دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۸

اگر سد معشوره ساخته شده بود پلدختر زیر آب نمی رفت

عضو هیئت علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه خوارزمی گفت: برخی در حال صحبت برای جابه جایی افراد از اهواز، پلدختر و و سایر مناطق سیل زده برای پیشگیری از حوادث مشابه در سال های بعد هستند، این حرفی غیرمنطقی و نشدنی است اگر بناست با این صحبت پیش برویم 30 درصد از ایران را باید خالی از سکنه و در جای دیگر ساکن کنیم و در جلگه خوزستان اجازه سکونت به حتی یک نفر را هم ندهیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)