمومی شده است و
میانگین سنی مبتلایان در دهاقان 46 سال رسیده
به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حشمت الله ثالثی در جلسه ستاد کرونا ی این شهرستان با اشاره به جهش شدید ویروس در کشور، اظهار داشت: در صورتی که توصیه های بهداشتی را جدی نگیریم شرایط شهرستان دهاقان نیز بحرانی خواهد شد. مدیر شبکه بهداشت و درمان دهاقان با بیان این که شهرستان دهاقان هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارد،گفت: میانگین سنی مبتلایان در این شهرستان 46 سال است که نسبت به ماه های
رعایت پروتکل های بهداشتی توسط خانوادە ها رکن اصلی کنترل کرونا است
بهمن مرادنیا در حاشیه جلسە قرارگاە عملیاتی ستاد ملی مبارزە با کرونا از طریق ویدئو کنفرانس که با حضور وزرای کشور و بهداشت و درمان و فرمانداران، بخشداران و مدیران شبکه بهداشت سراسر کشور برگزار شد ضمن درخواست از مردم استان برای همکاری کامل در جهت کنترل بیماری کرونا گفت: با اعمال همه محدودیت ها و تعطیلی مشاغل اگر مردم همکاری نکنند و کاملا پروتکل های بهداشتی را مد نظر قرار ندهند کاری از پیش نخواهد رفت
رحمانی فضلی: تجمع در مناطق قرمز ممنوع است
کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی است، شاید از منظر تأثیرگذاری و قدرتِ اجرایی از قانون هم بالاتر باشد. در شورای عالی امنیت ملی همه مصوبات به تصویب مقام معظم رهبری می رسد و ایشان در ستاد مقابله با کرونا هم فرمودند در حکم مصوبات شورای امنیت ملی است و همه ی این ها مصوبات رهبر معظم انقلاب بوده و مانند قانون است. وزیر کشور تاکید کرد: مناطق حاشیه ای و
طرح جدید اعمال محدودیت های هوشمند، شهرستان و شهر محور است
، نیروی انتظامی ثبت خواهد شد که امیدواریم در نامه اعمال حسنه و عاقبت بخیری خود و خانواده شان شود. فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین ضمن تشکر از فرمانداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستانها ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و همراهی و همدلی همه دستگاههای اجرایی با محوریت وزارت بهداشت و کادر پزشکی و بهداشتی در خط مقدم مواجهه با این بلیه، موفق باشند. وزیر کشور همچنین مراتب تقدیر و تشکر خود را از دکتر نمکی، معاونین ایشان، اعضای ستادی و صف وزارت بهداشت، کادر درمانی و پرستاران به عمل آورد و برای همه آنها آرزوی توفیق کرد. ...
شهروندان شناخت خود از مقررات و رنگ بندی های جدید کرونایی را افزایش دهند
حبیب الله خجسته پور ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی قرارگاه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که 26 آبان ماه به ریاست دکتر رحمانی فضلی و با حضور ویدئو کنفرانسی برخی از استانداران و معاونان سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و نیز تمامی فرمانداران و بخشداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد : با توجه به مصوبات قرارگاه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا محدودیت های جدید
احساس مسئولیت اجتماعی مؤلفه تحقق اهداف محدودیت های جدید
همه ظرفیتها برای اجرای طرح محدودیت برخورداریم، گفت: پلمب، ظرفیت مدیریت بحران، دادستانها و شورای تامین را داریم اما اشکال در عمل یا ضعف در فهم دقیق این قوانین و مقررات است. فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره مساله تجمع و تردد، گفت: وقتی منطقهای قرمز میشود، تجمعات و ترددها نباید باشد. برخی فرمانداران مراعات برخی رودربایستیها را دارند و در جلسه استانداران هم گفتم هر جا
حضور فرماندار ری در جلسه هماهنگی اجراء و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی ...
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، جلسه هماهنگی اجراء و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا و نمکی وزیر بهداشت - درمان و آموزش پزشکی، فرمانداران و بخشداران سراسر کشور برگزار شد. در این جلسه حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بهمراه بخشداران و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نیز از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند.
حضور ویدئو کنفرانسی بهمن خطیبی فرماندار قرچک در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، این جلسه با حضور ویدئوکنفرانسی کلیه فرمانداران، بخشداران و مدیران شبکه بهداشت و درمان سراسر کشور به منظور اجرا و تحقق بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی تشکیل شده است.
حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در جلسه وبینار قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با ...
معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به همراه معاونین محترم فرماندار، بخشداران محترم بخش های تابعه شهرستان، مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان در جلسه ویدئو کنفرانس قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور مشترک وزرای محترم کشور و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، معاونین ایشان با فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های کشور مشارکت نمودند. آقای مهندس راعی
در اجرای مصوبه های کرونایی تعارف نداریم
است. وزیر کشور گفت: وقتی وضعیت قرمز می شود فرمانداران و استانداران مراعات و رودربایستی را کنار بگذارند. رحمانی فضلی افزود: فرمانداران و استانداران از مفخی کردن آمار بپرهیزند، وزیر بهداشت بر اساس آمار شما تصمیم گیری می کند. جان مردم در میان است و نباید اهمال شود. فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: در مقابله با کرونا مناطق حاشیه ای و روستاها در اولویت باشند، زیرا
در کرونا آمارسازی و مخفی کاری نداشته باشیم/ مصوبات ستاد کرونا در حکم مصوبات شورای عالی امنیت ملی است
وزیر کشور گفت: آمار سازی و مخفی کاری نباید داشته باشیم، این جان مردم است و بر اساس این آمار دکتر نمکی تصمیم می گیرد.
پلمب بانک ها در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی/ گشت ها باید افزایش یابد/ در موضوع کرونا نباید ...
به گزارش برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، در مراسم قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: از قوه قضاییه تشکر می کنم که در موضوع برخورد با کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند با جدیت وارد کار شد و با متخلفان برخورد می کند. رحمانی فضلی بیان کرد: فرمانداران هر روز یک ساعت جلسه بگذارند؛ در این جلسه عملکرد استان ها بررسی شود و پیشنهاد ها ارائه شود و برنامه
قدردانی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا از همکاری های قوه قضاییه
درباره مهار بیماری کرونا جلسه برگزار کنند، گفت: عملکرد روزانه تان را بررسی کرده و برنامه روز بعد را بر آن اساس طبقه بندی کنید. همه شما 450 فرماندار باید با اپلیکیشنی که در دسترس تان قرار می گیرد با قرارگاه ارتباط برخط داشته باشید و مصوبات خود را برای ما بفرستید تا از آن ها استفاده کنیم. فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا گفت: فرمانداران چک لیست داشته باشند و کار ها را با دقت دنبال ک
هدف قرارگاه کمک به ستاد مقابله با کرونا و توسعه آگاهی بخشی به مردم در خصوص همزیستی با کرونا است
فرماندار در اولین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا شهرستان ترکمن گفت: هدف قرارگاه کمک به ستاد مقابله با کرونا و توسعه آگاهی بخشی به مردم در خصوص همزیستی با کرونا است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار روز یکشنبه 25 آبان در اولین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا شهرستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع بیماری کرونا و تاکیدات مقام معظم
برگزاری نشست فرمانداران و روسای شبکه های بهداشت کشور با فرمانده قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا
خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، در محل وزارت کشور آغاز شد. این نشست در راستای اجرا و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی برنامه ریزی شده است. در این نشست، 10 نفر از فرمانداران و 10 نفر از روسای شبکه بهداشت و
آغاز نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور با ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور، در محل وزارت کشور آغاز شد. این نشست در راستای اجرا و تحقق هرچه بهتر و موثرتر سیاست ها، برنامه ها و مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی برنامه ریزی شده است. در این نشست، 10 نفر از فرمانداران و 10 نفر از روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا: اجرای طرح غربالگری عمومی در کشور
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در حاشیه جلسه یکشنبه هیات دولت با اشاره به تصویب طرح جدید محدودیت ها در ستاد ملی مبارزه با کرونا در حضور رئیس جمهوری محترم و حمایت های ایشان از این طرح گفت: طبق طرح جدید، کل کشور و شهرها به سه قسمت تقسیم شد و البته مبنا در این طرح شهرستان ها و شهرها هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر
پلمب 47 واحد صنفی در کاشمر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ حسین احمدی فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: به منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا این شهرستان و پیشگیری از شیوع کرونا در بین شهروندان، طرح بازدید و نظارت واحد های صنفی متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان در حال اجرا است. او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و
هیچ چیز مهم تر از کرونا نیست
مدیران برای اجرای مصوبات و اعمال محدودیت ها، رسیدن به استانی عاری از کروناست. استاندار با تشکر از واحدهای صنفی استان در رعایت ضوابط اعمال شده گفت: بر اساس آمار ارائه شده توسط کمیته نظارت و ارزیابی، تا پایان روز گذشته - شنبه 24 آبان ماه- 95 درصد واحدهای صنفی استان، پروتکل ها را رعایت نموده و ساعت 18 نسبت به تعطیلی واحد خود اقدام نموده اند. ملانوری با اشاره به مصوبات جلسه روز گذشته ستاد