پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۳:۴۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 1 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۴    
فرد متقاضی با در دست داشتن مدارک لازم می تواند برای تقاضای خود به سازمان ثبت احوال شهرستان محل صدور شناسنامه مراجعه نماید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۲    
هزینه ثبت نام متقاضیان یک میلیون ریال است که همزمان با تکمیل پرونده در سامانه ثبت نام دریافت خواهد شد و وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در برنامه "مسکو. کرملین. پوتین" در شبکه "روسیه 1" گفت: تکرار روزانه اعلام "تاریخ حمله روسیه" به اوکراین می تواند مضر باشد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۴    
ا هرجا دشمن احساس کند فردی در حال جمع کردن محبوبیت است از روش استهزا استفاده می کند. چرا؟ چون این روش برخلاف روش های دیگر مخاطبش خواص نیست و عموم مردم است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۳    
یکی از ساکنان روستای جریه سیدراضی حین کشاورزی در زمین زراعی خود با یک شیء سفالی به شکل اسب برخورد می کند و پس از رؤیت با پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شوش تماس می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۱    
ضمن تشکر از حساسیت و غیرت دینی در قبال این قضیه، معتقدیم خطای آشکار فردی نباید به جامعه هنری تعمیم داده شود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۱۸    
همسر این مرد به امدادگران گفت شوهرم در خواب دچار مشکل تنفسی شده است. بنابراین با توجه به مشکوک بودن مرگ مرد جوان خیلی زود با مأموران انتظامی تماس گرفتند و موضوع را به آنها اطلاع دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۹    
از زمانی که فهمیدیم مریخ، آب مایع دارد، تمرکز ما بر کاوش بیشتر سیاره سرخ و توسعه سیستم هایی برای بقا در آنجا بیشتر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۱    
دونالد ترامپ بعد از حمله هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا در ششم ژانویه سال جاری از پلت فرم های بزرگی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب بیرون رانده شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۳    
دبیری و جانشین سردبیر بخش های خبری نیمروزی و 21 شامگاهی شبکه اول سیما، مدیریت سایت واحد مرکزی خبر، مدیریت برنامه های زنده و گفتگو محور شبکه خبر، بخشی از کارنامه حرفه ای امینی است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۷    
در حال حاضر با اطلاعات به دست آمده هویت قاتل به طور کامل شناسایی نشده و انگیزه او از این قتل هم مشخص نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۲    
علائمی مانند احساس نفس تنگی، قطع نشدن تب ، خلط خونی و سرفه های خلط دار شدید نشان از درگیری دستگاه تنفسی تحتانی و ریه دارد که شاید نیاز به انجام سی تی اسکن و سایر اقدامات درمانی باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۲    
بوریس اوراوک، ورزشکار 31 ساله، در حال شنای 20 متری زیر یخ بود که دچار سردرگمی شد و ناامیدانه شروع به جستجوی راهی برای خروج کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰    
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا با تأکید بر اینکه کشورش قصد ندارد به اوکراین حمله کند، گفت که مسکو منطقه دونباس را بخشی از خاک اوکراین می داند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۸    
کارگروه اضطرار آلودگی هوا با موافقت استاندار خوزستان تصویب کرد فردا دوشنبه ساعت اداری در 4 شهرستان خوزستان با دو ساعت تاخیر آغاز شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۳    
براساس این طرح که تا اطلاع ثانوی به صورت پایلوت تنها در جزیره کیش اجرا می شود برمبنای کد ملی افراد ساکن در این جزیره ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۸    
ایالات متحده پیش از این 1700 سرباز جدید را در چارچوب تقویت مواضع ناتو در شرق اروپا در پی تنش بین روسیه و اوکراین به لهستان اعزام کرده است و انگلیس نیز در همین عملیات ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۰    
روابط مسکو و کی یف از سال 2014 تیره شده و این تنش تحت تاثیر فضاسازی های تبلیغاتی آمریکا و متحدانش شدت گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۶    
تحلیلگر کهنه کار بازارهای مالی، گفته است سرمایه گذاران نباید انتظار داشته باشند قیمت یک اوج گیری ناگهانی و سریع داشته باشد و معتقد است که روند نزولی فعلی برای مدتی نه چندان کوتاه ادامه خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۸    
روابط مسکو و کی یف از سال 2014 تیره شده و این تنش تحت تاثیر فضاسازی های تبلیغاتی آمریکا و متحدانش شدت گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۵    
سرهنگ صادقی فرمانده پلیس راه فسا علت وقوع حادثه را عدم درکنترل وسیله نقلیه، انجام حرکات نمایشی و ایجاد اخلال در نظم ترافیکی به منظور فرار از پلیس توسط راننده عنوان کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۴۱    
مجلس شورای عربستان، ماه گذشته میلادی پیش نویس اصلاحیه شیوه نامه پرچم را که بیش از 50 سال پیش صادر شده بود، پس از بررسی آن توسط کمیته امور امنیتی و نظامی این شورا تصویب کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۴    
اسماعیل نجار پس از اعلام نام محمدحسن نامی به عنوان رییس جدید سازمان مدیریت بحران کشور در پیامی خطاب به رییس جدید این سازمان نوشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۲    
پلیس کانادا از صبح یکشنبه به معترضان هشدار داده تمامی افرادی که بدون دلیل در منطقه محصور شده حضور داشته باشند دستگیر خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۷    
دقایق قبل میخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه هم در اظهار نظری به خبرنگار ایرنا گفت که نوعی انتظار بر فضای گفت وگو حاکم است و دست یابی به توافق نهایی امکان پذیر است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۳    
بارش برف و باران تا اواسط روز دوشنبه در استان چهارمحال و بختیاری تداوم دارد و با خروج سامانه برای صبح سه شنبه مه و کاهش نسبی دما انتظار می رود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۰    
امیرعبداللهیان: ما در حال نزدیک شدن به حصول توافق هستیم اما هنوز برخی از مسائل باقی مانده که خطوط قرمز ما هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۴    
شبکه سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکا گزارش داد، ارزیابی اطلاعاتی اشاره دارد، 75 درصد نیروهای روسیه آرایش حمله به خود گرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
امشب حکم ریاست ساعی توسط سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به قهرمان سابق المپیک اعطا شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۷    
ذله شدن از شرایط ناخشنود کنونی اولین نشانه تمایل شما به تغییر است. توصیه های این درس را فرا بگیرید و بدون عجله و با صبر و حوصله گام به گام تغییرات کوچک روزانه ایجاد کنید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
مشاور امنیت ملی عراق سپس با اشاره به آماده سازی برای آغاز دور پنجم مذاکرات بین تهران و ریاض، تفاهم بین ایران و عربستان را برای منطقه و جهان مهم و از حمایت گسترده عراق برای تحقق این تفاهم خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۰    
بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه استان خراسان رضوی، برادر فرد دستگیر شده از منافقین به هلاکت رسیده در عملیات مرصاد بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۸    
منابع خبری در پاکستان گزارش دادند: مهاجمان کشته شده از اعضای گروه تروریستی "تحریک طالبان پاکستان" محسوب می شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۰    
بلینکن مدعی شد ما معتقدیم پوتین تصمیم خود را گرفته است اما تا زمانی که تانک ها در حال حرکت هستند و هواپیماها درحال پرواز ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۶    
از ساعت 19:30 امروز جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال در استان های البرز و مازندران مسدود شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۱    
زارع پور: دولت سیزدهم دنبال مسدود کردن اینترنت نیست اما فضای مجازی تهدیداتی دارد که قانون گذار باید برای آن چارچوب تعیین کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور گفت: اولویت دولت مردمی در عرصه فرهنگ، حمایت از تولیدات فاخری است که عناصر هویتی و ارزشی ملت، یعنی اسلام، ایران، خانواده، مقاومت و ایستادگی، عدالت خواهی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۲    
سفیر جمهوری آذربایجان در ایران از افزایش 30 درصدی تجارت بین 2 کشور در سال گذشته میلادی خبر داد و بیان کرد: در نظر داریم بر پایه توافق جدید، این میزان تجارت 2 تا 3 برابر شود که در این صورت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۸    
با ورود عوامل انتظامات مسجد مقدس جمکران به صحنه و پس از آن حضور آتش نشانی، راننده مذکور در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفت و ماشین وی از مسجد خارج شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۰    
بر اساس گزارش ها، یکی از افسران پلیس که سرنشین این بالگرد بوده 44 ساله بوده و بر اثر شدت جراحات وارد شده به وی، جان خود را از دست داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۹    
این گیاه معمولا به صورت وحشی رشد می کند و باید بدانیم که سرشار از فواید ارزشمند است...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۸    
بخشی از این توافقنامه مربوط به حوزه دریایی و در عین حال دارای بخش جاده و ریل است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به برخی مشکلات پیشِ روی مسافران عراق و زائران عتبات عالیات، تصریح کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۴    
افراد فاقد خودرو که مصرف بنزین ندارند می توانند سهیمه بنزین یارانه ای خود را به دیگران انتقال داده یا به فروش برسانند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
در گزارش امروز صبح دولت نیز آمده بود فروش نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده و کمیسیون تلفیق نیز هیچ جابجایی در ارقامی که مدنظر دولت بود، ایجاد نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۰    
هجدهم آبان امسال صدای فریادهای کمک خواهی زن جوانی در میدان مدرس شهرری، توجه کسبه و رهگذران را به خود جلب کرد؛ زن جوان فریاد می زد بچه ام را دزدیدند، مردم کمکم کنید .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۴    
اگر در برابر انواع فساد اقتصادی از دلار و سکه گرفته تا کوه خواری، زمین خواری، جنگل خواری و ... همین طور ظاهر می شدید بهتر نبود؟ آن موقع کجا بودید؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۵    
در جلسه بعدازظهر امروز یکشنبه هیأت دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، محمدحسن نامی با رأی هیأت وزیران به عنوان رییس سازمان مدیریت بحران کشور تعیین شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۲    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی جزییات بخش درآمدی بودجه 1401، بند ب تبصره 1 را به شرح زیر تصویب کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۸    
امین سپهری پور نماینده دادستان گفت: این کلاهبرداری در 3 مرحله صورت گرفته است. متهم با عقد قرارداد و بعضا بدون قرار داد با دادن وعده به اخذ مبالغی بابت تحویل خودرو به افراد اقدام می کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۴    
ضمن دعوت به ثبت نام جوانان متعهد و متخصص علاقه مند به این حوزه از طریق پورتال سازمان سنجش آموزش کشور، حدود 800 سهمیه مراقب سلامت و یک هزار و 200 سهمیه معلم درس تربیت بدنی پیش بینی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۸    
پاسداران پایگاه دریایی مستقل امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه مستقر در چابهار در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق موفق به رهگیری و توقیف یک محموله روغن خوراکی قاچاق که به مقصد یکی از کشورهای همسایه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۸    
کارشناسان، انتشار اخبار مثبت از مذاکرات وین و تقویت احتمال احیای برجام را علت نزولی شدن بازار ارز می دانند و احتمال سقوط دلار به رقمی بین 20 الی 23 هزار تومان را منتفی نمی دانند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۵    
کارکنان گمرک با مشکوک شدن به یک کپسول گاز مایع، بررسی و اسکن آن را در دستور کار خود قرار دادند و موفق شدند پنج کیلو و 300 گرم "شیشه" و یک کیلو و 100 گرم "هروئین فشرده" که به صورت ماهرانه ای در کپسول ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۹    
نمای جلوی خودرو دارای چراغ های جلوی C شکل، جلوپنجره مشکی، و نشان های قرمز لاوا (در ظاهر Pro-4X) است که کلمه FRONTIER به طرز چشمگیری در نزدیکی خط کاپوت نقش بسته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۷    
نمایندگان محترم در نامه شان به طور خلاصه از دولت رییسی خواسته اند غربی های تعهدناپذیر را متعهد کند. اما نگفته اند چطور می توان موجوداتی اساساً تعهدناپذیر را متعهد کرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۶    
دولت قبل با اسرار بر مفید بودن برجام ان را به نظام تحمیل کرد در حالیکه هیچگونه شیوه اجرایی درستی نداشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۴    
محموله روغن خوراکی به میزان 100 تن از طریق مسیر دریایی و با استفاده از 4 فروند شناور باری از مبدا یکی از روستاهای ساحلی چابهار بارگیری و به مقصد یکی از کشورهای همسایه در حال حرکت بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۵    
گزارش سال دیوار آمارهای جالب دیگری هم در بخش املاک ارائه داده است. طبق این گزارش، سال گذشته 7 میلیون آگهی فروش املاک و 3/6 میلیون آگهی رهن و اجاره ثبت شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۵    
افتخار به کاهش قربانیان کرونا و اصرار بر یادآوری عدد 700 در یک مقطع در حالی است که 200 هم عدد کمی نیست ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۷    
"محمد لسانی" کارشناس سواد رسانه ای: متوسط استفاده مردم خاورمیانه از اینترنت نسبت به دیگر کشورهای جهان بسیار بیشتر است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
براساس گزارش نماینده سازمان غذا و دارو در کمیته علمی کشوری کرونا، میزان مصرف آزیترومایسین به طور قابل توجهی افزایش یافته و مصرف آن در بهمن ماه، بیش از سه برابر ماه های قبل بوده که زنگ خطر جدی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
"محمد لسانی" کارشناس سواد رسانه ای، تشریح کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
قرار بر عرضه بلوک مدیریتی این باشگاه ها به شرکت هایی است که صلاحیت حاکمیت شرکتی این باشگاه ها را دارند تا از این طریق خاطر هواداران و سهامداران این باشگاه ها آسوده تر شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۶    
حتی اگر تحریم ها برداشته شود و پالایشگاه ها نیز تعطیل شود این حجم از صادرات میسر نخواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
رویکرد این فستیوال، تمرکز بر سینمای مؤلف به مثابه سینمایی مبتنی بر هنر و اندیشه، رادیکال و ضد جریان اصلی است که با نگاهی شخصی به ستایش انسان می پردازد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
مادر همین صالحه رامین، استاد دانشگاه است؛ دانشجویان دختری که در کلاس اش بوده اند، تعریف می کنند که او درباره حجاب دانشجویانش بسیار سختگیر بود و حتی آنها را ملزم کرده بود لاک هایشان را پاک کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۶    
به گفته یک نشریه نظامی چین، اولین دسته از این جنگنده ها در چنگدو، محل استقرار سازنده آن، یعنی شرکت هوافضای چنگدو، در دست آزمایش است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۴    
این دومین درخواست سفارت هند در این زمینه است. پیش از این، دهلی نو از "زبان ملایم تری" استفاده و به شهروندان خود در اوکراین توصیه کرده بود تا به طور موقت از اوکراین خارج شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۲    
ماجدی کارمند رسمی وزارت ارتباطات است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۸    
در تاریخ 16 فوریه گزارش مفقودی لیندسی پرلمن نزد پلیس لس آنجلس پس از باز نگشتن او به خانه ثبت شد و دوستان و بستگان نسبت به سلامتی او ابراز نگرانی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۶    
همچنین متقاضیانی که قبلاً در این آزمون سراسری 1401 ثبت نام نموده اند، درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
به گفته وی رقابت بین برندها باعث کاهش قیمت می شود، زیرا شرکت ها به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۹    
تاکنون سه قسمت از این مجموعه مستند با موضوع روایتی از دیدارهای پنجشنبه ای، دیدار راویان دفاع مقدس، و دیدار نخبگان علمی و فناوری با رهبر انقلاب از شبکه های مختلف صداوسیما پخش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۴    
اعلیحضرت علائم سرماخوردگی خفیفی را تجربه می کند، اما انتظار می رود که در هفته آینده به وظایف خود در ویندزور ادامه دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
امیدواریم با فروکش کردن شدت همه گیری کرونا شاهد از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها باشیم اما اگر آزمون دکتری به تعویق بیافتد باردیگر انسجام آموزشی در نظام آموزش عالی به هم می خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
در همین بخش برای شب و حرکت ناوگان های شبانه که مسافرهای کمتری دارند افزایش دو برابری نرخ کرایه به صورت کلی پذیرفته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۹    
محرابیان در ادامه درباره صدور قبوض برق با تعرفه جدید گفت: از ابتدای بهمن قیمت برق با تعرفه جدید و مصوبه جدید بودجه 1400 بوده که اولین قبض آن از ابتدای اسفند ارسال خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۵    
حدود 10 میلیارد از صادرات نفت سهم نیروهای نظامی است؛ 4/5 میلیارد یورو به اضافه 5/5 میلیارد یورو سهم طرح ها و پروژه های زیربنایی هم به این جبران کسری اضافه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
وی به سردبیران خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، سکوهای اشتراک ویدئو و سایر وب سایت ها که در بستر وب فارسی داخلی فعالیت می کنند نیز توصیه کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۸    
یک کارشناس در حوزه تولید لباس: با استفاده از تکنولوژی های جدید و مواد اولیه طبیعی احتمالا می توان کفش و لباس های جدید را خورد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۴    
ایده ساخت این قلب به 30 سال قبل برمی گردد و بالاخره این شرکت فرانسوی توانسته تمام استانداردهای لازم را کسب کند تا بتواند این قلب را بفروشد. قیمت هر کدام از این قلب ها حدودا 180000 دلار است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۴    
مگر کسانی که در این جزیره زندگی می کنند و 20 سال است که سکونت دارند، آن ها بومی به حساب نمی آیند که شما برای به کارگیری نیروی انسانی از دیگر استان ها و شهرها اقدام می کنید؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۰    
پرسشی که در این میان در هفته های اخیر بارها مطرح شده این است که آیا نامه ای که فدراسیون فوتبال ادعا کرده از طرف فیفا ارسال شده و در آن پیام تبریک را ابراز کرده است، وجود خارجی دارد یا خیر؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۴    
بیشتر دانش آموزانی که فاقد اینترنت هستند در شهرستان های راز و جرگلان، مانه سملقان و بخش بام و صفی آباد اسفراین ساکن می باشند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۸    
وی با تاکید بر اهمیت اولویت دادن به تامین نیازها و مطالبات کارکنان گفت: طی سه ماهه پیش رو همه باید با حداکثر ظرفیت تلاش کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
استفاده کنندگان از حمل و نقل عمومی، طبقات متوسط و ضعیف تر جامعه هستند که باید این کرایه برای آنها قابل تامل باشد، لذا در بخش مترو 25 درصد و در اتوبوسرانی به صورت متوسط 25 درصد برای افزایش کرایه ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۹    
میزان کرایه ای که از مسافر اخذ می کنیم 10 درصد هزینه تمام شده است که اگر این عدد را در روزهای تعطیل 50 درصد بیشتر کنیم هزینه تمام شده برای مسافر 15 درصد خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۸    
OnePlus 10 Pro vs Xiaomi 12 Pro - SPEED TEST!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
در حال حاضر 337 شهرستان در وضعیت قرمز، 64 شهرستان در وضعیت نارنجی، 47 شهرستان در وضعیت زرد و صفر شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
ما در هیئت رئیسه مشروعیت خود را از هیئت نمایندگان می دانیم. من در اظهاراتم در یک جلسه خصوصی مسائلی را مطرح کردم تا هشداری نسبت به ضعف ها باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۸    
این کهکشان های عظیم از جذاب ترین کهکشان هایی هستند که در فضا کشف می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۴    
رانندگان تاکسی که به کرونا مبتلا شده اند و تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است نیز اگر چه تعداد آنها زیاد نیست هم از ادامه فعالیت آنها در ایام بیماری جلوگیری می شود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۳    
بیش از 60 فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و هیات انتخاب جشنواره که از فعالان شناخته شده سینما بودند، منطبق بر شعارهای جشنواره مبتنی بر آگاهی بخشی، امیدآفرینی و اخلاق مداری، فیلم ها را انتخاب کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۷    
الیف ارول بازیگر ترکیه ای: در کشور ما (ترکیه) اینطوری نیست حتی تو خیابونا هم اینترنت رایگان هست می تونید استفاده کنید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۸    
در برخی خطوط مبلغ کرایه نامتناسب بود که به آن ها اجازه داده شده است تا سقف حداکثر 35 درصد افزایش کرایه داشته باشند و از آنجایی که در برخی خطوط افزایش 25 درصدی لحاظ نمی شود به طور میانگین اعلام می ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
تندروها سعی می کنند در خلال دیپلماسی و گفت وگو میان کشورها خلل ایجاد کنند. آنها منافع خود را در تنش می بینند نه صلح و پایداری!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
ما در پاسخ به واسطه ها اعلام کردیم که چشم انداز چنین گفت وگویی برای ما چندان روشن نیست و اگر قرار نیست دستاوردی داشته باشیم چه نیازی به مذاکره مستقیم می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
استخر و میز بیلیارد تا سالن بدنسازی و تخت های آنکادر شده در فضایی مفرح و شاد در تبلیغات سایت پذیرش و در کنار واژه هایVIP و لاکچری این کمپ خودنمایی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۵    
رئیس جمهور اتریش در نامه ای با سربرگ رسمی ریاست جمهوری از یک دانش آموز 8 ساله خواست تا او را "ساشا" بنامد. مانند دوستانش.
  • ۱