سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۳

یک مقایسه درباره تفاوت احمدی نژآد با 2سیاستمدار

قرن نو: محسن کوهکن می گوید: اگر آقای احمدی نژاد و طرفدارانشان وارد فازی شوند که با نظام درگیر شوند، طبیعتا نظام بر اساس مصلحت خودش برخورد خواهد کرد و با کسی هم رودربایسی ندارد. مدت هاست دسترسی آقای احمدی نژاد به اطلاعات و اخبار محدود شده و به دلیل فاصله ای که از کانون قدرت دارند، او از مرداد 1401 دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نخواهد داشت. این جمله ای است که عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی نژاد می گوید و خبر از حذف رئیس دولت بهار از سیاست می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)