دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۱

وطن فروشی در وزنه برداری ایران!

به گزارش عصرامروز، خبر گرفتن تست دوپینگ از ملی پوشان وزنه برداری را حتماً شنیده اید. همین دیروز بود که مأموران (وادا) آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ یک بار دیگر از ملی پوشان ایران تست دوپینگ گرفتند. تست گرفتن از وزنه برداران در شرایطی که دارند خودشان را برای رویدادهای مهم آماده می کنند عجیب نیست اما اینکه در طول چند ماه اخیر برای سومین یا چهارمین بار این اتفاق می افتد کمی شاخک ها را تیز می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)