توسعه خدمات سلامت شهرستان فومن در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان
سایر منابع:
سایر خبرها
نماینده فومن و شفت در مجلس : فومن قابلیت تبدیل به قطب درمان غرب گیلان دارد
/> رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با بررسی از وضعیت زیرساختهای بهداشت و درمان فومن اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی دارد تا سطح بهداشت، درمان و همچنین ارایه خدمات داروخانه ای خود را توسعه دهد. ارسلان سالاری با اشاره به راه اندازی کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی فومن افزود: این کلینیک علاوه بر ارایه خدمات حوزه درمان می تواند به صورت شبانه روزی به مردم داخل شهر به
سیر صعودی کرونا در گیلان؛ اُمیکرون را دست کم نگیریم
تا آن ایام، حتما تصمیمات لازم با سنجش شرایط در آن زمان و مصوبات ستاد ملی کرونا اخذ می شود. از ابتدای تزریق واکسن کرونا در این استان تاکنون پنج میلیون و 18 هزار و 65 دز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است. براساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، ماسال، رودبار، رشت، خمام، تالش، بندرانزلی، صومعه سرا، فومن، املش، سیاهکل و
بهبود وضعیت حوزه سلامت دشتستان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است/تصاویر
اتحاد خبر:سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بهبود وضعیت حوزه سلامت در شهرستان دشتستان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است. دکتر احمد یزدان پناه در نشست با مسئولین بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: پیگیر اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان برای راه اندازه بخش پی.آی.سی.یو ( آی.سی.یو اطفال) در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان در آی
آموزش دانش آموزان در هیچ نقطه ای از گیلان نباید متوقف شود
داشت: دانش آموزان در آموزش های حضوری شهرهای نارنجی نیز باید فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک را کامل رعایت کنند. براساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان های لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، ماسال، رودبار، رشت، خمام، تالش، بندرانزلی، صومعه سرا، فومن، املش، سیاهکل و رودسر در رنگ بندی قرمز کرونایی قرار دارند و آستارا، رضوانشهر و شفت نارنجی هستند. بر اساس آمار
19 میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه بهداشت و درمان لرستان تخصیص یافت
ویژه، 141 دستگاه آمبولانس و چهار مرکز غربالگری در لرستان وجود دارد عنوان کرد: این استان دارای 105بخش سی سی یو، 147 بخش آی سی یو ( مراقبت های ویژه)، 77 ان آی سی یو ( مراقبت های ویژه نوزادان)، هفت پی آی سی یو ( مراقبت های ویژه کودکان)، 22 مرکز تجهیزات پزشکی، 74 پایگاه اورژانس و 348 پزشک متخصص و فوق تخصص است. فرهادی ادامه داد: 65 مرکز خدمات جامع سلامت شهری، 126 پایگاه سلامت شهری، 82 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، هفت پایگاه سلامت روستایی و 637 خانه بهداشت نیز در لرستان فعال می باشد.
وظایف و اختیارات وزارت بهداشت چیست؟
تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی. اهداف : الف) بهداشت : 1 - ارتقاء سطح خدمات بهداشتی کشور 2 - توسعه اقدامات پیشگیری از بروز معلولیت های جسمی و روانی 3 - افزایش خدمات قابل ارائه در نظام شبکه های سلامت کشور 4 - توسعه کنترل بهداشتی اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع و فروش و نگهداری مواد غذایی 5 - توسعه عملیات بهداشت
واکسیناسیون در روستاهای غرب خراسان رضوی خانه به خانه شد
دکتر فاطمه نوده روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند واکسیناسیون و ارائه خدمات به گروه های هدف، سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در این شهرستان فعال شده و اطلاع رسانی واکسیناسیون دز سوم و آغاز عملیات واکسیناسیون سنین بالای 9 سال نیز صورت گرفته است. وی تصریح کرد: با توجه به گسترش سویه جدید اومیکرون، تمامی واحدهای ارائه خدمات سطح یک خانه بهداشت
وضعیت بهداشتی و درمانی دشتستان ارتقا یابد
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دشتستان با جدیت دنبال می شود. به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی عصر دوشنبه در نشست با پزشکان بیمارستان شهید گنجی برازجان اظهار داشت: برای رفع کمبودهای موجود حوزه سلامت استان بوشهر باید از همه ظرفیت ها استفاده شود. وی با اشاره به انتخاب مدیری توانمند برای دانشگاه علوم
درخشش گیلان در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی سراسر کشور
فناور، نقش عمده ای را برعهده دارد. مدیریت مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای اهداف تعیین شده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مدیریت توسعه فناوری سلامت در استان، نسبت به توسعه زیرساخت های فیزیکی دفتری و تولیدی اقدامات قابل ملاحظه ای داشته است. امروز در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی که در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید
خودکفایی در حوزه درمان و رونق گردشگری سلامت
/> وزیر بهداشت خودکفایی در حوزه درمان و رونق گردشگری سلامت را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام و بیان کرد: مردم در دوران پیش از انقلاب برای دریافت خدمات درمانی قابل قبول به خارج از کشور سفر می کردند اما امروزه علاوه بر رفع نیازهای درمانی مردم در کشور، خدمات عظیم و ارزشمندی به مردم کشورهای منطقه ارائه می شود. وی، یکی از بزرگ ترین ضعف های دستگاه ها و نهادهای کشور را بی توجهی به
وزیر بهداشت، در بازدید از نمایشگاه بزرگ سرو سلامت، خودکفایی در حوزه درمان و رونق گردشگری سلامت را، از ...
بهرام عین اللهی، رشد و توسعه حوزه بهداشت و درمان را در دوران پس از انقلاب بی نظیر دانست و افزود: پیشرفت هایی عظیمی که در این 43 سال در زمینه بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش حاصل شد، به دنبال استقلالی بود که در سایه انقلاب اسلامی و حمایت های حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد. وی در خصوص دستاوردهای نظام سلامت در دوران پس از انقلاب، تصریح کرد: امروزه در کشور بالغ بر 60 دانشگاه علوم پزشکی با بیش
خودکفایی در حوزه درمان و رونق گردشگری سلامت
انقلاب اسلامی نتیجه شد و در آینده ای نزدیک در مسیر افزایش تولیدات و به دنبال آن افزایش صادرات دارو به کشورهای منطقه گام های مؤثری برداشته خواهد شد. وزیر بهداشت خودکفایی در حوزه درمان و رونق گردشگری سلامت را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام و بیان کرد: مردم در دوران پیش از انقلاب برای دریافت خدمات درمانی قابل قبول به خارج از کشور سفر می کردند اما امروزه علاوه بر رفع نیازهای درمانی
حمایت اجتماعی از مولفه های مؤثر در تحقق سلامت بیماران
حمایت معاونان محترم درمان و مدیران اجرایی در دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی تابعه، همگام با تحولات اخیر مددکاری اجتماعی در نظام سلامت منطبق با اسناد ابلاغی، شاهد توسعه بیش از پیش این خدمت حیاتی به مردم عزیزمان باشیم. اینجانب ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز ملی مددکاری اجتماعی، سربلندی و موفقیت تک تک عزیزان را در خدمت رسانی و توانمندسازی گروه های هدف، از درگاه پروردگار توانا خواستارم.
15 طرح بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
برداری قرار گرفت. رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ساخت و تجهیز محل اسکان پزشک در مرکز جامع خدمات سلامت ناصر آباد از توابع سیب و سوران با زیربنای 100 مترمربع با اعتبار بیش از2 میلیارد و 600 میلیون ریال را از دیگر طرح های عمرانی افتتاح شده در دهه فجر سال 1400 در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ذکر کرد. انتهای پیام وبگردی طرح بهداشت و درمان
اختصاص 30 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به شهرستان دهلران
. شریفی یادآور شد: این تجهیزات نقش موثری در تامین امکانات مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان در شهر دهلران و بخش ها دارند. وی از تلاش و مساعدت نماینده مردم در مجلس و شرکت اویک بخاطر توجه به امکانات بهداشتی در این شهرستان تقدیر کرد./م بیشتر بخوانید: 10 مانومتر و یک دستگاه اکسیژن ساز به هلال احمر ایلام اهدا شد اهداء تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اختصاص تجهیزات جدید بهداشتی و درمانی به ایلام در مواجهه با کرونا توسط وزارت بهداشت ...
لزوم توسعه زیرساخت ها برای اجرای افزایش ظرفیت پزشکی
هیات علمی متخصص، متعهد و دلسوز که از ارکان آموزش و درمان نظام سلامت بشمار می روند، واجب و ضروری است. از مراجع ذیربط من جمله مجلس شورای اسلامی تقاضا می کنیم تسهیلات لازم در جهت رفع مشکلات معیشتی این قشر فرهیخته را فراهم آورده و با تنظیم قوانین جهت ماندگاری اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی (علوم پایه و بالینی) انگیزه حضور و ادامه فعالیت این سرمایه های کشور را فراهم سازند. - بین
افتتاح اتاق عمل ، بانک خون و بخش های بستری داخلی، اطفال و جراحی بیمارستان ولیعصر (عج) فنوج
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به خبرنگار گیتی-انلاین؛ با حضور دکتر کامران کردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، ناصر درخشان نماینده ایرانشهر ، دکتر معشوری معاون درمان ، طاهر معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه،ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن ،بامری معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری اعضای شورای شهر و شهرستان ، جمعی از مردم و مسئولین محلی شهرستان فنوج؛اتاق عمل، بانک خون و بخش های بستری
برگزیدگان جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی معرفی شدند
جمهور، عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و زلفی گل، وزیر علوم در محل سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. برگزیدگان جشنواره رازی امسال به روال دوره های گذشته در دو بخش شرکت کنندگان حقیقی شامل صاحبان اختراعات و فناوری، صاحبان پژوهش های کاربردی برتر، محقق ایرانی و محققان جوان و دانشجو و شرکت کنندگان حقوقی شامل دانشگاه های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اولین کلینیک تخصصی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن افتتاح شد
افتتاح اولین کلینیک تخصصی درمانی در فومن به گزارش صبح فومن ؛ صبح روز شنبه مورخ 23 بهمن 1400، موسی فکور فرماندار شهرستان، خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان کلینیک تخصصی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن را افتتاح کردند. این مرکز تخصصی درمانی، با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان در زمینی به
افتتاح طرح های حوزه سلامت در فارس
لغ بر دو میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و کمک های نیک اندیشان عرصه سلامت همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید. سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: در این مرکز خدمات جامع سلامت واقع در مرکز دهستان ترمان، یک پزشک خانواده به سه هزار و 700 نفر از جمعیت این منطقه ارائه خدمت می کند. او گفت: حضور مراقبان سلامت، بهداشت مادر و کودک، داروخانه و تزریقات و پانسمان، از دیگر بخش هایی بود که در این مرکز در نظر گرفته شده است. انتهای پیا ...
14 شهرستان گیلان در وضعیت قرمز/ پوشش 35 درصدی دز سوم
های قرمز کرونایی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 14 شهرستان قرمز و فقط سه شهرستان نارنجی داریم. وی شهرستان های تالش، ماسال، صومعه سرا، بندرانزلی، فومن، رشت، آستانه اشرفیه، خمام، لاهیجان، سیاهکل، رودبار، لنگرود، املش و رودسر را در وضعیت قرمز دانست و افزود: آستارا، رضوانشهر و شفت نارنجی هستند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در
افتتاح نخستین مرکز تخصصی شبکه بهداشت و درمان فومن
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان ؛ مرکز تخصصی شبکه بهداشت و درمان فومن با 780 متر مربع زیر بنا در 2 طبقه ساخته شده و دارای بخش های آزمایشگاه ، اطفال ، اعصاب ، جراحی ، زنان ، داخلی ، گوش وحلق وبینی ، رادیولوژی و دندانپزشکی است. برای راه اندازی مرکز تخصصی شبکه بهداشت و درمان فومن 18 میلیارد تومان از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هزینه شد.
قرمز شدن 14 شهرستان گیلان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، دکتر فردین مهرابیان در گفتگوی زنده تلویزیونی با اعلام این خبر گفت : شهرستان های ماسال ، رودبار ، آستانه اشرفیه، لاهیجان ، لنگرود ، تالش ، بندرانزلی ، رشت ، خمام ، صومعه سرا ، فومن ، املش ، سیاهکل و رودسردر وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند . وی همچنین افزود : آستارا ، رضوانشهر و شفت در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند . کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
ارتقای سلامت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در کارون
شبانه روزی مرکز بهداشت شهر جدید شیرین شهر از مطالبات شهروندان می باشد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز ضمن موافقت بر انجام آزمایشات و مشاوره های قبل از ازدواج در مرکز بهداشت و درمان شهرستان کارون در خصوص تسریع در روند تکمیل پروژه های بیمارستان و افتتاح آن ها و دیگر درخواست های شهروندان دستورات لازم را صادر نمودند. انتهای پیام/م
حوزه سلامت مناطق کم برخوردار استان بوشهر ویژه تر دیده می شود
استان خبر داد و اضافه کرد:: برای جبران کمبودهای گذشته نگاه ویژه ای برای حل مشکلات حوزه سلامت در مناطق کمتر برخوردار داریم. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: برای پیگیری و رفع مشکلات، در گام نخست، برنامه کوتاه مدت وجود دارد و با اجرای برنامه میان مدت و بلندمدت به رفع نیازهای مردم خونگرم شهرستان خوش بین هستیم. وی عنوان داشت: بررسی نقاط قوت و ضعف بیمارستان امام هادی (ع)، اورژانس، مراکز خدمات جامع سلامت و به ویژه مطالبات نیروی انسانی با حضور فرماندار شهرستان دیر و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان زمینه ساز بهبود وضعیت موجود خواهد شد. ...
رفع مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان دیر نیازمند عزم جدی است
مشکلات بهداشت و درمان در شهرستان دیر، امیدوارکننده است. فرماندار شهرستان دیر افزود: به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به احصاء مشکلات حوزه خود پرداخته ایم و برای رسیدن به راهکار مناسب در کنار تیم مدیریتی حوزه سلامت هستیم. باربرز خاطرنشان کرد: یقیناً راهکارهای مطرح شده در این نشست موردبررسی قرار خواهد گرفت تا گامی دیگر برای افزایش رضایتمندی مردم برداشته شود. فرماندار شهرستان دیّر به اتفاق رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای بررسی مشکلات حوزه سلامت در دیر با حضور در دفتر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با دکتر حسن ملکی زاده دیدار کرد. ...
تدوین کتاب های اداری در حوزه سلامت
به گزارش وبدا، به همت اداره کل منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و با مشارکت تمامی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمانهای وابسته و با توجه به نیاز و ضرورت تدوین و گردآوری کلیه قوانین و مقررات اداری و استخدامی به منظور حرکت به سوی حرفه ای گرایی و ایجاد یکپارچگی در انجام امور در عملکرد کارشناسان منابع انسانی نظام سلامت، کلیه قوانین و مقررات مصوب این
بیانیه خداحافظی مدیر توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
سپاس ایزدمنان که در کنف الطاف خاصه خود، افتخار خدمت به مدت یک دهه به مردم شریف استان پربرکت و زرخیزم را در کسوت ” معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر ” برای اینجانب ارزانی فرمود . از همان ابتدای ماموریتم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و سرلوحه قراردادن سیاست های ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب مربوط به حوزه سلامت و رعایت جهات قانونی، اخلاقی و شرعی کلیه
بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان نمازی شیراز
/> دیگر برنامه معاون درمان وزارت بهداشت پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان نمازی، شرکت در نشست هم اندیشی با حضور دکتر سید وحید حسینی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بود. دکتر سید وحید حسینی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست ضمن قدردانی از حضور معاون درمان وزارت بهداشت در شیراز، به تبادل نظر پیرامون مهم ترین مسائل و اولویت های حوزه سلامت استان و موارد مطرح شده در این سفر، پرداخت.