پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۶:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۴۰۴/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۶

گام بزرگ ایلام برای گذر از ناترازی انرژی

ایلام - ایرنا - عبور موفق از معضل ناترازی انرژی نیازمند برنامه ریزی هدفمند است، به گفته فعالان صنعت برق، نصب دستگاه های هوشمند برای پایش و مدیریت مصرف از اهمیت بالایی برخوردار است. در استان ایلام، علاوه بر هوشمندسازی 100 درصدی شمارنده های بخش های کشاورزی، اداری و صنعتی، نصب شش هزار دستگاه هوشمند نیز در بخش خانگی در دست اجراست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)