دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۰:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
همت خبر ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۰

ترانزیت خودروهای آمریکایی در مناطق آزاد تبعات دارد

با وجود مکاتبات صورت گرفته برای ترانزیت خودروهای لوکس و آمریکایی در مناطق آزاد، معاون فنی گمرک ایران می گوید" با توجه به اینکه اغلب این در خواست ها از مناطق فاقد شعاع تردد مانند کیش و قشم به سمت مناطقی با شعاع محدود از جمله ارس و انزلی بوده و موجب ورود آنها به شهرهای پرجمعیت اطراف خواهد شد و در شرایط کنونی تبعات اجتماعی به همراه دارد، گمرک ایران با ترانزیت خودروهای لوکس و آمریکایی بین مناطق مخالف است، در این بین ممنوعیت های مربوط به خودروهای آمریکایی نیز مورد توجه قرار دارد. " ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)