کلینیک جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به بهره برداری رسید
سایر منابع:
سایر خبرها
افتتاح بخش های جدید بیمارستان فیروزگر
فیروزگر، در آیین افتتاح ساختمان جدید این مرکز هم زمان با روز پزشک گفت: پس از حدود یک دهه، با افتتاح این ساختمان، مسیر توسعه بیمارستان وارد مرحله تازه ای شد. اجرای این پروژه با وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی، کار دشواری بود، اما با حمایت دانشگاه علوم پزشکی و تلاش مدیران، سه طبقه از ساختمان به بهره برداری رسید. وی افزود: هر طبقه از این ساختمان پروژه ای بزرگ محسوب می شود که با مشارکت و پشتیبانی
بهره برداری از 8 مرکز خدمات جامع سلامت شهری با حضور فرماندار دماوند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند ، 3 مرکز خدمات جامع سلامت در رودهن، مهرآباد و مسکن مهر گیلاوند به بهره برداری رسید. ️این پروژه ها با حضور اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار شهرستان دماوند، حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان، رامین، نماینده شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، نائبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، قیداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی
اجلاس شوراهای اسلامی فارس با محوریت بررسی موضوعات حوزه سلامت برگزار شد
گیتی آنلاین_ در این نشست موضوعات و اولویت های حوزه بهداشت و درمان استان بررسی و پیرامون راهکارهای توسعه خدمات سلامت در سطح استان فارس، تبادل نظر صورت گرفت. سید بصیر هاشمی رئیس دانشگاه در این نشست، دانشگاه علوم پزشکی شیراز را یکی از بزرگ ترین مراکز علمی کشور و قطب پزشکی جنوب ایران معرفی کرد و گفت: این دانشگاه با بیش از 10 هزار دانشجو، 35 هزار کارمند و یک هزار عضو هیأت علمی، تلاش می کند
طرح های سلامت بم، نشان دار مالیاتی شدند
بهره مند شوند. دکتر رادفر با اشاره به بیمارستان 205 تختخوابی بم اظهار کرد: این پروژه به عنوان یکی از ده طرح ملی در سازمان برنامه و بودجه تعریف شده و خیرین و مودیان مالیاتی می توانند کمک های خود را در قالب این طرح ارائه کنند. به گفته وی، این بیمارستان تاکنون 31 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن نیازمند حمایت و مشارکت خیرین هستیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم
6 هزار تخت جدید تا پایان سال/ توسعه زیرساخت های درمانی در سراسر کشور
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،محمدرضا ظفرقندی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح بخش های جدید بیمارستان فیروزگر تهران، از افزوده شدن 6 هزار تخت بیمارستانی جدید به شبکه درمانی کشور تا پایان سال جاری خبر داد. وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در برنامه توسعه زیرساخت های درمانی کشور، امسال حدود 6 هزار تخت جدید در سراسر کشور به بهره برداری
پزشک خانواده؛ راهکاری برای کاهش هزینه های درمانی مردم
متخصص و دو فوق تخصص، راه اندازی بخش های جدیدی مانند آندوسکوپی و فیزیوتراپی و همچنین نصب دستگاه تخصصی چشم پزشکی فیکو خبر داد و افزود: با راه اندازی این دستگاه، ماهیانه به طور متوسط به 250 بیمار خدمات ارائه می شود، با ذخیره 80 میلیارد تومانی دارو در انبار دانشگاه علوم پزشکی، این منطقه با کمبود دارو مواجه نیست. وی با اشاره به اینکه بخش تخصصی قلب با 20 میلیارد تومان کمک خیرین در حال راه اندازی
توسعه شبکه فیبرنوری از اولویت های استان در سال جاری است
اتحادخبر: استاندار بوشهر با تأکید بر نقش کلیدی فیبرنوری در توسعه خدمات و کسب وکارها، خواستار تسریع اجرای این پروژه در سطح استان و بهره گیری از ظرفیت های استان برای عملیاتی شدن طرح شد. به گزارش مهر، ارسلان زارع در نشست مشترک با مسئولان شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اهمیت توسعه شبکه فیبرنوری در استان گفت: برنامه ریزی صحیح و اجرای شبکه فیبرنوری، سهم اشتغال مردم استان را در بخش خدمات
با حضور استاندار و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان کنگان؛ پانسیون 6 واحدی بیمارستان امام خمینی (ره) ...
گیتی آنلاین_ استاندار بوشهر در این آئین با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نه تنها به مردم این شهرستان بلکه به ساکنان شهرستان های هم جوار نیز خدمات می دهد، اظهار داشت: به یُمن انقلاب اسلامی، عملکرد این بیمارستان به گونه ای بوده که اکنون به قطب درمانی جنوب استان تبدیل شده است، طبیعی است که در صورت افزایش نیروهای متخصص و فوق تخصص، کیفیت خدمات نیز ارتقا خواهد یافت و ساخت چنین پانسیون هایی
بیمارستان فوق تخصصی کودکان در قم احداث می شود
به گزارش خبرنگار رویداد ایران در قم،دکتر علی ابرازه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت و تشریح برنامه ها و اقدامات علوم پزشکی در سالن امام علی(ع) این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: پروژه احداث بیمارستان جدید کودکان با ظرفیت 210 تخت در استان قم آغاز شده که این بیمارستان با هدف ارتقای خدمات درمانی کودکان و جبران کمبود ظرفیت های موجود طراحی شده و تاکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. ابرازه
خانه بهداشت روستایی پرک شهرستان کنگان افتتاح شد
گرفته است. سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: روستای پرک تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شهری قدس شهرستان کنگان است. دکتر دارابی با اشاره به اولویت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در توسعه زیرساخت های حوزه سلامت در این شهرستان اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه و دیگر پروژه های حوزه سلامت در کنگان بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب تری به شهروندان محترم
تلاش برای ماندگاری پزشکان متخصص و توسعه زیرساخت ها از اولویت های اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است
مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیران ستادی حوزه درمان از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) و پروژه در حال ساخت بیمارستان تخصصی شهید سید حسن هاشمی بازدید و از روند ساخت وساز و نحوه پیشرفت آن در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کردند. در ابتدای این نشست مدیران شبکه ها چالش ها و مسائل مربوطه در حوزه های بهداشت و درمان شهرستان ها را مطرح و پیشنهاد هایی در راستای پیشبرد اهداف نظام سلامت و بهبود روند ارتقا خدمات بهداشتی درمانی ارائه کردند. خبرنگار/ زهرا زنده بودی ...
دو پروژه سلامت در شهرستان بویین زهرا به بهره برداری رسید
محمدی و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد. دکتر محمدی توضیح داد: هزینه محوطه سازی این مرکز 15 میلیارد ریال بوده که کل مبلغ از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان تأمین شده است. این دو پروژه، نمونه ای از تلاش مشترک دانشگاه، خیّرین و مسئولان محلی برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و فراهم کردن دسترسی بهتر مردم به مراقبت های سلامت در شهرستان بویین زهرا است . در هفته دولت، شهرستان بویین
آغاز به کار بخش شیمی درمانی و جراحی مغز و اعصاب بیمارستان فردیس
هنوز از سوی وزارت بهداشت تأمین نشده است. با این حال، در اقدامی مثبت و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه اکوسونو در بیمارستان نصب و فعال شده تا خدمات سونوگرافی اورژانسی با سرعت بیشتری در اختیار بیماران قرار گیرد. وی عنوان کرد: هدف ما فقط ایجاد چند بخش درمانی نیست؛ ما به دنبال آن هستیم که بیمارستان شهید سلیمانی فردیس در آینده نزدیک به یک مرکز جامع تخصصی تبدیل شود. در این مسیر، علاوه بر
12 میلیون ایرانی به شکل غیر مستقیم با اعتیاد درگیرند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه2 میلیون و 800 هزار نفر در کشور با اعتیاد درگیری مستقیم دارند،گفت: در کل حدود 12 میلیون نفر به طور غیر مستقیم با اعتیاد درگیر هستند. به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،هیجدهمین کنگره اعتیاد امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. نادر توکلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در کنگره اعتیاد بیان کرد: اختلالات مواد مخدر و روان گردان در
دو پروژه بهداشتی درمانی در بابل افتتاح شد
اظهار داشت:به مناسبت هفته دولت، این دو پروژه با هدف ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و تأمین سلامت جامعه به بهره برداری رسید. فاز نخست مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان شهید بهشتی با نصب دستگاه MRI 1.5 تسلا مارک فلیپس به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال راه اندازی شد که در بازار آزاد حدود هزار میلیارد ریال ارزش دارد. دکتر حسین قربانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: ساختمان مرکز جامع
نقش مسئولیت های اجتماعی صنایع در ارتقاء حوزه سلامت
باشند. سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز بر لزوم مطالبه گری مسئولیت های اجتماعی صنایع مستقر در استان تأکید کرد و افزود: صنایع مستقر در استان، به ویژه در شهرستان عسلویه، همواره کمک حال حوزه سلامت بوده اند که جای تقدیر دارد، اما باید توجه داشت که صنعت علاوه بر فعالیت های اقتصادی، وظایف اجتماعی نیز بر عهده دارد که باید بیش از گذشته کمک حال حوزه سلامت باشند و باید
از دقت 98.5 درصدی در تشخیص سرطان سینه تا ساخت مجتمع 7.5 هکتاری دانشگاهی در بوشهر
خبرگزاری آنا حسین بوذری؛ دانشگاه آزاد اسلامی، فقط یک دانشگاه نیست؛ یک دنیای زنده و در حال رشد است که با هر ستاره جدید، آسمان دانش ایران را روشن تر می کند. اینجا، جایی است که نخبگان، متخصصان و پژوهشگران خلّاق پرورش می یابند تا ایران را به سوی توسعه پایدار هدایت کنند و در این دانشگاه، دانش ابزار ساختن آینده است، نه فقط راهی برای گرفتن مدرک. بسته های خبری دانشگاه آزاد، مانند تلسکوپی قدرتمند، ما را به قلب این منظومه علمی می برند. این گزارش ها، اکتشافات علمی، ایده های تازه و موفقیت های درخشان را ثبت می کنند؛ هر خبر، نوری از امید برای فردایی بهتر. از پژوهش هایی که دانش را جابجا می کنند تا همایش هایی که ذهن ها را به چالش می کشند، همه در یک راستا: ارتقای جامعه. ویژگی برجسته دانشگاه آزاد، پیش بینی هوشمندانه ی نیاز بازار کار آینده است، با طراحی رشته هایی که انگار از آینده آمده اند، این دانشگاه پلی میان دانشگاه و صنعت می زند و فارغ التحصیلان ما، با دانش تئوری و مهارت عملی، موتور محرک اقتصاد کشور می شوند. رسالت دانشگاه آزاد، تنها انتقال دانش نیست؛ اینجا کارگاه ساخت انسان است. از بحث های آزاد که گفت و گو های سازنده را تشویق می کنند تا رویداد های فرهنگی و هنری که روح را تغذیه می کنند، همه برای ساختن شخصیتی کامل و متعهد تلاش می کنند. این فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، روحیه انقلابی، بینش سیاسی و باور های دینی را در جوانان تقویت می کند. دانشگاه آزاد، با تمرکز بر مسائل روز و نقش آگاهی بخش، به پایگاهی برای روشنگری و تحول اجتماعی تبدیل شده است. بسته ی خبری امروز (11 شهریور 1404)، گنجینه ای از نوآوری ها، تحلیل ها و دستاورد های دانشگاه آزاد است. این گزارش ها، تلاش های شبانه روزی این نهاد مردمی را نشان می دهند و تصویری زنده از دانشگاهی انقلابی ارائه می کنند؛ تصویری که در آن، ایران با تکیه بر جوانانش، به سوی افق های روشن تری گام برمی دارد. اختصاص 45 همت به پروژه های اقتصادی استان مرکزی؛ 40 مگاوات نیروگاه در 12 شهرستان ایجاد می شود انتهای پیام/ ...
واگذاری نقش مجریِ پروژه مرکز سرطان منطقه به دانشگاه علوم پزشکی گلستان
محسن ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان مجری اصلی مرکز سرطان منطقه ورود کرده است. وی بابیان اینکه دانشگاه بیش 17 هزار همکار تخصصی و پشتیبانی دارد که در ارائه خدمات بهداشت و درمان استان فعال هستند، افزود: در حوزه درمان، حدود 205 هزار مترمربع پروژه فعال در دست اجراست. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان
سه پروژه بهداشتی و درمانی در مازندران به بهره برداری رسید
خدمات درمانی قرار گرفت. این پروژه ها که همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسیدند، نمادی از عزم نظام سلامت برای توسعه زیرساخت های بهداشتی و ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مردم استان مازندران به شمار می روند. سه پروژه بهداشتی، درمانی و رفاهی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور دکتر عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و نماینده وزیر، در هفته دولت به بهره برداری رسید؛ این
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در بوشهر به بهره برداری رسید
به گزارش دیارجنوب ، این کلینیک با زیربنای 6 هزار و 500 مترمربع و سه هزار میلیارد ریال اعتبار احداث شده است. این پروژه در چهار طبقه طراحی شده و شامل 8 کلینیک تخصصی اصلی است. کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامل کلینیک ارتوپدی، کلینیک جراحی، کلینیک قلب، کلینیک داخلی، کلینیک زنان زایمان، کلینیک اطفال، کلینیک چشم، کلینیک گوش و حلق و بینی و کلینیک مغز و اعصاب و کلینیک اعصاب و روان است. این پروژه به صورت BOT (ساخت، بهره برداری و انتقال) با مشارکت بخش خصوصی و تعرفه خدمات پزشکی به صورت دولتی اجرا شده است. ...
افتتاح بخش 16 تختی مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر
اخلاقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با بیان اینکه راه اندازی این بخش نتیجه زحمات همکاران معاونت درمان و مرکز آموزشی درمانی است، گفت: با افزایش تعداد تخت های مراقبت ویژه، شاخص های بهداشتی و درمانی استان در دو سال آینده جهش قابل توجهی خواهد داشت. وی افزود: بهره برداری از این پروژه باعث افزایش ظرفیت بیمارستان و کاهش نیاز بیماران به سفر به دیگر استان ها می شود و تقویت زیرساخت های سلامت
بخش مراقبت های ویژه داخلی در مرکز آموزش درمانی بوشهر افتتاح شد
به گزارش دیارجنوب ، بخش جدید 16 تخت مراقبت های ویژه داخلی (MICU) در مرکز آموزش درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر عصر یکشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین دانشگاه راه اندازی شد. این بخش با اعتباری بالغ بر معادل هزار میلیارد ریال در راستای ارتقای دسترسی بیماران به خدمات تخصصی مراقبت های ویژه و بهبود شاخص های سلامت در استان بوشهر راه
پیشرفت چشمگیر بیمارستان چرام؛ گام های پایانی با 80 میلیارد تومان اعتبار/آخرین وضعیت پروژه/قدردانی معاون ...
1405 آغاز خواهد شد. عسکری همچنین به پیگیری جدی مسئولان استانی و شهرستانی برای این پروژه که مشمول ماده 23 است، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این پروژه ماده 23 دارد و مسئولان شهرستانی و استانی به طور جدی پیگیر اجرای آن هستند، امیدوارم که این پروژه هر چه زودتر به مرحله نهایی و بهره برداری برسد و خدمات لازم را به مردم شریف چرام ارائه دهد. معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم
18 هزار نیروی انسانی در خدمت سلامت مردم کرمانشاه
علی سروش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز با حدود 18 هزار نیروی انسانی فعال، مجموعه ای عظیم از خدمات بهداشت و درمان را در سطح استان ارائه می دهد. این مجموعه شامل 14 شبکه بهداشت و درمان و 10 دانشکده در رشته های مختلف علوم پزشکی است. وی با بیان اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه از ظرفیت علمی برجسته ای برخوردار هستند، افزود: در حال حاضر 558 عضو هیأت علمی
فرزندآوری نباید صرفاً با نگاه اقتصادی گره بخورد
میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تأمین شده است. دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، به 400 هزار نفر جمعیت سه شهرستان تربت حیدریه، زاوه و مه ولات واقع در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد که از این تعداد 187 هزار و 17 نفر در نواحی روستایی سکونت دارند. انتهای پیام
زیرساخت های درمانی خشرودپی بابل توسعه می یابد
، شهید رجایی بابلسر، مرکز درمانی تخصصی ناباروری فاطمه زهرا، 17 شهریور مرزیکلا و نیز دو کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید مرکزی بابل و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید خشرودپی دارا می باشد که سالانه 70 هزار بیمار در این بیمارستان ها بستری می شوند. در زمان حاضر این دانشگاه پزشکی در بابل بیش از چهار هزار 300 دانشجوی داخلی و 368 عضو هیأت علمی دارد که برای نخستین بار بیش از 30 دانشجوی خارجی هم در این دانشگاه تحصیل خود را آغاز کرد.
افتتاح دو جایگاه سوخت در جنوب بوشهر
با مساحت تقریبی دو هزار و 200 مترمربع و سرمایه گذاری 400 میلیارد ریال احداث شده است که برای 12 نفر اشتغال ایجاد کرده است. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان بوشهر، مراسم بهره برداری از این دو جایگاه با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مدیران در محل افتتاح پروژه برگزار شد. Visited 3 times, 3 visit(s) today
90 پروژه با سرمایه گذاری 22 هزار میلیارد ریال در دیر افتتاح و اجرا شد
تداوم این روند، فرصت های شغلی خوبی برای ساحل نشینان و شهرستان دیر فراهم خواهد شد. آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از دو طرح ماهی در قفس، سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و بهسازی پیچ های جاشک در مسیر بزرگراه خلیج فارس به طول سه کیلومتر از جمله پروژه های مهم شهرستان دیر در هفته دولت بود.
رتبه اول کنکور زبان به داوطلب بردخونی رسید
کنکور سراسری گروه آزمایشی زبانهای خارجی را کسب می کند. علی تنگستانی سوالات کنکور گروه آزمایشی زبانهای خارجی امسال را بسیار سخت دانست و افزود: علیرضا اسماعیلی تنها با دو غلط درج شده در جوابیه کنکور و کسب تراز 14700 این رتبه را کسب کرد. وی تصریح کرد: احتمال اینکه او اکنون با کسب رتبه تقریبی سه هزار بر کرسی پزشکی دانشگاه بوشهر بنشیند بسیار زیاد است. امسال 12 هزار و 102 داوطلب کنکورسراسری در استان بوشهر در گروه های آزمایشی زبانهای خارجی، ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر با یکدیگر به رقابت پرداختند. ...
دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با فرمانده ارشد نظامی آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد
گیتی آنلاین_ هاشمی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و همکاری های ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتباط میان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجموعه ارتش را نزدیک و دوسویه ارزیابی کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی همواره در کنار حوزه سلامت بوده و در شرایط مختلف، حمایت های لازم را انجام داده است. وی با اشاره به پروژه های مشترک در راستای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی، بر تسریع در روند تکمیل بیمارستان