سایر منابع:
سایر خبرها
6666 بیمار کرونایی، میهمان بیمارستان های کرمان
متعلق به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 11 نفر متعلق به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 35 نفر متعلق به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند. شفیعی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کووید 19 تاکنون را 6 هزار و 666 مورد عنوان کرد. او با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان، 38 نفر بر اثر ابتلا به کووید
افسار گسیخته کرونا در استان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته 30 مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و 431 نفر رسیده است گفت: هم اکنون 469 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند. شکیبا در ادامه افزود: در 24 ساعت گذشته یک هم
19 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند | تعداد کل فوتی ها: 841 نفر
آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در استان کرمان تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان های استان کرمان: 238 نفر تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون 6628 مورد موارد جدید بستری طی 24 ساعته گذشته در بیمارستان های استان کرمان: 19 نفر شامل: 17 مورد حوزه
توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا برای کادر بهداشت و درمان کرمانشاه آغاز شد
در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و 431 نفر رسید. دکتر ابراهیم شکیبا با بیان اینکه اکنون 469 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: در 24 ساعت گذشته یک هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به 596 نفر رسید. وی اظهار داشت: از ابتدای شروع اپیدمی تا
استفاده از ماسک خطر ابتلا به کرونا را کاهش می دهد
مهر تایید و اعلام شد، گفت: در روز های گذشته دو بانوی 47 و 93 ساله باسابقه دیابت و یک آقای 39 ساله بدون سابقه بیماری بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست داده اند که امروز آزمایش کرونای آنان مثبت اعلام شد. او افزود: در شبانه روز گذشته 67 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: هم استانی ها باید به خاطر داشته باشند که با استفاده از ماسک خطر ابتلا به کرونا کاهش می یابد و از افزایش موارد بستری نیز جلوگیری می شود. انتهای پیام/ ...
189 بیمار جدید در 24ساعت گذشته در اصفهان بستری شدند
اصفهان(پانا) _ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام خبر ابتلا و بستری 189 بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان اصفهان در 24 ساعت گذشته، اعلام کرد در این بازه زمانی 187 بیمار با بهبود وضعیت جسمانی ترخیص شدند. به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، آرش نجیمی با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد 189 مورد بیمار جدید از
آخرین آمار ابتلاء به کرونای اصفهان در 6 مهرماه/ فوت 22 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته
و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته 133 نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند هزار و 429 نفر است که از این تعداد 238 نفر
تعطیلی مدارس بازگشت به محدودیت ها
هر روز ویروس کرونا شیوع بیشتری پیدا می کند و درحال حاضر مستند بر گفته های رئیس علوم پزشکی استان در ستاد استانی مقابله با کرونا، 3 شهرستان همدان، بهار و اسدآباد در وضعیت نارنجی و 7 شهرستان مابقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند؛ همچنین در یک هفته گذشته 32 مورد طغیان ویروس کرونا در شهرستان های رزن، تویسرکان، همدان، ملایر و نهاوند ثبت شده است. بنابر اظهارنظرات این مقام مسئول، 65 درصد موارد شدت
بستری 132 مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان های کرمانشاه
به گزارش خبرنگار مهر ، ابراهیم شکیبا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 30 مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و 431 نفر رسید و هم اکنون 469 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند. سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته یک هم استانی دیگر بر اثر ابتلاء
بستری 216 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی استان اصفهان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد 216 مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس با علائم بالینی در بیمارستان های استان اصفهان بستری شدند. او اضافه کرد: در همین زمان تعداد 183 نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در 22 مرکز درمانی و
کرونا در کرمان 841 قربانی گرفت
باختگان ویروس کرونا در کرمان پزشک راوری در راه مبارزه با کرونا شهید شد شفیعی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را 6 هزار و 628 مورد عنوان کرد. او با اشاره به اینکه 19 مورد جدید طی 24 ساعته گذشته در بیمارستان های استان کرمان بستری شدند، تصریح کرد: از این تعداد، 17 مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و 2 مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم
بستری 42 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کرمان
155 نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 13 نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 11 نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم 14 نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان 49 نفر بستری دارد. وی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را 6 هزار و 609 مورد دانست و افزود: موارد جدید بستری طی 24 ساعته گذشته در بیمارستان های استان کرمان 42 نفر شامل 24 مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 5 مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 5 مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و 8 مورد حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است. اتنتهای پیام/3388/ ...
77 درصد گلستانی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند
مثبت، 15 لغایت 31 مردادماه 2 مورد مثبت کرونا در بین کودکان داشتیم. از یکم تا 5 مهرماه نیز هیچ مورد مثبتی گزارش نشده است. وی بیان کرد: از 15 تا 30 شهریورماه از 2350 مدرسه استان، تعداد 1117 مدرسه مورد بازدید کارشناسان بهداشتی قرار گرفت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: طی یک هفته گذشته، متوسط فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان روزانه یک نفر بوده است.
ابتلا به کرونا در کرمانشاه بالاتر از درصد میانگین کشوری است
ابتلاء به ویروس در کشور 12.7 درصد و در کرمانشاه 12.9 درصد است که کرمانشاه از لحاظ درصد مبتلایان به این ویروس بالاتر از میانگین کشوری است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: آمار مبتلایان استان در مقایسه با ماه های گذشته شاهد تغییرات افزایشی بوده به طوری که پیک این بیماری در تیرماه با 92 نفر بستری در روز بود و در حال حاضر طی نیمه دوم شهریور ماه با 60 مبتلا در روز مجدداً با پیک دوم
شناسایی 26 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان /فوت 4 نفر براثر کرونا دراستان چهارمحال و بختیاری
به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت : هم اکنون 172 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 127 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند. وی با اظهار تاسف گفت: طی 24ساعت گذشته 4 مورد جدید فوتی ناشی
وخیم تر شدن اصفهان از ویروس کرونا و دغدغه مسوولان
به گزارش ایرنا، از هفته گذشته نرخ صعودی ابتلا و بستری بیماران کرونا در استان اصفهان شدت گرفت و حتی به رکورد مرگ و میر در یک شبانه روز یعنی نزدیک به 40 نفر رسید که همین امر باعث شد تا مسوولان و متخصصان امر، وضعیت این خطه را بحرانی و فوق حاد بخوانند و زمزمه هایی مبنی بر برگشت برخی از محدودیت ها برای کنترل این بیماری به گوش برسد. انتشار فیلمی از جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مورخ بیست و
تاکنون 592 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در شبانه روز گذشته 54 مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و 350 نفر رسید و هم اکنون 418 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند. او بیان کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا
فوت سه کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا
گروه جامعه: سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت سه کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد. ابراهیم شکیبا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 51 مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و 401 نفر رسید و هم اکنون 411 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.سخنگوی
فوت 3 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر/ بستری 297 نفر در بخش های کرونایی
براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست داده اند که امروز نتیجه آزمایش آنان مثبت اعلام شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته 67 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند. دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز باید به خاطر داشته باشند که با استفاده از ماسک خطر ابتلا به کرونا کاهش یافته و از افزایش موارد بستری نیز جلوگیری می شود./وبدا
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 4 مهر 99
به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 439 هزار و 882 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 207 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 25 هزار و 222 نفر رسیده است. سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید 19 در کشور بیان کرد: از
شمار موارد بستری مبتلا به کرونا در کرمان به 242 نفر افزایش یافت
تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را 6 هزار و 609 مورد اعلام کرد و گفت: موارد جدید بستری طی 24 ساعته گذشته در بیمارستان های استان کرمان 42 نفر است. به گفته شفیعی موارد جدید مبتلا به کرونا شامل 24 مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، پنج مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، پنج مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و هشت مورد حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان
جمعیت قابل توجه مبتلایان به کرونا در کرمان
سیرجان تحت درمان قرار دارند. او تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا شیوع ویروس تاکنون را 6 هزارو 609 مورد عنوان کرد. شفیعی ، بااشاره به این که 42نفر بیمار مبتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان کرمان شناسایی شده اند ،افزود :از این تعداد 24 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 5 مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 5 مورد
شناسایی 17 بیمار مبتلا به کرونا در استان چهارمحال وبختیاری
مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد. به گفته وی :هم اکنون 177 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 133 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متاسفانه طی 24ساعت گذشته 2 مورد جدید فوتی ناشی
جوابیه ای برای تأیید خبر همدان پیام!
آمار در پایگاه اطلاع رسانی وبدا و کانال تلگرامی روابط عمومی دانشگاه اصلاح شد در پی انتشار خبر رتبه دوم استان در مرگ ومیر بیماران مبتلا قطعی به کووید19 در روزنامه همدان پیام روز چهارشنبه گذشته که به استناد منابع معتبر خبری و از جمله پایگاه اطلاع رسانی وبدا و کانال تلگرامی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی استان، روابط عمومی این دانشگاه با انتشار جوابیه ای در فضای مجازی مطالب منتشر شده همدان
وضعیت وخیم ابتلا به کرونا در فارس/ 962 کشته و بستری 685 بیمار کرونایی
اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، افزود: با افزوده شدن این تعداد، مجموع جانباختگان ناشی از کروناویروس در استان فارس به 962 نفر افزایش یافت. حسینی موارد نمونه گیری در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدا تاکنون را نیز 283 هزار و 991 مورد اعلام کرد. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با اشاره به بستری 685 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های
اضافه شدن 3 فوتی جدید در اثر کرونا /بستری 297 نفر در بخش های کرونا/ ترخیص 67 بیمار
نتیجه آزمایش آنان مثبت اعلام شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته 67 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند. دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز باید به خاطر داشته باشند که با استفاده از ماسک خطر ابتلا به کرونا کاهش یافته و از افزایش موارد بستری نیز جلوگیری می شود.
یکه تازی کرونا در کرمانشاه
کرد: در شبانه روز گذشته 54 بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به 4350 نفر رسیده است. محمدی با بیان اینکه هم اکنون 418 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته، 99 بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری و 59 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.
موج ناتمام
شفاآنلاین سلامت مدتی پیش فرمانده ستاد ملی مقابله با کرونا و عضو کمیته اپیدمیولوژی کووید19 دانشگاه علوم پزشکی تهران از شروع موج سوم کرونا در کشور خبر دادند و گفتند در دو هفته آینده شاهد افزایش موارد ابتلا و فوت کرونا هستیم که اگر اقدام موثری انجام نشود ممکن است فاجعه در راه باشد! به گزارش شفاآنلاین :متاسفانه این فاجعه دیروز رخ داد. هنوز دو هفته نشده که با افزایش روزانه 200 نفر فوتی در