چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
شعار سال ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۰

چرا مردم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند؟

در فصول سرد سال آلودگی هوا به میزان قابل توجهی در پایتخت و کلانشهرها افزایش می یابد که یکی از مهم ترین دلایل آن هم حجم عظیم خودروهایی است که در معابر تردد می کنند. به گفته معاون اجتماعی–فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حال حاضر حدود چهار میلیون خودروی پلاک تهران و نزدیک به یک میلیون خودروی پلاک شهرستان در پایتخت وجود دارند در حالی که چنانچه بخواهیم ظرفیت معابر را به صورت استاندارد در نظر بگیریم درحال حاضر معابر شهر تهران در مقایسه با تعداد کل خودروها یک هشتم است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)