سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۳۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۵:۵۷

فرماندار آستارا دستگاه های اداری را به رفع بیکاری مکلف کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز یکشنبه در جلسه شورای اداری در فرمانداری آستارا افزود: ورود و ماندگاری هر گردشگر به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای 10 نفر شغل ایجاد می کند اما تاکنون از این ظرفیت در آستارا به درستی استفاده نشده است. وی بیان کرد: مسئولان برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف رونق اقتصادی تلاش کنند و اولویت دستگاه های اجرایی در حوزه عمرانی، تکمیل طرح های نیمه تمام باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)