چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۷

گردوخاک ناشی از سیل پلدختری ها را آزار می دهد

سرویس ایران جوان آنلاین: نماینده مردم پل دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: گردوخاک و آلودگی های ناشی از سیل مردم پلدختر را آزار می دهد و شهرداری باید پاک سازی شهر را در دستور کار قرار دهد. سیدحمیدرضا کاظمی با تقدیر از تمام نیرو ها اعم از سپاه، ارتش، نیرو های جهادی و مردم که در جریان وقوع سیل به پلدختر کمک کردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)