چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۰:۱۴

نقدی بر شورای عالی انرژی کشور

فریدون اسعدی/ کارشناس اقتصاد انرژی بخش انرژی ایران به لحاظ ساختار و تصمیم گیری از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار است و دچار تعدد مراکز تصمیم گیری است. وزارتخانه های نفت، نیرو، صمت و سازمان انرژی اتمی متولی و عهده دار مسوولیت ها و وظایف انرژی در کشور هستند و تعدد نهادهای تصمیم گیر در بخش انرژی هزینه های بسیار زیادی را به کشور تحمیل کرده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)