پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تابا خبر ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۳

اولین قبض تولید برق خورشیدی در منطقه آزاد اروند صادر شد

صدور اولین قبض تولید برق فتوولتاییک (خورشیدی) و واریز مبلغ آن به حساب بانوی مددجوی خرمشهری. به گزارش تابا ؛ در راستای اجرای طرح نصب پنل های خورشیدی بر پشت بام منازل مددجویان کمیته امداد امام جهت درآمدزایی، پایداری شبکه برق و تولید انرژی های پاک، اولین قبض تولید برق فتوولتاییک (خورشیدی) صادر و مبلغ آن به حساب بانوی مددجوی خرمشهری واریز شد. گفتنی است، کنتور نصب شده از نوع فهام (قرائت از راه دور) بوده و این قبض برای دوره یک ماهه بصورت آنلاین صادر شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)