سایر خبرها
سینماداران فعالیت سینما ها تا ساعت 18 را شوخی می دانند
سینما برای تماشای فیلم در ساعات شب تمایل دارند که در این صورت عملا هیچ فروشی نخواهیم داشت؛ بنابراین با توجه به اینکه این شکل از فروش و فعالیت مقرون به صرفه نیست، سینما را باز نمی کنیم، البته بازگشایی سینما ها تنها معطوف به ساعت کار نیست، بلکه در حال حاضر فیلم خوبی هم برای اکران نیست و در صورتی می توانیم سینما ها را باز کنیم که فیلم خوب برای اکران باشد. این دو عامل دست به دست هم داده است تا در حال
بازگشایی تا ساعت 18 بی احترامی به سینماست
این محدودیت جدید معلوم نیست چه اتفاقی می افتد. همچنین خانی درباره احتمال اکران آنلاین فیلم خود در روزهایی که اکران در پلتفرم های اینترنتی از رونق افتاده است، هم اظهار کرد: اکران آنلاین برای فیلم هایی مثل دینامیت شوخی است، چون در فاصله ای خیلی کم از شروع اکران، فیلم قاچاق می شود. البته درست است که برخی فیلم هایی که در این مدت در اکران آنلاین عرضه شدند فروش خوبی داشتند اما باید ببینیم فروش
هیچ کس نمی داند چرا تهران تعطیل نمی شود!
ستاد ملی در این زمینه باید تصمیم گیری کند. دکتر سیما سادات لاری درباره نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در زمینه پیشنهادات مطرح شده مبنی بر تعطیلی دو هفته ای پایتخت، گفت: در حال حاضر تصمیمی در زمینه تعطیلی دو هفته ای تهران از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته نشده است. وی افزود: البته در نشست اخیر روسای دانشگاه های علوم پزشکی با وزیر بهداشت، که به صورت غیرحضوری برگزار شد، موضوع
محدودیت های جدید کرونایی، امشب
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان ؛ جانشین استاندار کرمان در ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت :تعطیلی گروههای شغلی(2-3-4 )در 6شهرستان بحرانی بافت، بردسیر،رفسنجان، زرند،سیرجان وشهربابک تا 30آبان تمدید شده است اما در مرکز کرمان ودیگر شهرستانها تمام اصناف گروه های شغلی 2، از امشب به مدت یک ماه، فقط تا ساعت 18 فعالیت کنند. به جزء مشاغلی که مایحتاج ضروری مردم مانند بیمارستان ها، مراکز
تعطیلی جمعه بازار و بازار فروش پرندگان گنبدکاووس/ درخواست تعطیلی مدارس گنبدکاووس به ستاد ملی کرونا
تا پایان شرایط قرمز و رسیدن به وضعیت مطلوب باید فعالیت خود را تعطیل کنند. وی بیان داشت: تعطیلی مدارس در شرایط قرمز باید به ستاد ملی کرونا اعلام شود و بعد از اخذ مجوز و اعلام رسمی مدارس تعطیل خواهد شد و در حال حاضر درخواست تعطیلی مدارس به ستاد ملی کرونا انجام شده و تا 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد که در صورت تعطیلی اعلام رسمی می شود در غیر این صورت فعالیت مدارس ادامه داشته و والدین مختار به
تعطیلی واحدهای فروشگاهی از 6 عصر گرهی کور بر کار اصناف
گران تمام می شود. این فعال صنف کفاشان دست دوز کشور گفت: با این اقدام ستاد مبارزه با کرونا، بسیاری از صنوف دچار مشکل فروش می شوند و مشکلات اقتصادی بدتر از شب عید بر ما وارد می شود در حالی که قطعا این اقدام گره کار کرونا را نیز باز نمی کند! بلاتکلیفی قیمت مواد اولیه، فعالان صنعت کفش را سرگردان کرده است رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست دوز تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر با
فعالیت گروه شغلی 2 در کرمان تا ساعت 18 بلامانع اعلام شد
عنوان کرد: فعالیت بقیه گروه های شغلی نیز همچنان مانند قبل است و تا ساعت 16:30 مجاز به فعالیت هستند. وی یادآور شد: البته فعالیت گروه شغلی شماره 2 در شهرستان های کرمان و سیرجان تا اطلاع ثانوی همچون مصوبه قبلی تا ساعت 16:30 است. بصیری با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام شهرستانهای استان کرمان در وضعیت قرمز، هشدار یا نارنجی قرار دارند، افزود: رعایت موارد بهداشتی همچنین رعایت
سالن های سینما و تئاتر دوباره باز می شوند ساعت کاری اداری برای تئاتر و سینما؟!
انجام دهد، ترجیح می دهد که تعطیلی تئاتر و سینما به صورت مقطعی اعلام شود. وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ گروه حرفه ای قادر به آماده سازی یک اثر نمایشی نیست و اصلاً منطقی هم نیست چون برای حداقل یکی شدن دخل و خرج تئاتر نیاز به فروش بلیت و تماشاگر داریم، پس الان که تماشاگری وجود ندارد، تئاتری هم وجود ندارد. البته بحران ها و معضلاتی که در تئاتر وجود دارد، زیاد ارتباطی به بحران کرونا ندارد چون آنقدر
مصوبه ای به ضرر بازاریان بوشهر، کسبه نگران دخل و خرجشان هستند
سود خود گذشتند و در این شرایط سخت با گروه های مقابله با کرونا همکاری کردند؛ هر چند دولت نیز وعده هایی برای حمایت از آنها داد ولی عملی نشد. شرایط بوشهر با دیگر نقاط کشور متفاوت است و ساعت 18 زمان اوج فروش بازاریان است و تعطیلی فروشگاه ها در این ساعت به معنای از دست دادن بخش عمده فروش است وی اظهار کرد: حالا ستاد مقابله با کرونا مصوبه ای را گذرانده که بازار تا غروب قادر به فعالیت
شروعی که شبیه پایان است
محمدناصر احدی- روزنامه نگار سینماها بعد از یک ماه تعطیلی از امروز می توانند فعالیت شان را از سر بگیرند، اما مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، سینماها تنها می توانند تا ساعت 18هر روز باز باشند که همین موضوع نارضایتی دست اندرکاران پخش و نمایش فیلم را به دنبال داشته است. معمولا سانس های قبل از ساعت 16را اصطلاحاً سانس مرده می گویند و با دستور جدید ستاد مدیریت کرونا سینماها تنها 2ساعت
ساعت 6و هزارو یک مشکل
فهیمه پناه آذر- روزنامه نگار بعد از مدت ها تعطیلی سالن های سینما و تئاتر با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا قرار است فعالیت های فرهنگی و هنری آغاز شود و بازگشایی سالن های تئاتر و سینما از 20 آبان اجرایی می شود اما نکته قابل توجه تصمیم این ستاد است؛ که عنوان کرده، سالن های سینما و تئاتر می توانند براساس مصوبه تا ساعت 18فعالیت کنند. این تصمیم در حالی مصوب و اجرایی می شود که تمامی اجراهای
احتمال ارائه طرح دوفوریتی تعطیلی کلان شهرها
در کنار او زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم روز گذشته خواستار تعطیلی تهران شد و با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا طی روزهای اخیر در پایتخت گفت که این مساله از آینده ای خطرناک برای ساکنان تهران حکایت می کند. در همین ارتباط روز گذشته سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه افزایش بروز موارد بستری و فوت ناشی از کرونا منجر به خستگی کادر بهداشت و درمان شده است، گفت: موضو
محدودیت های یک ماهه کرونایی در 6 شهرستان آذربایجان شرقی اعمال می شود
به گزارش اهر خبر (اهر نیوز) ، استاندار آذربایجان شرقی عصر یکشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، از اعمال محدودیت های کرونایی در تبریز و پنج شهرستان دیگر از روز سه شنبه برابر با 20 آبان ماه به مدت یک ماه خبر داد و اعلام کرد: در شهرستان های میانه، مراغه، مرند، اهر و چارایماق نیز این محدودیت ها اعمال می شود. محمدرضا پورمحمدی افزود: در حال حاضر آذربایجان شرقی طبق آمارهای ثبت
تصمیم گیری مجدد درباره نمایش فیزیکی فیلم ها در جشنواره فیلم کوتاه
سخت بین الملل که با گفتگوهای جهانی ارتباط داشت و با اساتید بین المللی هماهنگ کرده بودیم سر موعد برگزار شد که این بخش به کارگاه ها مربوط بود و الان بخش پخش فیلم ها باقی می ماند. ما در حال حاضر به شکل اقتضایی عمل می کنیم و جلو می رویم تا ببینیم شرایط به چه شکل می شود. مثلا همین مساله که سینماها تا ساعت 18 فعالیت کنند، قابل پیش بینی نبود. موسوی در پایان درباره نمایش های بخش بین الملل
ساعت کاری جدید فعالیت اصناف گروه های مختلف در پایتخت
به واقعیت برسد. اعمال محدودیت های جدید به مدت یک ماه در کشور سخنگوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا افزود: امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته شد تا از 20 آبان ماه به مدت یک ماه تا (20 آذر ماه) از ساعت 18 هر روز در تمامی استان ها محدودیت ها اعمال شود یعنی از ساعت 18 به بعد فقط مراکز ضروری مانند مراکز درمانی، داروخانه ها، آتش نشانی و ... باز باشد و دیگر صنوف متعلق
بورس با تحقق چهار شرط صعودی خواهد شد
شناسایی کرد. دارابی اضافه کرد: یعنی هر چقدر هم شرکت تولید و فروش داشته باشد، باز هم زیان شناسایی می کند، این مسئله در مورد صنعت فولاد نیز وجود داشت که با اعتراضاتی که انجام شد، دولت از این کار دست برداشت، اما به طور کلی تا زمانی که دولت اقدام به دخالت در بازار ها می کند و قیمت ها به صورت دستوری تعیین می شود، شرکت های بورسی با زیان روبرو خواهند شد. این فعال بازار سهام ادامه داد
از یک جو بایدن تا یک جو برنامه برای بورس ایران/ بازار سهام در انتظار انتخاب رئیس جمهور بعدی ایران است؟
/> حجم بالا و امیدوارکننده معاملات امروز وی درباره اظهار نظرهایی مبنی بر باز شدن قفل معاملات بازار سرمایه گفت: امروز در آغاز معاملات، حجم معامله خوبی در بازار سرمایه دیده شد که باعث جمع شدن صف های فروش و روان شدن برخی از سهام ها شد اما نمی توان گفت که این روان شدن معاملات جریان ساز خواهد بود. یعنی قدرت هایی حمایتی برای جذب نقدینگی دست به کار شده اند اما نمی توان حدس زد که این روند همیشگی
کدام اصناف از 20 آبان باید تا ساعت 18 فعالیت کنند
فعالیت آنها ساعت 18 است. رئیس پلیس اماکن پایتخت با اشاره به اینکه با تعطیلی واحدهای صنفی در شهر تهران تردد و رفت و آمد شهروندان در سطح شهر بسیار کاهش می یابد گفت: انتظار داریم تمام واحدهای صنفی مشمول مصوبه در تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از ساعت 18 فعالیت خود را تعطیل کنند، زیرا که مصوبات ستاد ملی کرونا برای تمام واحدهای صنفی در سطح تهران لازم الاجراست. به گفته سرهنگ
از امروز ساعت 18 تعطیل کنید
...، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی ها، مشاوران املاک، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل صنوف گروه شغلی 2 هستند و از تاریخ 20 آبان تا 20 آذر حداکثر ساعت فعالیت آنها ساعت 18 خواهد بود. رئیس اتاق اصناف تهران در پایان تاکید کرد: آمارها نشان می دهد که در حال حاضر روزانه به طور متوسط بیش از 400 نفر از هموطنان ما بر اثر بیماری ویروس کرونا جان خود را از دست می دهند و جا دارد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی بتوانیم زنجیره شیوع این بیماری را در هر کجای کشور قطع کنیم تا شاهد کاهش جان باختگان این ویروس منحوس در کشور باشیم. ...
جهانگیری: راهبرد رعایت پروتکل های بهداشتی بهتر از تعطیلی اصناف
صبح تا ساعت 18 بدون توقف به فعالیت ادامه دهند. وی ادامه داد: آنها می توانند در این مدت یک ماهه با تنظیم نحوه همراهی خود با مشتری، استراحت میان روز خود را کوتاه و یا متوقف و بصورت یکسره از صبح تا عصر به کسب و کار بپردازند. جهانگیری به شهروندان به ویژه کارمندان توصیه کرد که ساعت روزهای خرید خود را مدیریت کنند تا بتوانند در این مدت اعلام شده اقدام کنند. وی تصریح کرد
آغاز محدودیت مراکز غیرضروری از امروز به مدت یک ماه/واحدهای متخلف پلمپ می شوند
میانگین کشوری نیز پایین تر است اما این به معنای بی توجهی به بیماری نیست، چه بسا اگر رعایت بیشتری می شد هرگز به چنین آمار بالایی در کشور نمی رسیدیم. جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای گیلان با اشاره به محدودیت های مشاغل و ممنوعیت ها در اسفندماه گذشته بیان کرد: این محدودیت را به مدت یک ماه در مراکز استان ها نیز مجدداً اعمال می کنیم و در حال حاضر تنها در رشت این محدودیت اجرا می شود.
کاهش ساعت کاری مترو/ آغاز محدودیت های جدید کرونایی
کنند مانند گذشته بوده و محدودیت جدیدی نخواهند داشت. در همین راستا شهرداری تهران نیز اعلام کرده است: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی از سوی این معاونت اعمال می شود؛ بر همین اساس از 20 آبان به مدت یک ماه اتمام ساعت کاری همه خطوط داخلی مترو ساعت 20:30 و خط متروی کرج و گلشهر تا ساعت 20 خواهد بود
تعطیلی یکپارچه باید اجرایی شود/کرونا علائم جدیدی پیدا کرده است
بهبود کرونا این علائم از بین می رود. عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا تصریح کرد: البته ذکر این نکته ضروری است که بروز علائم بالا قطعاً نشانه ابتلاء به کرونا نیست اما می تواند نشانه های جدید این بیماری باشد. وی در خصوص تعطیلی ساعتی اصناف که از 20 آبان اجرایی می شود، افزود: پیشنهاد کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا تعطیلی یکپارچه شهر تهران به مدت دو یا سه هفته بود اما کمیته های
تشریح محدودیت های جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا / چرا تهران دو هفته به خاطر کرونا تعطیل نشد؟
/> معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی به حدود 78 درصد رسیده است گفت: امیدواریم این میزان به بالای 90 درصد برسد. وی درباره وضع رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اماکن عمومی کشور از تاریخ 30 مهر تا 14 آبان افزود: پایانه های مسافربری، پاساژها، پیشخوان دولت، نانوایی ها و تا حدودی پلیس +10 جزو پایین ترین مراکز رعایت این شیوه نامه ها هستند و البته مدارس
سایه سیاه کرونا در خراسان جنوبی/یک بام و دوهوای مسئولان در اعمال محدودیت ها
شده است که بیشترین میزان بروز مربوط به استان های یزد، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی است. در حال حاضر 6 شهرستان بیرجند، قاین، سرایان، طبس، فردوس و نهبندان در وضعیت مشکی یا بحرانی قرار دارند. شهرستان های درمیان، زیرکوه، بشرویه و سربیشه در وضعیت قرمز هستند و تنها شهرستان خوسف در وضعیت نارنجی است. این سایه سیاه کرونا یعنی حال استان خراسان جنوبی اصلا خوب نیست و تنها با رعایت
7 شهرستان خراسان رضوی در وضعیت سیاه کرونایی/ حال 402 بیمار وخیم است
گرفته شد تا از 20 آبان ماه به مدت یک ماه تا(20 آذر ماه) از ساعت 18 هر روز در مشهد و سایر مراکز استان ها محدودیت ها اعمال شود، یعنی از ساعت 18 به بعد فقط مراکز ضروری مانند مراکز درمانی، داروخانه ها و آتش نشانی باز باشد و دیگر صنوف متعلق به دسته 2، 3 و 4 از ساعت 18 به بعد اجازه فعالیت ندارند. منبع: فارس انتهای پیام/
تعطیلی مشاغل و اصناف پرخطر قزوین به مدت یک ماه
استاندار با اشاره به محدودیت های جدید برای فعالیت اصناف با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، افزود: طبق این مصوبه از ساعت 18 امروز فقط مراکز ضروری مانند داروخانه ها، مراکز درمانی، آتش نشانی، مواد غذایی مانند سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای می توانند فعالیت داشته باشند و دیگر صنوف متعلق به دسته سه و چهار از ساعت 18 امروز به بعد اجازه فعالیت ندارند. حبیبی با تقدیر از اقدام خودجوش صنوف و
انجام روزانه 40 هزار تست کرونا در کشور
با کرونا گفت: امروز تصمیم بسیار مهمی گرفته شد قرار است از 20 آبان ماه به مدت یک ماه از ساعت 18 هر روز محدودیتی اعمال شود که همه مراکز به جز مراکز ضروری تعطیل خواهند بود. او ادامه داد: مراکز ضروری شامل رده های شغلی شماره یک هستند که شامل مراکز درمانی، داروخانه ها، امداد و نجات، آتش نشانی، آمبولانس ها و سرویس های ارائه دهنده خدمات عمومی به مردم مانند آب و برق و تلفن و مراکز ارائه دهنده
در نمای نقره ای رادیو نمایش مطرح شد؛اکران آنلاین؛ فرصت مطلوبی که از دست رفت
کرونا اختصاص داشت که محمد صابری، روزنامه نگار و کارشناس رسانه درباره فرآیند تولید گفت: هالیوود با شیوع کرونا کمیته ای را به منظور بررسی وضعیت تولید فیلم ها و همچنین قوانین جدید تولید تشکیل داد. در سینمای ایران هم چنین اتفاقی رقم خورد و کمیته ساماندهی کرونا در خانه سینما تشکیل شد و دانش اقباشاوی متولی اطلاع رسانی فعالیت های این ستاد بود و در همان آغاز هم اطلاع رسانی بسیار دقیقی درباره پروژه های در دست