بستری 97 بیمار کرونا مثبت جدید در بیمارستان های علوم پزشکی مشهد
سایر منابع:
سایر خبرها
همه شهرستان های خراسان رضوی به جز گناباد در وضعیت زرد قرار گرفتند
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اظهار کرد: حفظ این وضعیت از اهمیت بسزایی برخوردار است و امیدواریم با تداوم کاهش تعداد مبتلایان کرونا، به سمت وضعیت سفید در استان حرکت کنیم. استاندار خراسان رضوی بیان کرد: طی 45 روز گذشته خراسان رضوی در اعمال محدودیت های کرونایی شامل منع تردد شبانه، تعطیلی دانشگاه ها
پذیرش بیماران سایر شهر ها مهمترین علت وضعیت نارنجی گناباد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،جواد باذلی با بیان اینکه 30 درصد موارد ابتلا و فوت شدگان ناشی از کرونا در گناباد مربوطه به بیماران غیربومی و از شهرستان های اطراف و برخی مناطق خراسان جنوبی است گفت: با عنایت به وجود امکانات درمانی مناسب و بیمارستان مجهز علامه بهلول گنابادی، بسیاری از بیماران سایر نقاط برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند که این مساله در افزایش تعداد
کشف لوازم آرایشی قاچاق در تربت حیدریه
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید جواد حسینی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به کشف لوازم آرایشی قاچاق در تربت حیدریه، گفت: این اقلام که فاقد برچسب اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود از 5 واحد صنفی عرضۀ محصولات آرایشی بهداشتی کشف و ضبط شد. او با هشدار نسبت به عوارض جبران ناپذیر استفاده از اقلام غیراستاندارد افزود
آغاز بسیج ملی اطلاع رسانی تغذیه با شعار "تغذیۀ سالم برای پیشگیری از کرونا"
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،؛ سمانه یوسفی مقدم مسئول واحد بهبود تغذیۀ معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این بسیج با هدف اطلاع رسانی صحیح در خصوص ارتقاء آگاهی مردم درباره دانش تغذیه ای همراه با رعایت توصیه های بهداشتی و دست یابی به بالابردن سیستم ایمنی بدن اجرا می شود. او ضمن بیان این موضوع که یازدهمین بسیج ملی اطلاع رسانی تغذیه از 15
شناسایی 147 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان / فوت 5 بیمار
...> سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آمار مبتلایان کرونا در استان توضیح داد: در حال حاضر 482 مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که متاسفانه از این تعداد 119 بیمار بدحال و در بخش مراقبت های ویژه و آی سیو ها تحت مراقبت و نگهداری هستند. آرش نجیمی در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا توضیح داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته تعداد 19 بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست دادند که تاکنون تست 9 نفر از این بیماران فوت شده مثبت قطعی به ویروس کرونا بوده است. ...
فرودگاه گناباد و فراز و فرودهای اجرایی آن
این فرودگاه بهره مند شوند. رایزنی هایی برای تاکسی های هوایی انجام شده است وی ادامه داد: پیش بینی ما دو پرواز در هفته به سمت تهران است که در این زمینه رایزنی هایی با ایرلاین های کشور انجام شده، همچنین علاوه بر این دو پرواز، تاکسی های هوایی با ظرفیت 15 الی 30 نفر در مسیر مشهد گناباد خواهیم داشت که سرمایه گذار هم اعلام آمادگی کرده است و امیدواریم که هر چه سریعتر با تکمیل روند فرودگاه شاهد فعالیت
دو فوتی مثبت کرونا و 147 مبتلای جدید در استان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تعداد بیماران نمونه گیری شده کرونا را در مراکز درمانی این استان 943 نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد 147 بیمار جدید مثبت کرونا در این استان شناسایی شد که 75 نفر از این مبتلایان در مراکز درمانی بستری و 52 بیمار بهبود یافته از کرونا هم در این مدت از مراکز درمانی مرخص شدند. آرش نجیمی، مجموع بیماران فوت شده قطعی و
کرونا و آزمایش های جعلی آن
. علی اصغر انجیدنی، مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص گزارش های رسیده به دانشگاه علوم پزشکی درباره جعل نتیجه آزمایش کووید- 19، اظهار کرد: تا به امروز در این مورد از طرف آزمایشگاه ها تخلفی صورت نگرفته است. همچنین افرادی که می خواهند از ایران خارج شوند باید آزمایش کووید- 19را انجام داده و نتیجه آزمایش را ارائه دهند. وی ادامه داد: لیست آزمایشگاه
دومین حادثه گازگرفتگی خانوادگی در گناباد
شدند که حال عمومی همه آنها مطلوب گزارش شده است. دکتر زمانی ادامه داد: از ابتدای دی ماه تاکنون بر اثر چهار حادثه گازگرفتگی، 15 نفر دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شدند که حادثه گاز گرفتگی خانوادگی قبلی مربوط به پنج نفر از اعضای یک خانواده در شهر گناباد طی دوم دی ماه بود و 25 آذر ماه سالجاری هم مرد 67 ساله گنابادی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست داد. مرکز شهرستان 90 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
فوت 4 بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، مجموع موارد نمونه گیری شده کرونا را در مراکز درمانی این استان به جز کاشان و آران وبیدگل را 520 نفر در 24 ساعت گذشته بیان کرد و گفت: ازاین تعداد نمونه گیری شده، 74 نفر مبتلای مثبت کرونا شناسایی شد که از این تعداد 60 نفر در مراکز درمانی بستری شدند. آرش نجیمی افزود: همچنین در این مدت 11 بیمار مشکوک وقطعی کرونا فوت شدند که آزمایش کرونای 4 نفر از این
مشهدِ زرد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در خراسان رضوی فقط گناباد در وضع نارنجی است و بقیه شهرها از جمله مشهد در وضع زرد کرونایی هستند. دکتر قلیان گفت: روند کاهشی آمار کرونا شکننده است. وی بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی تا پایان بحران کرونا تاکید کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود
30شهرستان خراسان رضوی در وضعیت زرد شیوع کرونا
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون شهرستان های مشهد، بینالود و گناباد از نظر شیوع کرونا وضعیت نارنجی دارند و بقیه شهرستان های خراسان رضوی در وضعیت زرد قرار گرفته اند. دکتر مهدی قلیان با اشاره به روند کاهشی تعداد مبتلایان به بیماری کووید19 در خراسان رضوی افزود: هم اکنون تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در این استان به 125نفر در روز کاهش
روند کاهشی آمار کرونا شکننده است
400نفر در روز رسیده بود. وی ادامه داد: طی این مدت تعداد کل بستری شدگان کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی از 2هزار و 380نفر به 633نفر کاهش یافته است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اکنون 216بیمار بدحال کرونایی در بخشهای مراقبت های ویژه بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که این میزان در اوج بیماری افزون بر 400نفر بود. دکتر قلیان با بیان اینکه تعداد
کلانشهر مشهد در وضعیت زرد قرار می گیرد
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استناد رنگ بندی وضعیت کرونا از طریق نرم افزار "ماسک" وضعیت مشهد را از فردا (شنبه) زرد پیش بینی کرد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون 30 شهرستان خراسان رضوی در وضعیت زرد قرار دارند که با قرار گرفتن مشهد در این وضعیت این تعداد به 31 شهرستان افزایش می یابد. دکتر مهدی قلیان اول افزود: پیش از این
تعداد فوتیهای روزانه ناشی از کرونا در خراسان رضوی تک رقمی شد
به گزارش روز شنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر شاپور بدیعی افزود: همکاری مردم در آذر ماه به ویژه شب یلدا کاهش بیش از 60 درصدی آمار مبتلایان، بستری شدگان و فوتیهای کرونایی را در خراسان رضوی به همراه داشته است. وی اضافه کرد: در روزهای اوج بیماری کووید 19 تعداد فوتیهای ناشی از کرونا در سطح کشور تا مرز 500 نفر در روز نیز رسید که امید است با تداوم همکاری شایسته مردم با خادمان خود در حوزه سلامت
گناباد تنها شهر نارنجی خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین ، جواد باذلی عنوان کرد: تعداد تست های مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در گناباد رو به افزایش است که این افزایش زنگ خطری برای روزهای آینده است. باذلی در پاسخ به این سوال که چرا در بین تمامی شهرهای استان فقط گناباد وضعیت نارنجی دارد، اظهار کرد: شهرستان گناباد به دلیل برخورداری از امکانات خوب پزشکی همواره مراجعانی از مناطق و شهرهای اطراف گناباد دارد و این یکی از مهمترین
راه اندازی پایگاه اورژانس 115 در بخش رخ تربت حیدریه
این پایگاه از شهریور ماه 99 آغاز شده بود افزود: برای احداث و تکمیل این اورژانس با 180 مترمربع زیربنا، یک میلیارد ریال اعتبار توسط خیر محترم هزینه شده است. مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: در حال حاضر 16 پایگاه شهری و جاده ای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه فعال و مشغول ارائه خدمت به مردم هستند. امیری بیان کرد: در برنامه ششم توسعه در جمعیت زیر پوشش این واحد دانشگاهی، 25 پایگاه در نظر گرفته شده است که از این تعداد 16 پایگاه فعال است. انتهای پیام // م. ج ...
وضعیت زرد مشهد شکننده است
پزشکی مشهد این تغییر وضعیت به زرد را تایید کرده اند، اما سید محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد، وضعیت مشهد را همچنان نارنجی اعلام می کند. فقط یک شهر استان نارنجی است مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد می گوید: از روز پنج شنبه هفته گذشته طبق اطلاعات اعلامی و به روز رسانی سامانه ماسک در خراسان رضوی تنها شهر گناباد دارای شرایط نارنجی و مشمول مجوز فعالیت گروه های شغلی یک و
1428 کرمانشاهی تاکنون قربانی "کرونا" شده اند
اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام 427 تست کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد وافزود: از این تعداد 62 مورد مثبت شده اند. وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 104 هزار و 37 تست کرونا در سطح استان انجام شده است. محمدی یادآور شد: همچنین از زمان شروع اپیدمی تاکنون 40 هزار و 614 نفر از مبتلایان کرونا در استان شناسایی شده اند. انتهای پیام
استخدام 171 نفر در دانشکده علوم پزشکی تربت جام
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: استخدام با اولویت گروه های پرستاری، حوزه بهداشت، اورژانس و رشته های مامایی است. او افزود:با هدف راه اندازی و بهره برداری از مراکز جدید و و توسعه یافته قابل بهره برداری تا پایان شهریورماه سال 1400 و کمبود نیروی انسانی در واحد های تابعه دانشکده در مجموع تعداد 171 مجوز استخدام پیمانی از محل مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور تخصیص داده شده است. انتهای پیام//ز. ج
2 فوتی کرونا در شبانه روز اخیر در هرمزگان/ بدحال ها به کمترین تعداد ماه های اخیر رسیدند
ای اخیر رسیده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که تاکنون 967 نفر در اثر کرونا در استان جان باخته اند، خاطرنشان کرد: 803 نفر اکنون در قرنطینه خانگی هستند که 35 درصد به نسبت هفته گذشته کاهش داشته است. دکتر فرشیدی همچنین اضافه کرد: موارد مثبت ابتلاء به کرونا در استان نیز 11درصد کاهش یافته است. انتهای پیام/ 88055
پادکست خورشید مقاومت تولید و منتشر شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پادکست خورشید مقاومت در اولین سالگرد درگذشت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی به همت کارگروه رسانه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه تولید و منتشر شده است. حجت الاسلام صافدل، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تربت حیدریه با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی گفت
بستری60 بیمار جدید/ فوتی چهار کرونایی در استان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، مجموع موارد نمونه گیری شده کرونا را در مراکز درمانی این استان به جز کاشان و آران وبیدگل را 520 نفر در 24 ساعت گذشته بیان کرد و گفت: ازاین تعداد نمونه گیری شده، 74 نفر مبتلای مثبت کرونا شناسایی شد که از این تعداد 60 نفر در مراکز درمانی بستری شدند. آرش نجیمی افزود: همچنین در این مدت 11 بیمار مشکوک وقطعی کرونا فوت
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا 13 دی 99
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته تعداد دو بیمار مبتلا به کرونا در استان قزوین جان باختند. وی تصریح کرد: در این مدت 24 بیمار جدید به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستانها بستری شدند و تحت درمان قرار گرفتند. دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: همچنین در بیست و چهار
جان باختن 4 بیمار مبتلا به کرونا در استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گفت: در 24 ساعت گذشته 36 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان مرخص و 20 بیمار جدید بستری شدند. در 24 ساعت گذشته 12 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان اردبیل، یک بیمار در پارس آباد، 5 بیمار در مشگین شهر و دو بیمار مبتلا به کرونا در خلخال بستری شده اند.
اتوبوس حامل ناقلان کرونا در ورودی گناباد متوقف شد
حامد قربانی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عده ای از شهروندان گناباد با عنوان اردوی آموزشی چند روز قبل به شمال کشور سفر کرده بودند که هنگام بازگشت و ورود به شهرستان، بنا بر حساسیت های موجود نسبت به شیوع کرونا، از تمامی 23 سرنشین اتوبوس حامل آنان تست کرونا گرفته شد که نتیجه آزمایش 14 نفر مثبت اعلام شد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه این افراد از سازمان صنعت، معدن و تجارت
12 دی ماه و مهمترین خبرهای کرونایی استان ها
امروز جمعه در مورد آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران گفت: با فوت 114 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به 55 هزار و 337 نفر رسید. تعداد جانباختگان روز گذشته کرونا در کشور 128 نفر بود. با وجود نزولی بودن تلفات کرونا در کشور کارشناسان و مسئولان همچنان بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید دارند. سیما
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 12 دی 99
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت 2 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، مجموع جانباختگان مربوط به بیماری کووید 19 در استان به هزار و 426 نفر رسید. مهدی محمدی روز جمعه افزود: این 2 نفر در شهرستان کرمانشاه فوت کردند. وی گفت: در 24 ساعت گذشته 17 بیمار مثبت بستری و 69 بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند. محمدی اظهار داشت
رییس آموزش وپرورش گناباد: مقاومت در برابر آموزش مشکل مهم سوادآموزی است
حسین احمدی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: شناسایی افراد نیازمند سوادآموزی به دلیل پراکندگی جمعیت دشوار است لذا نهادهایی مانند دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، کمیته امداد، ائمه جماعات مساجد و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید برای شناسایی این افراد کمک کنند. وی ادامه داد: گسترش سوادآموزی در حد و میزان قابل قبول آن با توجه به شرایط خاص کنونی و موانع گوناگون اجتماعی فرهنگی آن