سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۰۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۷

ردپای مصرف مازوت در هوای تهران | افزایش غلظت آلاینده دی اکسید گوگرد

داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد غلظت آلاینده دی اکسید گوگرد که ارتباط مستقیمی با مصرف مازوت در نیروگاه ها و صنایع دارد طی 2 ماه اخیر در ایستگاه های جنوب غرب و جنوب تهران افزایش یافته و این در حالی است که مصرف سوخت مازوت در نیروگاه و صنایع استان تهران تکذیب شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)