چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اقتصاد آینده ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۹:۵۴

مخزن ذخیره آب فردیس با حضور استاندار به بهره برداری رسید

البرز - فراهانی - اقتصادآینده: بمناسبت دهه مبارک فجر و با حضور استاندار البرز و مسئولان محلی، مخزن ذخیره آب فردیس به بهره برداری رسید. مهندس ذوالفقار مهدی زاده مدیرعامل آبفای البرز با اعلام این خبر بیان داشت: به منظور افزایش ظرفیت حجم مخازن ذخیره موجود و تاب آوری شبکه توزیع در مواقع پیک مصرف آب ، بخصوص در فصول گرم سال، نیازمند افزایش حجم منابع ذخیره آب بودیم. برهمین اساس از سال 1398 ساخت یک مخزن جدید با حجم پنج میلیون لیتر (5000 متر مکعب)آغاز شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)