پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۱۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۱

هشدار سطح نارنجی شماره 4 اورژانس تهران برای آلودگی هوا فعال شد

پیمان صابریان در خصوص آلودگی هوا اظهار داشت: آلودگی هوا سبب ایجاد مشکلاتی برای قلب و ریه می شود، اکنون شاخص کیفیت هوا در برخی از مناطق تهران از 180 هم عبور کرده که ناسالم برای همه گروه ها به شمار می رود. رئیس اورژانس تهران ضمن درخواست از مردم این استان برای لغو سفرهای غیرضروری گفت: با توجه به تداوم و تشدید پایداری هوا از بعد از ظهر امروز جمعه شاهد هشدار آلودگی سطح نارنجی شماره چهار در تهران بودیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)