سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۲۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تیتر ۱ ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۹

غیبت نمایندگان دستگاه ها در جلسات اضطراری ستاد بحران منجر به انفصال از ...

چنانچه نمایندگان دستگاه های عضو ستاد بحران به صورت غیرمجاز در جلسات اضطراری این ستاد غیبت داشته باشند به هیات تخلفات اداری معرفی و به انفصال از خدمات دولتی محکوم می شوند. بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)