دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۱۵

سهم بری یک درصدی شهرستان سیمرغ از منابع استانی

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه سرانه ای که در اختیار دهیاری ها قرار می گیرد بسیار پایین است، گفت: نباید منتظر بمانید که اعتباری در اختیار شما قرار گیرد چرا که به دلیل پایین بودن سرانه تنها یک درصد سهم بری منابع استانی را داریم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)