چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کارگر نیوز ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۳:۴۰

منتظر گزارش وزارت نفت در مورد خودکشی کارگر نفت هستیم

نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکشی عمران روشنی مقدم کارگر شرکت پیمانکاری نظم آفرینان ایمان، گفت: وزیر نفت نماینده خود را با منطقه اعزام کرد تا موضوع به شکل ویژه پیگیری شود. منتظر هستیم تا گزارش آنها منتشر شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)