سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
رویداد ایران ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۵

کرونا شهرستان جاسک را قرمز کرد/7 شهرستان هرمزگان همچنان نارنجی

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در 24 ساعت گذشته کرونا جان یک هرمزگانی را گرفت تا جمع جانباختگان بر اثر این بیماری در استان به دو هزار و 471 نفر برسد. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه امروز با بستری شدن 89 نفر دیگر، شمار کل بستری های کرونا در استان به 195 نفر رسید، تصریح کرد: اکنون 24 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 5 نفر از آنها وخیم است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)