سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۷

انتقاد وزیر نیرو نسبت به استفاده از آب شرب شهری در بخش صنعت؛ "صنعت به پساب ...

وزیر نیرو با تأکید بر لزوم اتکای بخش صنعت کشور به مسئله پساب گفت: صنعت کشور باید به پساب متکی شده و از آب شهری در بخش صنعت استفاده نشود، آب شرب شهری به سختی و با منابع مالی بسیار بالا تأمین می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)