پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۰۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۰:۳۷

هر هفته الف- ب- ایران با حضور وزیر نیرو در کردستان

ایرنا - سنندج - وزیر نیرو روز سه شنبه در ادامه طرح هر هفته الف- ب- به کردستان سفر کرد. بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای بیجار و حسن آباد یاسوکند، ایستگاه پمپاژ اصلی سامانه انتقال سد آزاد و پنج مجتمع آبرسانی روستایی، شرکت در نشست خبری و دیدار مردمی، از جمله برنامه های رضا اردکانیان در این سفر یک روزه بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)