پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همت خبر ۱۴۰۴/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۲

امضای تفاهمنامه تکمیل نخستین نیروگاه زغالسنگی کشور در طبس

تفاهمنامه تکمیل نخستین پروژه نیروگاهی کشور با استفاده از زغالسنگ با حضور نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو و معاونان وزیر صنعت معدن و تجارت به امضا رسید. در آیین امضای تفاهمنامه مشارکت بخش عمومی با بخش خصوصی در تکمیل نیروگاه حرارتی و معدن زغال سنگ مزینو طبس ، محمد آقاجانلو رئیس هیات عامل ایمیدرو، وجیه الله جعفری معاون معدنی وزیر صمت و سید محمدرضا هاشمی استاندار خراسان جنوبی حضور داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)