پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۴۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استانداری گلستان ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۵

حفظ و صیانت از منابع طبیعی، مستلزم افزایش سطح مشارکت پذیری همه جانبه است

فرماندار گالیکش در جلسه مدیریت مشارکتی منابع طبیعی و توسعه پایدار روستایی شهرستان گفت: حفظ، صیانت و پاسداری از منابع طبیعی، اراضی ملی، جنگل ها و مراتع مستلزم افزایش سطح مشارکت پذیری و تعامل دستگاه های اجرایی متولی، تسهیل گران و جوامع محلی است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان در این جلسه که با حضور مدیرکل منابع طبیعی گلستان و برخی رؤسای ادارات، شوراهای اسلامی و دهیاران برگزار شد هدف از اجرای این پروژه را ارتقای توانمندی جوامع محلی برای مدیریت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)