چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۲:۴۵

22 طرح عمرانی در بخش دولتی و خصوصی افتتاح شد ایجاد 300 اشتغال در فردیس

فرماندار شهرستان فردیس، گفت: با افتتاح 10 طرح بخش خصوصی و 12 طرح از محل اعتبارات دولتی، حدود 300 اشتغال ایجاد شد. به گزارش ایلنا، ابوالفضل اینانلو فرماندار فردیس در آیین افتتاح این طرح های عمرانی و صنعتی شهرستان فردیس، گفت: برای اجرای این طرح ها، 840 میلیارد ریال از محل اعتبارات دستگاه ها و بخش خصوصی هزینه شده است. وی افزود: از کل 22 طرح عمرانی، 10 طرح، توسط بخش خصوصی با 330 میلیارد ریال و 12 طرح از محل اعتبارات دولتی تملک دارایی به مبلغ 510 میلیارد ریال به سرانجام رسیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)