سایر منابع:
سایر خبرها
پیک سوم کرونا در استان مازندران آغاز شده است/ رد پای ویروس انگلیسی در ترکیه/ 86 درصد میزان رعایت پروتکل ...
قرمز هستند افزود: پیک سوم در استان مازندران آغاز شده است و شهرهای سواد کوه شمالی، ساری، آمل و رامسر از وضعیت نامناسب برخوردار هستند. رئیسی ادامه داد: در حال حاضر 401 شهر در وضعیت زرد و 43 شهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند که 18 شهر نارنجی جزو استان مازندران است. به گفته او وضعیت کرونا در لاهیجان واقع در استان گیلان از اهمیت برخوردار است که با رعایت مردم باید این موج را کنترل
پیک سوم کرونا در استان مازندران آغاز شده است/ رنگ 401 شهر کرونایی زرد شد
هستند. سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان مازندران در پیک سوم قرار دارد و اکثر شهرهای این استان درگیر بیماری بوده و چهار شهر سواد کوه شمالی، ساری، آمل و رامسر در شرایط قرمز کرونا قرار دارند. معاون وزیر بهداشت گفت: در این جلسه درباره وضعیت کرونا در دنیا و ویروس جهش یافته در انگلستان بررسی هایی انجام شد. این ویروس جهش یافته تمام اروپا را در بر
اجرای طرح محدودیت های کرونایی از امروز در مازندران
بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونای استان مازندران، در شهر های ساری، سوادکوه شمالی، آمل و رامسر به دلیل وضعیت قرمز کرونایی محدودیت های مشاغل گروه های 2، 3و4 اعمال می شود.
تشکیل قرارگاه حاج قاسم در چالوس
چالوس برگزار شد. سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا از اهداف مهم این طرح راشناسایی همه افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا، جداسازی و رهگیری بیماران، تقویت فرآیند درمان و کاهش حداکثری موارد بستری در این طرح مورد توجه قرار می گیرد. به گفته فرمانده سپاه کربلا فرماندار به عنوان فرمانده قرارگاه، مدیرشبکه بهداشت و درمان در منصب معاون قرارگاه و فرمانده سپاه شهرستان چالوس در جایگاه فرمانده عملیات در این طرح ایفای نقش خواهند کرد. انتهای پیام/
تب و تاب کرونا و خطر پیک زمستانی در کمین ایرانیان/ استان های شمالی وارد موج جدید شده اند؟
و در استان مازندران دچار چالش هستیم و شهر های این استان نارنجی و قرمز هستند. رئیسی با بیان اینکه نگران ورود ویروس انگلیسی به کشور هستیم، افزود: ویروس پشت دروازه های کشور است، تجربه نشان می دهد ویروس های تنفسی با وجود همه مراقبت ها وارد کشور ها می شوند و باید آمادگی کامل داشته باشیم و آمادگی با عمل به توصیه هایی مانند پرهیز از دورهمی خانوادگی و تجمعات به ویژه در فصل زمستان است زیرا
نمره منفی ستاد ملی کرونا به مازندران
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، در حالیکه شمار مبتلایان به کووید 19 چند روزی است که در کشور روند کاهشی گرفته است، اما بنابر اعلام وزارت بهداشت فقط در استان مازندران چهار شهرستان ساری، سوادکوه شمالی، آمل و رامسر قرمز است. این یعنی مازندرانی ها شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند. مهدی حسن پور گزارش می دهد کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
احتمالا در بهمن ماه موج جدید کرونا را خواهیم داشت
: 5013 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.به گفته وی تا روز 12 دی، هفت میلیون و 670 هزار و 268 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، چهار شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، 63 شهرستان در وضعیت نارنجی و 381 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.سخنگوی وزارت بهداشت
میزان بستری کرونا در بیمارستان ها تقریبا یک چهارم شده است
شرایط قرمز کرونا هستند سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وضعیت بیماری کرونا در استان مازندران در پیک سوم قرار دارد و اکثر شهرهای این استان درگیر بیماری بوده و چهار شهر سواد کوه شمالی، ساری، آمل و رامسر در شرایط قرمز کرونا قرار دارند. ایران پزشک را در اینستاگرام دنبال کنید وی افزود: در حال حاضر 401 شهر در وضعیت زرد و 43 شهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند که 18
طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا فعال است / غرب مازندران در این زمینه خوب عمل کرد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار سیاوش مسلمی در دیدار با اعضای ستاد کرونا نوشهر با اشاره به اینکه استان مازندران در زمانی که همه استان ها در پیک سوم و در وضعیت قرمز بودند با مراقبت های خوبی که شد و همراهی مسئولان و مردم وضعیت مطلوبی داشت، اظهار داشت: اما اکنون که استان های دیگر از پیک سوم عبور کردند، مازندران در حال ورود به پیک سوم قرار دارد و آمار مبتلایان رو به افزایش است. وی با
زمستان ایلامی ها بدون فوتی کرونایی 4 شهر مازندران در وضعیت قرمز
سرویس ایران جوان آنلاین: شاید مشکل برخی هموطنان این است که خیلی زود شرایط سخت را فراموش کرده و فکر می کنند با کاهش آمار فوتی های ناشی از کرونا، این بیماری از بین رفته و شرایط به حالت عادی بازگشته است. همین موضوع باعث شده تا در مازندران با اوج گیری ویروس کووید 19 چهار شهر استان دوباره به وضعیت قرمز شیوع این بیماری بازگردد. براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، 224 بیمار جدید با تشخیص احتمالی ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته شناسایی شدند. در حال حاضر 1222 بیمار مبتلا به کووید 19
جان باختن 114 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته/وضعیت قرمز در 4 شهر استان مازندران
افزود: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، 4 شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، 63 شهرستان در وضعیت نارنجی و 381 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند. سفر به شمال کشور پرمخاطره است و پرهیز جدی از دورهمی خانوادگی و تجمعات شاهد روند رو به نزول بیماری در این استان باشیم.
آغاز پیک سوم کرونا در مازندران / 401 شهر زرد و 43 شهر نارنجی در کشور
مازندران به نوعی پیک سوم بیماری آغاز شده است ، اظهار کرد: بنابراین اکثر شهرهای استان درگیر هستند. 4 شهر قرمز در کشور داریم که مربوط به استان مازندران است، سوادکوه شمالی، ساری، آمل و رامسر همچنان قرمز هستند و نیاز به مراقبت بیشتر دارند. 401 شهر زرد و 43 شهر نارنجی 18 شهر نارنجی در استان مازندران وی ادامه داد: خوشبختانه 401 شهر زرد و 43 شهر نارنجی داریم که حدود 15 تا
ترمز کرونا در استان های شمالی کشیده نشد/ روند افزایشی کرونا در مازندران ادامه دارد
وضعیت بیماری کرونا در استان مازندران بیان کرد: در برخی از شهر های استان مازندران شامل آمل، ساری، سوادکوه شمالی و رامسر شاهد روند صعودی موارد بستری کرونا هستیم و این شهر ها در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و بعضی از شهر ها مثل رامسر عملا بیش از سه پیک اپیدمی را تجربه کرده اند. همچنین شهر های نارنجی استان مازندران شامل نکا، بابل، قائمشهر و فریدون کنار هستند و مشابه شهر های قرمز روند صعودی موارد بستری
چه شد که مازندران پرچمدار وضعیت وخیم کرونایی در ایران شد؟!
کاهشی است، اما در یک استان کمی آمار ها روند افزایشی نشان می دهد تا جایی که طی دو روز اخیر، چهار شهر این استان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند. صحبت درباره مازندران است که در چهار شهرستان آن، ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی، بر شمار مبتلایان به نسبت جمعیت افزوده شده تا جایی که شاخص وضعیت در این مناطق قرمز شده است. روندی بر خلاف روند حاکم بر همه مناطق کشور که سوال برانگیز و ابهام آفرین است
مراحل توزیع لاستیک به رانندگان به نحو مطلوب در حال اجراست
لاستیک ها در بخش بار و مسافر در بین مالکان وسیله نقلیه استان در حال توزیع می باشد. وی در ادامه گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون تعداد99هزار حلقه لاستیک بین مالکان وسایل نقلیه باری و مسافر با نرخ دولتی توزیع شد. وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مستمر در جهت برون رفت از مشکلات رانندگان اظهار داشت : مالکان وسیله نقلیه متقاضی می بایست بر اساس پیمایش و کارکرد وسیله نقلیه به
بسیج سازندگی آذربایجان شرقی برای 2200 نفر اشتغال ایجاد می کند
سرهنگ محمد اسکندری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار راهبردنامه، ضمن اشاره به اینکه طرح اشتغالزایی فوق از مدت ها قبل شروع شده و با قدرت ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد ظرف ماه جاری اشتغال تمامی افراد مورد هدف تحقق پیدا کند. وی از اجرای طراحی پروژه اشتغالزایی 3 ساله توسط بسیح سازندگی استان خبر داد که طبق آن برای هزاران نفر از افراد فاقد شغل در مناطق محروم و روستایی اشتغال ایجاد خواهد شد
تهرانی ها همچنان متقاضی سفر به شمال
از ماموران پلیس راه تغییر مسیر دادند و مبدا بازگشت کردند. سرهنگ رمضان زاده افزود: تعدادی دیگری از خودرو ها با پلاک غیر بومی از مبادی ورودی به دور از چشم ماموران پلیس راه وارد استان شدند با دوربین های جاده ای اعمال قانون و جریمه شدند. جانشین فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تهرانی ها همچنان متقاضی سفر به شمال هستند، گفت: با توجه به وضعیت قرمز در شهرستان های ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی ممنوعیت تردد خودرو ها با پلاک غیربومی در جاده های استان تشدید می شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
سپاه کربلا در مبارزه با فساد تحت تاثیرجوسازی ها قرار نمی گیرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، روابط عمومی سپاه کربلا در خصوص تحریف سخنان فرمانده سپاه کربلا مازندران در نشست خبری 9 دی اطلاعیه ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح ذیل است: در نشست خبری روز 9 دی سردار مسلمی فرماده محترم سپاه کربلا و در پی سوال یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه، نکاتی به منظور تنویر افکار عمومی بر پایه اصل شفافیت از سوی فرمانده محترم سپاه کربلا اظهار شد که متاسفانه با بی
بسیج با تمام توان در کنار مجموعه بهداشت و درمان است
سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: نیروهای بسیج و مجموعه سپاه با هرآنچه در توان دارند در کنار مجموعه بهداشت و درمان بویژه مدافعان سلامت در بیمارستان هستند. وی افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سازمان بسیج و وزارت بهداشت اجرا خواهد شد و دیگر ارگان های مرتبط مانند هلال احمر در آن مشارکت خواهند داشت.
طرح شهید قاسم سلیمانی با ظرفیت 1400 نفر برای قطع زنجیره کرونا در خوزستان به میدان آمد
که متولی این طرح بسیج جامعه پزشکی بود. فرمانده سپاه خوزستان بیان داشت: طرح شهید سلیمانی محله محور است و با رویکرد استفاده از ظرفیت پایگاه ها و حوزه های مقاومت محله ها پیش بینی شده است تا قطع زنجیره با این منوال انجام شود. وی بیان داشت: این طرح در استان خوزستان شروع شد و از شهرهای اهواز و کارون آغاز شد و بر اساس آن مبتلایان به کرونا تا زمان بهبودی باید در قرنطینه خانگی باشند
بازدید سرزده فرمانده سپاه و مسئول مرکز بهداشت ملایر از روند اجرای طرح شهید سلیمانی
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید. انتهای پیام/
همدلی و همگرایی بین سپاه و بسیج و دانشگاه علوم پزشکی
به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه نکته مثبت این طرح این است که یک مدل خاص بومی ایرانی اسلامی از مدیریت بحران و انجام دادن کار های بزرگ بود گفت: این طرح بر اساس توکل به خدا، مشارکت مردم و برنامه ریزی و هدایت درست فعالیت ها در کنار وحدت دستگاه ها اجرا شد و تجربه به ما نشان داده که و هرکجا ما از این مدل پیروی کردیم موفق بودیم وی ضمن هشدار به اینکه :باید توجه داشته باشیم که با توجه به سیر نزولی بیماری حرکت خود را باز آرایی کنیم و آمادگی داشته باشیم که پیک بعدی اتفاق نیفتد همچنین آمادگی ذهنی دستورالعمل های بلند مدت برای مردم ایجاد نماییم و تمهیدات لازم برای ...
تفکر و فرهنگ جهادی گره گشای مشکلات کشور/ ایجاد 930 صندوق قرض الحسنه برای اشتغال و حمایت از کسب و کار
سازندگی با همه توان حاضر به انجام این کار است. ▪️مسئولیت تیم های حمایت طرح قاسم سلیمانی وزارت بهداشت بر عهده بسیج سازندگی است رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، با اشاره به اقدامات این سازمان در بحران کرونا گفت: از روز اول شیوع این ویروس منحوس، بسیج سازندگی با سم پاشی معابر عمومی، وارد عرصه شد و امروز مسئولیت های سنگین تری برای ریشه کنی کرونا، به ما محول شده است. وی افزود
جهاد شبانه روزی شیفتگان مکتب حاج قاسم در میدان مبارزه با کرونا/لزوم جلوگیری از ورود پیک سوم کرونا
فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه مدیریت و پیشگیری از کرونا مستلزم همکاری همه مردم و مسئولان است گفت: در طرح شهید سلیمانی ، بسیج آمادگی تهیه اقلام مورد نیاز سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه ای را دارد تا از منزل خارج نشوند.
پلمب 26 واحد صنفی متخلف در رامسر
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران ، فرمانده انتظامی رامسر گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اجرای طرح کاهش ساعات کار صنوف به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحد های صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد. سرهنگ علی قیصری افزود:در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از واحد های این
وضعیت قرمز کرونا در 4 شهرستان مازندران
اساس وضعیت مازندران در حال حاضر شکننده است و باید با رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی و مشارکت آحاد مردم و اصناف، حالت تثبیت به مازندران برگردد.فرا رسیدن فصل سرما، رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و تماس نزدیک اعضای خانواده با یکدیگر، موجب افزایشی شدن آمار ابتلا به کرونا در استان شده است. روند افزایشی آمار مبتلایان به کرونا در مازندران معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت
گرمابخشی طرح شهید سلیمانی در جای جای ایران
اختیار این افراد قرار می گیرد و اگر کسی را هم برای سرپرستی نداشته باشند، با کمک بسیجیان در قرنطینه می مانند. کاهش 70 درصدی مرگ و میرها در گلسان با اجرای طرح شهید سلیمانی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مدیریت و کنترل ویروس کرونا با همکاری بسیج و وزارت بهداشت که به نام طرح شهید سلیمانی نامگذاری شده است مرگ و میر را 70 درصد کاهش داد. به گفته سردار ملک شاهکویی، برکت
خواص جالب دم کردنی ها
در مطالعات جدید محققان دانشگاه نیوکاسل نشان داده شد که دم کرده خوب می تواند باعث افزایش تمرکز و عملکرد در افراد بالای 85 سال شود. در این مطالعه دانشمندان با بررسی افرادی که بالای 5 لیوان چایی می نوشند به ویژه سالمندان دریافتند نوشیندنی های دم کردنی قدرت تمرکز و عملکرد را افزایش می دهد. طبق شواهد مهارت های روان حرکتی که با مغز در ارتباط است مانند رانندگی و کارهای روزمره در
رویکرد مردم محور تنها راه توسعه اقتصادی است
احمد حسین زادگان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان مازندران با عنوان اینکه به دلیل تحریم های سنگین و ظالمانه، شرایط اقتصادی خاصی بر کشور حاکم است که ثبات اقتصادی را تحت تاثیر مستقیم قرار می دهد، خاطرنشان کرد: کارآفرینان واقعی می بایست حمایت شوند و تسهیلات تکلیفی مشاغل زودبازده و طرح های مهارت آموزی از جمله ظرفیت های اشتغال در استان می باشد که اثرگذار است. استاندار
مسجد، محور دفاع از سلامت
مقاومت بسیج است. فرمانده سپاه استانی امام رضا(ع) گفت: روحیه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این روزها به الگویی برای مقابله با ویروس همه گیر کرونا مبدل شده و در طرح "مسجد، سنگر سلامت" به مشکلات مختلف مبتلایان و یا افراد مشکوک به بیماری کووید 19 رسیدگی می شود. نظری افزود: دفاع از حریم سلامت با توجه به گستردگی جهانی شدت سرایت ویروس کرونا تنها به دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان سپرده