سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۵۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شمال نیوز ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۱

نیروگاه زباله سوز نوشهر به زودی بهره برداری می شود

شمال نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت نیروگاه زباله سوز نوشهر پیشرفت مطلوبی دارد و به زودی بهره برداری می شود. به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان در گفتگویی با اشاره به ساخت نیروگاه های زباله سوز در نوشهر و ساری گفت: نیروگاه زباله سوز نوشهر در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و بزودی افتتاح می شود و پیمانکار و شهرداری ساری باید با جدید روند ساخت نیروگاه را پیگیری کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)