سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۵

مشارکت بیش از 40 دانشگاه علوم پزشکی در "پویش ملی بهار همدلی"

بیش از 40 دانشگاه به همراه رؤسا و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و تعداد بسیار زیادی از دبیران کانون های فرهنگی، انجمن های علمی، مسؤولان تشکل های مختلف دانشجویی، برگزیدگان جشنواره های قرآنی، المپیادهای ورزشی، دبیران مجامع تخصصی کانون های فرهنگی وزارت بهداشت، نمایندگان قطب های خانه نشریات وزارت بهداشت و ... به پویش ملی بهار همدلی پیوسته و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در حال باز کردن شماره حساب برای واریز کمک های نقدی دانشگاهیان علوم پزشکی جهت ساخت خانه برای سیل زدگان شده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)