پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری صدا و سیما ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۱

امکان غنی سازی بالای 20 درصد وجود دارد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی : در سطوح بالا یعنی40 تا 60 درصد امکان غنی سازی اورانیوم وجود دارد، کمااینکه در مصوبه مجلس هم است که اگر مواردی نیاز به غنای بالای 20 درصد بود زیرساخت های آن فراهم شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)