کرونا شهرستان جاسک را قرمز کرد/7 شهرستان هرمزگان همچنان نارنجی
سایر خبرها
هرمزگان روی ریل قرمز کرونایی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهرستان های بندرلنگه، پارسیان، بستک، میناب، بندرعباس و جاسک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. دکتر فاطمه نوروزیان با اشاره به زرد و آبی بودن شهرستان های بشاگرد و بوموسی افزود: همچنین پنج شهرستان، سیریک، بندرخمیر، قشم، هرمز و رودان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند. بیشتربخوانید: تغییر رنگ بندی جدید کرونایی در هرمزگان وی گفت: وضعیت شیوع کرونا رو به افزایش است و مردم باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند. ...
آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به بیش از 6 هزار نفر رسید
بیماری پیشرفت بسیاری در آنها دارد و پزشکان چندان امیدوار به بهبودی حال آنها نیستند.پ نوروزیان با اشاره به مرگ دو نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، خاطرنشان کرد: فوتی ها دو زن 63 و 74 ساله از شهرستان های بندرعباس و بندرلنگه هستند و هم اکنون آمار فوتی ها در استان به عدد 2 هزار و 475 نفر رسیده است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی
افزایش بیماران کرونایی در بندرعباس/ فاز نخست بیمارستان صحرائی راه اندازی شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، شیوع گسترده بیماری کرونا در استان هرمزگان سبب شده رنگ قرمز به نقشه کرونایی این استان بازگردد و بسیاری از شهرستان ها نیز در وضعیت نارنجی هستند. شهرستان جاسک در استان هرمزگان اکنون با افزایش بیش از حد بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت قرمز است و از سوی دیگر شهرستان میناب دومین شهرستان بزرگ استان وضعیت نامناسبی در زمینه بیماری کرونا دارد و میزان بیماران
امیکرون شمار بستری شدگان کرونایی در استان گیلان را 2.5 برابر کرد
گیلان است و مابقی شهرستان های دیگر در رنگ بندی زرد هستند شهرستان های مذکور در پی افزایش شمار بستری شدگان کرونایی در هفته گذشته از رنگ بندی آبی به نارنجی و زرد تغییر وضعیت داده اند. به دنبال تغییر رنگ بندی شهرستان های استان، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نسبت به قرمز شدن شهرستان ها و در هفته های آینده و تداوم روند صعودی بستری شدگان ابراز نگرانی کروه اند چرا که شهر رامسر در مجاورت گیلان اکنون
6 شهر هرمزگان در وضعیت قرمز قرار گرفتند
به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، در تازه ترین رنگ بندی کرونایی در هرمزگان، شهرهای میناب، جاسک، بندرعباس، بندرلنگه، پارسیان و بستک در وضعیت قرمز قرار گرفتند. دیگر شهرهای استان در وضعیت نارنجی و زرد هستند. اوضاع کرونا در هرمزگان به سرعت به سمت بحرانی شدن به پیش می رود به طوری که مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از روز گذشته بیمارستان 30 نفره صحرایی در محوطه بیمارستان شهید محمدی برپا کرده اند. شمار مبتلایان از هفته گذشته تا امروز 10 برابر افزایش یافته و هر روز بیش از یک هزار نفر تست کرونا مثبت می شوند. ...
دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به خارج شدن اومیکرون از کنترل هشدار داد
/> دکتر غلامی همچنین با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان رامسر ، گفت که دانشگاه علوم پزشکی توجه ویژه و بیشتری به این شهرستان دارد و با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی ، داروی رمدسیور و سرم به اندازه یک هفته برای مراکز درمانی رامسر تامین شده است. وی افزود : در حال حاضر مازندران برای دو هفته ذخایر استراتژیک در اختیار دارد که در صورت نیاز برای تمامی مراکز درمانی ارسال خواهد
نکا و رامسر در مازندران قرمز شدند
نارنجی تعریف می کند. وضعیت قرمز یا خیلی پرخطر نیز به شرایطی اطلاق می شود که در یک شهر از هر صدهزار نفر، دست کم 10 نفر روزانه به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شوند. بر اساس اعلام دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل در شبانه روز گذشته آمار مجموع بستری های کرونایی استان با 154 بیمار جدید به 595 نفر رسید. طی 24 ساعت گذشته پنج نفر دیگر از شهروندان مازندرانی هم به خاطر ابتلا به
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد؛ 2.5 برابر شدن بستری های کرونایی گیلان طی یک هفته مطلب ویژه
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس به نقل از ایسنا دکتر فردین مهرابیان با اشاره به نارنجی شدن وضعیت کرونایی دو شهرستان لاهیجان و رودبار، اظهار کرد: شهرستان املش وضعیت آبی دارد و مابقی شهرستان ها زرد هستند. وی با بیان اینکه نگران افزایش مبتلایان به سویه امیکرون و تغییر رنگ بندی کرونایی استان گیلان هستیم، افزود: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری شاهد بازگشت رنگ قرمز به استان
شیوع کرونا در استان یزد صعودی است/ میبد قرمز شد
دکتر ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: از صبح امروز 11 بهمن ماه با قرار گرفتن شهرستان میبد در لیست شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان های قرمز استان یزد به شش مورد افزایش یافت. وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده در سامانه وزارت بهداشت در حال حاضر شهرستان های اردکان، ابرکوه، میبد، مهریز، مروست و خاتم در وضعیت
بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی لرستان/ ابتلا به امیکرون صعودی شد
شهرستان های بروجرد، سلسله و الیگودرز با وضعیت نارنجی از فردا چهارشنبه 13 بهمن ماه به مدت یک هفته به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می شود. وی بیان داشت: فعالیت آموزشی مدارس در سایر شهرستان های استان با رنگ بندی زرد به صورت ترکیبی حضوری و مجازی کما فی السابق انجام می شود. ابتلاء به کرونا 200 هزار تایی شد مریم کوشکی دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم
شمار بستری های کرونا در مازندران به مرز 600 نفر رسید/ فوت 5 بیمار کرونایی
به گزارش شمال نیوز، با روشن شدن چراغ قرمز کرونایی در استان مازندران شاهد جولان ویروس کرونا در استان هستیم که موضوع، نگرانی کم توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی است. در دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی 24 ساعت گذشته تعداد 131 بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند. طی این مدت تعداد 110 نفر از افراد
اعمال مجدد برخی محدودیتهای کرونایی در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد دیشب در جلسه فوق العاده ستاد کرونای استان گفت: 8 شهرستان کلات، سرخس، تربت جام، نیشابور ، تایباد ، بردسکن ، چناران و رشتخوار هم به رنگ نارنجی کرونایی در آمده اند. دکتر کیانی همچنین افزود: هم اکنون 21 شهرستان دیگر خراسان رضوی در شرایط زرد قرار دارند وهم اکنون هیچ شهرستانی با رنگ آبی در استان خراسان رضوی وجود
روند افزایشی بیماران کرونا در استان کرمان ادامه دارد / زرند قرمز شد و 4 شهرستان کرمان در وضعیت نارنجی ...
کردند. سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه روند افزایشی موارد شناسایی شده کرونا در استان کرمان از ابتدای بهمن ماه استان کرمان را وارد پیک ششم این بیماری کرد، اظهارداشت: در حال حاضر از 23 شهرستان استان، شهرستان زرند در وضعیت قرمز و چهار شهرستان بزرگ و پرجمعیت کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت در وضعیت نارنجی قرار دارند. وی با بیان اینکه بسیاری از شهرستان هایی
چهار شهرستان استان بوشهر قرمز کرونایی شدند
ابتلا به کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور نیافتن در اماکن سربسته است. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: با تغییر رنگ کرونایی شهرستان های استان بوشهر مردم باید از حضور و برگزاری تجمع هایی که ضرورتی ندارند از جمله جشن ها و مراسم ترحیم پرهیز کنند. دکتر زارعی زاده افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 92 هزارو 723 نفر به کرونا مبتلا و 2هزار و 38 نفر نیز براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
تعطیلی مدارس شهرهای قرمز و نارنجی خراسان جنوبی
رنگ داد و سویه غالب در این شهرستان اُمیکرون است. شهرستان های بیرجند و طبس هم که در رنگ بندی قبلی، زرد بودند در هفته جاری به وضعیت نارنجی تغییر رنگ دادند. بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در روز گذشته (دوشنبه) براساس نتایج هزار و 594 آزمایش انجام شده در خراسان جنوبی طی 24 ساعت اخیر، 784 بیمار کرونایی جدید در این استان شناسایی شدند که یک رکورد محسوب می شود. منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی 0 نفر این پست را پسندیده اند
چهار شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند
به گزارش خارگ نیوز، حسن ملکی زاده در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت شهرستان های گناوه، بوشهر، دشتستان و تنگستان از فردا در وضعیت قرمز و پر خطر کرونایی قرار دارند. ملکی زاده با اشاره به رنگ بندی جدید کرونا از 13 بهمن ماه افزود: چهار شهرستان استان بوشهر قرمز و دو شهرستان نارنجی و چهار شهرستان در وضعیت زردکرونایی قرار گرفته اند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: شهرستان های دشتی و عسلویه در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان های دیلم، دیر، جم و کنگان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. ...
بازگشت قرمز به نقشه کرونایی استان/ نیمی از سمنان به رنگ نارنجی و قرمز درآمد
دکتر کامران قدس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به دنبال افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در چند روز اخیر، شهرستان گرمسار به عنوان نخستین شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در موج جدید، به شرایط پرخطر و قرمز کرونایی بازگشت. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین از نارنجی شدن دو شهرستان از 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه خبر داد و افزود: جدا از شهرستان گرمسار که به
رنگ قرمز کرونایی دومین کلانشهر کشور را فرا گرفت
، تربت جام، نیشابور، تایباد، بردسکن، چناران و رشتخوار هم رنگ نارنجی کرونایی دارند در حالی که پیش از این 6 شهرستان استان رنگ نارنجی داشتند. همچنین هم اکنون 21 شهرستان دیگر خراسان رضوی در شرایط زرد قرار دارند و خراسان رضوی رنگ آبی کرونایی ندارد. دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و 15 شهرستان دیگر خراسان رضوی، 80 درصد از جمعیت 6 میلیون و 870 هزار
اسامی شهرهای قرمز ، نارنجی و زرد کرونایی استان فارس با محدودیت های بی رنگ
همین راستا سید وحید حسینی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام هر 30 ثانیه یک نفر ابتلا در استان فارس به مردم هشدار داد و از گسترش امیکرون در استان ابراز نگرانی کرد. با بستری 143 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 539 بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 81 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می
بستری 77 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر، 390 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند. وی ادامه داد: از این تعداد، 77 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، 85 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند.
بستری بیش از 300 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های یزد
به گزارش یزدفردا : دکتر اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر، 390 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند. وی ادامه داد: از این تعداد، 77 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، 85 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند. وی با اشاره
4 شهرستان استان بوشهر قرمز کرونایی شدند
طبق اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، شهرستان های گناوه، بوشهر، دشتستان و تنگستان به رنگ قرمز و پر خطر، شهرستان های دشتی و عسلویه در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان های دیلم، دیر، جم و کنگان به رنگ زرد کرونایی قرار دارند. به گزارش ایسنا، از آغاز شیوع کرونا تاکنون 92 هزار و 723 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده اند و 2038 نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست
در استان فارس: هر دقیقه دو مبتلای جدید به امیکرون/ محدودیت های کرونایی فقط روی کاغذ
شده از سوی وزارت بهداشت شهرستان های شیراز ، کوار، زرقان و گراش در وضعیت نارنجی، شهرستان های استهبان، داراب و مهر در وضعیت آبی و دیگر شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارد. وضعیت شهرستان های استان به دلیل شیوع گسترده بیماری یک وضعیت ناپایدار است که تغییر رنگ آنها به سمت نارنجی و قرمز دور از انتظار نیست، این موضوع در کنار مراجعه 3 هزار نفر به مراکز 16 ساعته در 72 ساعت گذشته هشدارها را
مدارس شهرهای قرمز و نارنجی در خراسان جنوبی تعطیل می شوند
وضعیت قرمز یا نارنجی هستند به مدت 2 هفته (14 روز) تعطیل شده و فرآیندهای آموزشی و پرورشی در این مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: هم اکنون شهرستان فردوس در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستانهای بیرجند و طبس در وضعیت نارنجی قرار دارند. روند افزایشی ابتلا به کرونا در 2 هفته اخیر همچنین تغییر رنگ شهرستان ها، زنگ خطر موج ششم را در
شناسایی 1161 بیمار جدید کووید19 در خراسان جنوبی
رعایت پروتکل های بهداشتی را بیشتر از قبل جدی گرفته و هرچه سریعتر نسبت به تزریق کامل سه نوبت واکسیناسیون کرونا اقدام کنند. روند ابتلا به بیماری کووید 19 در خراسان جنوبی از هفته اول بهمن ماه افزایشی شده و در شهرستان فردوس این افزایش نسبت به میانگین استان بالاتر بوده به طوری که هفته گذشته از زرد به نارنجی و سپس قرمز تغییر رنگ داد و سویه غالب در این شهرستان اُمیکرون است. شهرستان
رشد 5 برابری مراجعه بیماران سرپایی در گیلان/رودبار هم نارنجی شد مطلب ویژه
به گزارش پایگاه خبری رشت پرس آبتین حیدرزاده با ابزار نگرانی از روند صعود بستری های کرونایی در استان گیلان طی روزهای گذشته، اظهار کرد: متأسفانه بیماری کرونا سویه امیکرون در گیلان در حال افزایش است. وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در شهرستان رودبار به رنگ نارنجی درآمده است، گفت: شهرهای رنگ آبی شهرستان های گیلان نیز به رنگ زرد درآمده و شهرستان رامسر نیز در مجاورت استان گیلان در وضعیت قرمز
طغیان کرونا در هرمزگان/ امیکرون رنگ قرمز را به نقشه استان تحمیل کرد
وجود دارد. وی تصریح کرد: مطابق با آخرین اعلام نظر انجام شده متاسفانه با افزایش بیماران کرونایی در شهرستان جاسک، این شهرستان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت و شهرستان های بستک، بندرعباس، بندرلنگه، پارسیان، کیش، رودان، حاجی آباد و میناب در وضعیت نارنجی هستند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهرستان های سیریک، بشاگرد، قشم، بندرخمیر و جزیره هرمز نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند
دهم بهمن و آخرین اخبار کرونایی استان ها
شهرستان زرد در استان اصفهان داشتیم و بقیه شهرستان ها آبی (کم خطر) بود و به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، احتمال قرمز شدن برخی از شهرستان های این منطقه تا 2 هفته آینده زیاد است. بنا به اعلام مدیر گروه مقابله با بیماری های واگیر دار مرکز بهداشت آذربایجان شرقی ، رنگ کرونایی 10 شهرستان از 21 شهرستان استان، معادل حدود 50 درصد آنها، زرد شده و وضعیت نگران کننده است. شهرستان
سایه پرچم سه رنگ کرونا بر استان یزد
باشگاه خبرنگاران جوان یزد - سلمانی گفت: در حال حاضر، 348 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند. او گفت: از این تعداد، 74 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می کنند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته، 128 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند. او با اشاره به رنگ