سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تهران نیوز ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۷

دانش بنیان ها به سومین نمایشگاه بین المللی واردات چین می روند

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، نخستین و دومین نمایشگاه بین المللی واردات چین در سالهای 2018 و 2019 با مدیریت وزارت بازرگانی چین و شهرداری شانگهای در شهر شانگهای برگزار شد و سومین دوره آن 5 تا 10 نوامبر 2020 مصادف با 15 تا 20 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. اعزام شرکت ها به این نمایشگاه، با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه تجارت صورت می گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)