دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۹

راه اندازی مرکز تولید لارو جهت تغزیه آبزیان

مدیر کل شیلات هرمزگان از رفع مشکلات تولید لارو آبزیان در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محسن یکتاپور با بیان اینکه ساخت مرکز تولید لارو جهت تغزیه آبزیان با هدف خود کفایی به زودی در استان وارد محله اجرایی می شود، گفت: تولید لارو آبزیان با مشارکت و همکاری شیلات استان، شرکت سنتدرف جاسک و شرکت تایلندی به زودی آغاز می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)