سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اقتصاد مقاومتی ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۹

جلودارزاده: انحصاری شدن تجارت نتیجه احیای مجدد وزارت بازرگانی

جلودارزاده عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از درخواست چندباره دولت مبنی بر احیای مجدد وزارت بازرگانی اعلام کرد: با احیای این وزارتخانه تجارت انحصاری خواهد شد، به همین دلیل تمامی تولیدکنندگان و بازرگانان با این اقدام مخالف هستند. با ادغام بخش بازرگانی در وزارتخانه های تولیدی، شاهد افزایش بهره وری وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی هستیم و باید این موضوع در آینده نیز با قدرت ادامه پیدا کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)