مجتمع آموزشی، تحقیقاتی و تولیدی محصولات شیلاتی راه اندازی می شود
سایر منابع:
سایر خبرها
بررسی مسائل و مشکلات مزرعه داران پرورش میگو با حضور دادستان بندرعباس
خبرگزاری میزان- در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری با دعوت عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از سایت های پرورش میگو شرق این شهرستان بازدید کرد. در جریان این بازدید که مدیران کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان و جمعی از مدیران شهرستان و سرمایه گذراران مزارع پرورش میگو نیز حضور داشتند، مسائل حقوقی و قضایی و درخواست های
قطعی 18 ساعته گاز 9 جایگاه سوخت در بندرعباس
بر اساس اعلام شرکت گاز استان، گاز 9 جایگاه سوخت در بندرعباس (در محدوده بلوار امام حسین، بلوار شهید رجایی و جرون) از ساعت 4 بامداد جمعه دوم خرداد به مدت 18 ساعت قطع می شود. علت قطعی گاز تعمیرات خط لوله اعلام شده است و رانندگان برای سوخت گیری می توانند به جایگاه های شماره 1 تا 3 راه آهن مراجعه کنند. انتهای پیام
تلاش پیشرفته ترین مجتمع فولادی کشور برای دستیابی به دانش تولید فولاد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرزاد ارزانی در جلسه کمیته مدیریت شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر بومی سازی و توان داخلی کشور اظهار داشت: باید بتوانیم از ظرفیت ها و توان علمی که در کشور وجود دارد استفاده کرد و نیاز خود را از این طریق برطرف کنیم. ارزانی بر تشکیل جلسات کمیته بومی سازی در شرکت به صورت منظم و پیگیری تا حصول نتیجه تاکید کرد. وی افزود: در میان فولادسازان کشور، شرکت فولاد
تولید در هنرستان ها موجب کیفیت بخشی به آموزش می شود
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف کیفیت بخشی به آموزش هنرستانها، برنامه آموزش همراه با تولید در هنرستان های فنی و حرفه ای استان هرمزگان در حال اجراست. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل گفت: در راستای تلفیق آموزش های عملی با نیاز روز جامعه و در قالب برنامه آموزش همراه با تولید، طرح تعمیر و تولید میز، صندلی و نیمکت توسط
بستری شدن 147 مبتلا به کرونا در هرمزگان/25 بیمار در بخش مراقبت های ویژه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در 24 ساعت گذشته 92 مبتلا به کرونا در هرمزگان از طریق تست شناسایی شدند. او افزود:با ابتلای 92 نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به دو هزار و 255 نفر افزایش یافت که از مبتلایان جدید، 72 نفر در بندرعباس، 6 نفر در رودان، 6 نفر در قشم، 2 نفر در میناب، 4 نفر بندرخمیر،
سرخط روزنامه های هرمزگان در اولین روز از خردادماه99
: پیگیر تداوم بازگشایی مساجد در عید فطر هستیم - ساخت مدرسه لذت بخش ترین کار - استاندار هرمزگان: هدف گذاری 50هزار تنی پرورش ماهی استان در سال جهش تولید 50 جوان محله تپه الله اکبر پس از مسکن مهر بیکار شدند روزنامه دریا هم با پرداختن دوباره به مشکلات ساکنان محله ای در بندرعباس نوشت: 50 جوان محله تپه الله اکبر پس از مسکن مهر بیکار شدند عنوان های خبری
توسعه رشته اسکواش در مدارس هرمزگان
علیرضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر از توسعه ورزش اسکواش در مدارس هرمزگان خبر داد و گفت: تفاهم نامه همکاری بین معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و هیئت اسکواش استان هرمزگان در راستای تحول در ورزش اسکواش و استعدادیابی در این رشته امضا شد. وی افزود: با توجه به نوپا بودن این رشته در استان، نیاز به نصب کورت های اسکواش و برنامه ریزی مشترک جهت شناسایی، معرفی و
شناسایی 104 مبتلای به کرونا در هرمزگان در آخرین روز اردیبهشت
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: تاکنون 13 هزار و 178 آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که از این تعداد با احتساب 104 بیمار جدید، شمار مبتلایان به 2163 نفر رسید. وی افزود: از بین افراد مبتلاشده تاکنون 492 نفر پس از بهبودی از بیمارستان ها ترخیص شده اند و همچنین 1569 نفر از بیماران تحت مراقبت خانگی هستند و 24
مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 2255 نفر رسیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: تا امروز 13 هزار و 714 آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که از این تعداد با احتساب 92 مورد جدید در 24 ساعت اخیر، شمار کل مبتلایان شناسایی شده به 2255 نفر رسید. وی افزود: طی یک روز اخیر 92 بیمار جدید شامل بندرعباس 72 نفر، رودان 6نفر، قشم 6نفر، بندرخمیر 4نفر، میناب2نفر، حاجی
آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 2255 نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان با 2255 نفر رسید، گفت: در 24 ساعت گذشته تست کرونا 92 نفر در استان هرمزگان مثبت بوده است. به گزارش جماران، حسین فرشیدی پنج شنبه شب در تشریح آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان، 3 هزار و 75 بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون بستری شده اند که 2 هزار
صدور کیفرخواست برای متهم اصلی زمین خواری در غرب هرمزگان/ توقف تجاوز به بیش از 2300 هکتار از اراضی ملی در ...
علی صالحی در گفت وگو با میزان از توقف تجاوز به 2 هزار و سیصد و چهل و یک هکتار از اراضی ملی در بندرحسینه از توابع شهرستان بندرلنگه خبر داد و گفت: متهم اصلی این پرونده به عنوان پروژه احداث مزارع پروش میگو در این منطقه از غرب هرمزگان، مساحت گسترده ای از اراضی ملی را به صورت غیر مجاز تصرف کرده بود. صالحی تصریح کرد: با طرح این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی
تمامی جانبازان زیر 25 درصد هرمزگان حق معیشت دریافت می کنند
زمین گیر شده اند، طرح پایش سلامت را با جدیت دنبال کرده ایم. به گفته وی، به دلیل منعقد نشدن این طرح، خدمات به درستی انجام نمی شد و از هفته گذشته در همین راستا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تفام نامه آن نوشته شد و اجرای این دستورالعمل نیز به تمامی روسای بنیاد شهید در شهرستان ها ابلاغ شده است. روند درمان جانبازان و والدین شهدا جدی بگیرید مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان توصیه
ابتلای 104 نفر دیگر به کرونا در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ دکتر حسین فرشیدی در ارتباط زنده تلویزیونی با خبر 20 شبکه خلیج فارس افزود: از مبتلایان جدید، 81 نفر در بندرعباس، 7 نفر در رودان، 12 نفر در میناب و در بندرلنگه، حاجی آباد، بندر خمیر و پارسیان هر کدام یک نفر ثبت شده است. وی گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 3 نفر جان باختند و شمار جانباختگان در اثر ویروس کرونا در استان به 34 نفر افزایش یافت. فرشید
رییس هیات گلف هرمزگان جامعه ورزشی را به پویش مدار مهربانی دعوت کرد
: ماه مبارک رمضان و شیوع ویروس کرونا دو عامل مهم در کاهش مراجعه داوطلبان اهدای خون به مراکز انتقال خون است. زارعی، مراکز ثابت انتقال خون هرمزگان را پایگاه های بندرعباس، بندرلنگه، میناب و قشم اعلام کرد و از مردم استان خواست قبل از تعطیلات عید سعید فطرجهت جلوگیری از کاهش ذخایر خونی به یاری نیازمندان به خون بشتابند. هرمزگان دارای سه هزار و 500 بیمار خاص وسخت درمان، عمل های جراجی ومصدومان
7هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی هرمزگان توزیع شد
اظهار داشت: اداره های بهزیستی شهرستان های استان و مجتمع شیرخوارگاه الزهرا در بندرعباس آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی شامل، موادغذایی، گوشت، موادشوینده و ضدعفونی، البسه و دیگر اقلام از سوی خیران هستند. رنجبر خاطر نشان کرد: پویش همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان توسط سازمان بهزیستی کشور در قالب ارائه روش های مشارکت مردم برای کمک به مددجویان زیرپوشش این نهاد اجتماعی راه اندازی شد. در حال حاضر افزون بر110 هزار و 839 نفر در هرمزگان زیر پوشش بهزیستی این استان قرار گرفته و از این اداره کل خدمات دریافت می کنند. ...
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آخرین وضعیت کرونا را تشریح کرد؛ دل به ریشه کنی کرونا در کوتاه مدت نبندید
هم 77 نفر را شامل می شود . وی با بیان اینکه اکنون با کمبود شدید پزشک و کادر بهداشتی به ویژه در روستاها روبه رو هستیم، تصریح کرد: همچنین در بیمارستان های استان نیز با کمبود پرستار هم مواجه هستیم . فرشیدی با اشاره به اینکه انتظار داریم دستگاه های اجرایی به دستورالعمل ها توجه کنند، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مسئول توزیع ماسک در بین ادارات نیست و خوشبختانه در استان
نتیجه جلسات هیئت اندیشه ورز درباره کرونا روح عملیاتی داشته باشد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس ، احسان کامرانی در هفتمین جلسه هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در راستای فرصت ها و تهدیدات کرونا و پساکرونا که با حضور محمدعلی امانی زاده مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان و سایر اعضای این هیئت برگزار شد، اظهار کرد: امروز به دلیل آمادگی نداشتن جوامع انسانی برای مبارزه با ویروس کووید-19 بیشتر عواقب حاصل از شیوع این ویروس به تهدید مبدل شده که
بازار ماهی فروشان بندرعباس بازگشایی شد
علی عامری سیاهویی در جمع خبرنگاران گفت: با تدابیر بهداشتی صورت گرفته و دستور فرماندار بندرعباس، این بازار بازگشایی و فعالیت خود را آغاز کرده است. وی افزود: با انجام عملیات ضدعفونی و دیگر اقدامات بهداشتی لازم، بازار ماهی فروشان بندرعباس طبق نظارت مسئولان بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان شرایط استاندارد بهداشتی را پیدا کرده و شهروندان می توانند از این پس بدون نگرانی، از این بازار خرید
آغاز تعمیرات اساسی شبکه برق رسانی در بندر شهید رجایی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، با حضور محمدرضا اله یار معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، عملیات اجرایی تعمیرات اساسی شبکه برق رسانی به مکنده های غلات و شهرک شهید رجایی آغاز شد. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تقویت کابل های تغذیه کننده پایانه غلات بندر شهید رجایی و همچنین تغییر سطح ولتاژ فشار متوسط برق شهرک شهید
بستری شدن 21مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:شمار مبتلایان به کرونا ادرهرمزگان به دو هزار و 59نفر افزایش یافت. او افزود:در یک روز گذشته 121 مبتلای به کرونا در هرمزگان از طریق تست شناسایی شدند که از مبتلایان جدید، 79نفر در بندرعباس، میناب 17نفر، 15نفر بندرخمیر، قشم 6نفر، پارسیان 2نفر و در رودان و بشاگرد نیز هرکدام یک
پروانه پرورش 90 هزار تن ماهی در هرمزگان صادر شده است
استاندار هرمزگان روز سه شنبه گفت: برای 50 هزار تن پرورش ماهی در استان در سال جهش تولید هدف گذاری شده و در این راستا اقدام های لازم برای تامین اعتبار، تسهیلات و تجهیزات مورد نیاز انجام می شود. فریدون همتی در نشستی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با موضوع پیگیری اجرای طرح های توسعه پرورش ماهی در هرمزگان افزود: پرداخت تسهیلات از محل منابع توسعه روستایی، تامین ارز دولتی و امکانات
ثبت 121 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته/شمار کرونایی های هرمزگان از مرز 2000 تن گذشت
هزار و 425 نفر نیز منفی اعلام شده است. وی افزود: آمار کرونایی مثبت در استان هرمزگان به 2059 نفر افزایش پیدا کرد که در 24 ساعت گذشته ، تعداد 121 نفر در استان شامل 79 نفر از بندرعباس ، 17 نفر در میناب ، 15 نفر از بندر خمیر ، 6 نفر در قشم ، 2 نفر از پارسیان ، یک نفر در بشاگرد ، یک نفر از رودان بودند که به شمار کرونایی مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی
پرداخت زکات فطریه از طریق روش های الکترونیکی
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، از روش های جدید و الکترونیکی پرداخت زکات فطریه و کفارات در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت اصول و استاندارد های بهداشتی، برای حفظ سلامت عموم هموطنان گرامی خبر داد. علی الهیاری، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان و احتمال عدم برگزاری نماز باشکوه عید سعید
آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان از 2 هزار نفر گذشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان از 2 هزار نفر گذشت، گفت: تعداد 121 نفر در استان در 24 ساعت گذشته مثبت بوده که 79 نفر از شهرستان بندرعباس، 1 نفر از رودان، 17 نفر از میناب، 6 نفر از قشم، 1 نفر از بشاگرد، 15 نفر از بندرخمیر، 2 نفر از پارسیان به شمار آمار افراد مبتلا به کرونای مثبت جدید در هرمزگان اضافه شد. به گزارش جماران، حسین فرشیدی در
حمله سایبری ناموفق اسرائیل به بندر شهید رجایی
بارگیری کشتی ها نشد. پس از بروز اختلال در دو سرور مربوط به شرکت های سینا و بتا در بندر شهید رجایی، شایعه ای مبنی بر هک گسترده نرم افزاری و زیرساخت ارتباطی بندر شهید رجایی در فضای مجازی منتشر شد که البته این مساله تا به این لحظه تکذیب شده است. بندر مهم و راهبردی شهید رجایی در 23 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان و در شمال جزیره قشم و تنگه هرمز واقع شده است که با داشتن روابط
برگزاری اولین وبینار تخصصی "معرفی برنامه های جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی"
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری اولین وبینار تخصصی "معرفی برنامه های جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی" با حضور استانهای همدان، اصفهان، مرکزی و هرمزگان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان؛ محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: این وبینار در استان هرمزگان با حضور تعدادی از معاونین آموزش متوسطه، کارشناس پژوهش سراهای استان و کلیه مدیران پژوهش
حمله سایبری ناموفق به بندر شهید رجایی
لحظه تکذیب شده است. بندر مهم و راهبردی شهید رجایی در 23 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان و در شمال جزیره قشم و تنگه هرمز واقع شده است که با داشتن روابط دریایی و مبادله کالا با 80 بندر شاخص بین المللی به عنوان بزرگترین بندرتجاری و کانتینری و همچنین دروازه طلایی اقتصاد ایران مطرح است و سهم 50 درصدی از تجارت ایران را به خود اختصاص داده است. این بندر با داشتن ظرفیت های
نماز عید فطر پنج شهرستان هرمزگان در مسجد محلات اقامه می شود
حدود سه درصد گزارش شده است. این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است. طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در چند وقت اخیر کم توجهی به الزام های بهداشتی و جدی نگرفتن هشدارها از سوی مردم، شیب ابتلا به ویروس کرونا را در استان بسیار تند کرده و موجی از نگرانی را در میان مسوولان، مردم و دوستداران سلامت ایجاد کرده است
واژگونی و آتش گرفتن تانکر حامل گازوئیل/ راننده جان باخت + عکس
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه هرمزگان افزود: در حادثه واژگونی وآتش سوزی یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت گازوئیل در محور بندرعباس به سیرجان یک نفر کشته شد. سرهنگ نیکبخت گفت: این حادثه ساعت 40 دقیقه بامداد رخ داد که بر اثر آتش سوزی تانکر سوخت ، راننده کامیون در دم جان سپرد. او علت حادثه را سرعت غیر مجاز در