چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۰

چرا حشدالشعبی به خوزستان آمد؟/ توضیحات استاندار خوزستان

استاندار خوزستان توضیحاتی را در خصوص دلیل و کیفیت نیروهای حشد الشعبی در ایران بیان کرد. غلامرضا شریعتی در گفت و گو با جماران، درباره علت حضور نیروهای حشدالشعبی در مناطق سیل زده خوزستان گفت: از آنجا که آب در خوزستان به صورت بطئی خارج می شود و زمین مسطح است، شهرهای زیادی درگیر سیل هستند. از این رو ما نیاز به ماشین آلات داشته و این موضوع را نیز از قبل اعلام کردیم. از همین رو، برادران عراقی ما یکسری ماشین آلات نظیر بیل مکانیکی، کمپرسی و آمبولانس آوردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)