چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۶

طبقه ای که از زیرخط فقر گذشت

محمد صادق خسروی علیا خبرنگار روزهای کارگران تیره است. مردد در سایه روشن چرخ کم رمق تولید نشسته اند. جدال نابرابر آنها با بیکاری و دستمزد اندک همچنان ادامه دارد، اما این روزها پای رقیب قدرتری به میان آمده؛ آشوب تورم و گرانی ساعتی . تنگدستی برای روزمزدها، چاقویی است که از استخوان هم گذشته. آنها معتقدند طبقه کارگر در آستانه نابودی است: مسلخ دور نیست. صف سلاخی طولانی شده، امروز این کارگر زندگی اش از هم می پاشد، فردا من، پس فردا دیگری و... کارگر نه امید دارد نه ناجی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)