چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کرد پرس ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۸

برگزاری چله نگاران بانوی آفتاب در تهران

عصر روز شنبه 13 بهمن ماه نمایشگاه چهل اثر هنری از چهل بانوی هنرمند شهرستان تهران، در محل فرهنگسرای ملل بوستان قیطریه افتتاح گردید. سید علی اصغر رفعت حقیقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات در این باره گفت: در این نمایشگاه چهل اثر از چهل هنرمند در حوزه های خوشنویسی نستعلیق، شکسته نستعلیق، کرشمه و معلی و نیز نقاشیخط به تماشای عموم گذاشته شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)