شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۳:۱۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 4 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۰    
علاوه بر سینماگرهای مولف شناخته شده سینمای ایران در سطح جهان، تعداد بیشتری نیز در انتظار کشف هستند اما به دلیل نبودن پخش کننده بین المللی در معرض دید قرار نمی گیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۸    
اکثر مردم فقط به شش شاخه پرمخاطب اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن اهمیت می دهند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای مدعی شده شبکه ای از جنگ افروزی حوثی ها علیه دولت یمن حمایت می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۸    
جایزه جهانی عکاسی سونی از طرف موسسه جهانی عکاسی راه اندازی شده تا صدایی باشد برای عکاسی جهانی و اثرگذارترین هنرمندانی را که از این مدیوم استفاده می کنند به رسمیت بشناسد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۸    
ماموران این یگان با تلاش اطلاعاتی دقیق مطلع شدند از طریق یک شرکت پخش مواد غذایی، مقادیر قابل توجهی مواد غذایی فاسد شده، نگهداری می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۶    
برای نخستین بار، دانشمندان فعالیت مغز یک فرد در حال مرگ را ثبت کردند. به گزارش اسپوتنیک، نشریه "نیو اطلس" نوشت؛ دانشمندان استرالیایی برای نخستین بار فعالیت مغز انسان در حال مرگ را ثبت کردند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۲    
در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و فجر سپاسی، چهارشنبه 4 اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۲:۵۰    
رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام رئیس جمهور روسیه در اعزام نیروهای حافظ صلح به اوکراین را یک حرکت هوشمندانه خواند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۱:۴۰    
در ایتالیا یک درخت خاص و عجیب رویش کرده که مردم آن را با نام درخت دو طبقه می شناسند. در واقع درخت توت در بالای درخت گیلاس رشد کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۱:۳۶    
معامله گران معتقدند که اگر طرح صیانت رای بیارورد باتوجه به اینکه کانال های معاملاتی تعطیل می شود، امکان دارد بخشی از معاملات فردایی و اعتباری به بسته های نقدی منتقل شود و تقاضا را بالا ببرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه عامل این اسیدپاشی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: هر سه نفر مصدوم این حادثه برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۳    
مسئول روابطه خارجه اتحادیه اروپا: برای بررسی تهاجم روسیه و اقدامات غیرقانونی اش علیه اوکراین با آنتونی بلینکن (وزیر امور خارجه آمریکا) تماس داشتم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۱    
فرمان مربوطه زلنسکی در مورد اعلام وضعیت فوق العاده در مناطق اوکراین به غیر از مناطق لوگانسک و دونتسک، روز چهارشنبه در پایگاه اینترنتی پارلمان اوکراین منتشر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۳    
روبرت هابک وزیر اقتصاد آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد پروژه خط لوله گاز نورد استریم 2 ممکن است به طور کامل متوقف شود و برلین این مساله را با شرکای اروپایی و آمریکایی خود هماهنگ می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۴۹    
بنا به گزارش ها دسترسی به پایگاه اینترنتی چند بانک اوکراینی و چند وزارتخانه این کشور دیگر ممکن نیست. خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که پایگاه اینترنتی وزارت خارجه اوکراین از دسترس خارج شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۲۴    
وزیر ارتباطات: مشکلات و اختلالاتی که در اینترنت داریم تا قبل از عید حل خواهد شد. ایران در رتبه 77 از لحاظ سرعت اینترنت تلفن همراه قرار دارد و در حوزه تلفن ثابت تقریبا در قعر جدول دنیا قرار داریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۲:۰۸    
به گفته معاون اول رئیس جمهور همه کسانی که در این زمینه همکاری مناسبی دارند مورد تشویق قرار گرفته و با متخلفان در هر صنعتی به شدت برخورد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۶    
پروستات شایعترین تومور خوش خیم در مردان می باشد که در مردان بالای 40 تا 50 بیشتر دیده می شود و هر چه سن فرد افزایش می یابد احتمال اینکه به آن مبتلا شود، بیشتر است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۴    
کشور باید خود را برای تاب آوری کامل در رابطه با معضل کمبود آب آماده کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۶    
این سفر در حالی انجام می شود که نشست دوره ای شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به زودی برگزار خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۱۷    
رئیس پلیس راه استان مازندران در توصیه ای خاطرنشان کرد: بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با موبایل در حین رانندگی رعایت سرعت مطمئنه پرهیز از سبقت سرعت غیرمجاز همچنان مورد تاکید است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۹    
وزیر خارجه عربستان: همچنان به تلاش های خود برای یافتن یک مسیر سیاسی به منظور حل بحران یمن ادامه می دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۶    
این دیدار با برتری استقلالی ها به پایان رسید تا شاگردان مجیدی 47 امتیازی شوند و اختلافشان را با پرسپولیس، تیم دوم جدول به عدد پنج برسانند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۰    
فرمانده انتظامی شیروان: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد مسئول شیفت کمپ به هویت مشخص با مقتول درگیر و با استفاده از لوله آهنی باعث قتل وی شده که مراتب شناسایی و دستگیری متهم در کمتر از دو ساعت انجام شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۶    
علی باقری مذاکره کننده ارشد و معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان امشب و در چارچوب ترددهای معمول در جریان گفت وگوها، در سفری کوتاه راهی تهران خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۸    
وزارت خارجه اسرائیل با صدور بیانیه ای در واکنش به بحران شکل گرفته میان روسیه و اوکراین تاکید کرد: اسرائیل همراهی خود را با نگرانی های بین المللی در مورد اتفاقات شرق اوکراین و تشدید اوضاع در این منطقه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۳    
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین گشت زنی های هدفمند به سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور مه ولات به کاشمر مظنون شده و این خودرو را متوقف کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۹    
در حاشیه رود بختیاری در منطقه ای میان استانهای لرستان و خوزستان به نام چوبکوه کودکانی هستند که برای رسیدن به مدرسه مجبورند با گرگر از رود خروشان عبور کنند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۵    
تیم فولاد خوزستان با احتساب این دیدار 28 امتیازی شد و در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفت. همچنین تیم نفت مسجدسلیمان با 11 امتیاز در مکان پانزدهم قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۳    
غزلان احمد مربی تونسی رشته ورزشی گلف که به ریاض نقل مکان کرده است، از ماه مه گذشته تاکنون بیش از 400 زن سعودی را آموزش داده است و در حال حاضر 56 زن به امید اینکه در تیم ملی بازی کنند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۶    
یک منبع آگاه در دولت بایدن گفت: گزارش هایی مبنی بر اینکه روسیه امروز حریم هوایی اوکراین را نقض کرده، دریافت شده است. احتمالاً هواپیماهای شناسایی روسیه برای مدت کوتاهی بر فراز اوکراین پرواز کرده اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
تلاش هیات صلح و سازش، خیرین و مسوولان زندان استان ایلام در نهایت موجب رضایت اولیای دم شد و زندگی دوباره به این زندانی بخشید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهور روسیه: ما به توسعه سیستم های تسلیحاتی امیدوارکننده از جمله تسلیحات مافوق صوت و مبتنی بر اصول فیزیکی جدید و گسترش استفاده از فناوری های دیجیتال پیشرفته و عناصر هوش مصنوعی ادامه خواهیم داد".
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
درختان ساکسال به طور معمول یک تا چهار متر ارتفاع دارند و بومی بیابان های عربستان، به ویژه مناطقی هستند که شن متراکم تر و ضخامت بیشتری دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۲    
با این تساوی، پرسپولیس 42 امتیازی شد و در صورت پیروزی احتمالی استقلال، اختلاف در صدر جدول به پنج امتیاز می رسد. هم چنین گل گهر با 29 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۲    
در صورت فراهم بودن شرایط، یک آبشار معکوس یا وارونه می تواند در هر جایی شکل بگیرد. ماهاراشترا در هند یکی از بهترین مکان ها برای مشاهده آبشارهای معکوس است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۸    
از آنجایی که مطابق اصلاحیه قانون مطبوعات (1379) نشریات الکترونیکی نیز مشمول قانون مطبوعات هستند، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز است که عنوان کلیه آگهی ها را به اندازه کوچکترین کادر واحد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۰    
کاری که در چند روز گذشته انجام داده ایم این بود که بیش از 300 گیگابیت بر ثانیه به ظرفیت مخابرات اضافه و کمک کردیم مشکلات حل شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
حادثه 24 - چند روزی است خبری مبنی بر شکنجه زنی 35 ساله توسط همسرش در کرمانشاه و سپس قتل او به وسیله تبر در فضای مجازی دست به دست می چرخد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۲    
یک ژنرال روسی، یک سردار ایرانی و یک ژنرال چینی در مبارزه با هیمنه جهانی آمریکا در 2 دهه گذشته نفش کلیدی داشته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۸    
در واکنش به وضعیت اوکراین، منچستریونایتد برنامه سفر خود به مادرید برای بازی با اتلتیکو مادرید را تغییر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۸    
در طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا، خودروهای کوییکR با گیربکس معمولی، تیبا EX2 رینگ فولادی، سایپا SE151 موتور M13، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX موتور M15 عرضه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۴    
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب واحد در نیمسال دوم باید به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز انواع پوشک بچه براساس آخرین قیمت در سایت های فروش اینترنتی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۰    
اخیرا نیز بسیاری از هنرمندان و فعالین عرصه فرهنگی و هنری کشور نسبت به درنظر گرفتن مالیات برای فعالیت های هنری در گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 1401 انتقاداتی را مطرح کرده بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۹    
هر کسی که رعب و وحشت ایجاد کند پلیس اجازه برخورد قاطع و قانونی با آن دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۷    
نویدکیا در بخشی از صحبت هایش گفت: سپاهان به آدم جدیدی برای افزایش انرژی نیاز دارد و امیدوارم باشگاه اجازه دهد کنار بروم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۲    
نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 4 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۷    
بیش از 300 گیگابیت بر ثانیه به ظرفیت شبکه مخابرات افزوده شد که طی یکی دو روز آینده مردم شاهد بهبود کیفیت خواهند بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۶    
ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم عصرجدید احسان علیخانی به عنوان داور حضور خواهند داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۴    
معلمان داوطلب در تمام طول مسیر چرخ دستی خود با پا هل می دهند تا به 60 دانش آموز روستاهای جنوبی این کشور ریاضی، خواندن و علوم یاد دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۲    
عاملان این نزاع در کمترین زمان شناسایی شده و با حکم ویژه دادستان و عوامل نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان پارس آباد دستگیر شدند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
محدودیت پذیرش 100 درصدی مسافر در پروازهای داخلی برداشته شد اما براساس ابلاغ ستاد مقابله با کرونا باید کارت واکسن مسافران و وضعیت بیماری آنها در سامانه امید به دقت چک و بررسی شود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۰    
او در این پیام درباره اقدامات آنچه "خصمانه و تحریک کننده" خوانده شبکه های "المسیره" و "الصحات" وابسته به انصارالله یمن که براساس ادعای او به صورت غیرقانونی در لبنان فعالیت می کنند، هشدار داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۳    
861 زن آمریکایی به دلیل مسائل مرتبط با مادر شدن جان خود را در سال 2020 از دست دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۹    
به امتیاز و حق السهم کارورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی که دارای پروانه تلفن همراه و دارای شبکه نهایی دسترسی هستند، به میزان دو درصد افزایش یافته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۱    
امید ما این است که همسایگان ما از دریای سیاه، روسیه و اوکراین هر چه زودتر به میز مذاکره بازگردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۳    
فیلیپ کرودر، خبرنگار اسوشیتدپرس در کی اف پایتخت اوکراین، به شش زبان زنده دنیا، گزارش می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
با توجه به تساوی تقریبی وزن کرسی های به دست آمده توسط دو جریان شیعی یعنی الاطار التنسیقی و جریان صدر و کثرت مولفه های تاثیرگذار در هم پیمانی کردها و اهل سنت با آنها، شاهد بن بست سیاسی در عراق هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۳    
همه مسافرانی که می خواهند در ایام نوروز از وسائل حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرشان استفاده کنند حتما باید کارت واکسن را به همراه داشته باشند
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
برداشت ها و روایت سازی ها از طرح صیانت مشوش است. این روایت سازی ها علاوه بر آنکه معمولا دقیق یا کامل نیست، مردم را هم دچار نگرانی می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۸    
تصادف پراید با یک گاری دستی میوه فروشی در شیراز که خودرو دچار آسیب زیادی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۹    
وضعیت اضطراری در اوکراین یک ماه خواهد بود که امکان تمدید آن برای سی روز دیگر نیز وجود دارد و شامل مناطق دونتسک و لوهانسک نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۴    
ای کاش کسانی که در این شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه به دنبال تصویب طرحی هستند که 80 میلیون ایرانی با آن مخالف هستند به فکر طرح شفافیت بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۳    
کارشناسان گفتند که مدار این موشک در روز چهارم مارس از مدار ماه می گذرد و احتمالا همین موشک است که با ماه برخورد خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۹    
متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۶    
این مصوبه از زمان تصویب از گذشته تاکنون اعتراضات فروانی را در پی داشته و دیوان عدالت اداری در مقاطع زمانی مختلف آن را ابطال کرده است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۳    
ما نشان دادیم که این خطرات فقط در افراد زیر 70 سال با واکسن آسترازنکا رخ می دهد و افزایش خطر بسیار ناچیز و چند نفر در هر میلیون واکسینه شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
اگر کسی چیزهایی دروغی را منتشر کند، محاکمه بشود اما ما اگر با طهارت زندگی بکنیم، از دنیای مجازی باکی نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۷    
باتوجه به گزارش های دریافتی، برخی بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی کماکان بر خلاف مفاد بخشنامه های یاد شده، اقدام به دریافت کپی مدارک هویتی اشخاص حقیقی ایرانی می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
هر سال بهمن ماه مسابقه نقاشی برای فرشته های خیریه مهر امام هادی ع (ماه) برگزار می شود. امسال هم حدود 1000 نفر از بچه ها در مسابقه نقاشی شرکت کردند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
فاطمی امین در پایان پیشنهاد کرده که حذف وضع عوارض مالیاتی جدید بر محصولات دخانی در دستور بررسی مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۶    
دبیر شورای امنیت ملی اوکراین با این وعده که این اقدام تقریبا بر زندگی شهروندان تأثیری نخواهد گذاشت، تاکید کرد که این تصمیم با هدف تضمین امنیت کشور و به عنوان یکی از ابزارهای پاسخ به اقدامات روسیه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
ششمین دوره مراسم کارآفرینی امین الضرب توسط اتاق تهران و با اهدا نشان به سید مظفر عبدالله در تالار وحدت تهران برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
فیلم سینمایی اوپنهایمر برای اکران در تاریخ 21 جولای 2023 از سوی کمپانی یوینورسال برنامه ریزی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۸    
هنوز اخبار رسمی در این خصوص منتشر نشده و جزئیات آن مشخص نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۴    
برای مشترکان روستایی، مبالغ فوق معادل 50 درصد است و مشترکان فاقد گاز از پرداخت معاف هستند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۴۷    
در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی، امکان اینکه وارثان بخواهند به صورت دستی و با مراجعه حضوری کارهای مربوط به متوفی را پیگیری کنند وجود ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
مطلع شدیم پدر بزرگوار دکتر فؤاد صادقی، صبح امروز به رحمت الهی رفته است. عصر ایران این مصیبت را به آقای فؤاد صادقی -که از روزنامه نگاران قدیمی کشور هستند و سال ها مدیریت سایت بازتاب را بر عهده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۵    
استیلی به غیر از مربیگری در رده باشگاهی سابقه هدایت تیم ملی امید و همچنین سرپرستی تیم ملی امید را هم در کارنامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۳    
متهمان با خرید برنج های تنظیم بازار پاکستانی از فروشگاه های زنجیره ای و نگهداری در مکان های غیر بهداشتی آن ها را بسته بندی جدید با قیمت های بالاتر از ارزش واقعی به بازار مصرف عرضه می کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۷    
مالیات علی الحساب این بند شامل کلیه پرداخت هایی که به عنوان درآمد حقوق و کارانه مطابق جزء(5) بند(الف) تبصره(12) این قانون پرداخت و مالیات آن کسر می شود، نخواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۴    
خاموشی چراغ ها به صورت یک در میان ادامه دارد و تعدیل میکنیم یعنی روشنایی خیابان ها به شکل فعلی باقی می ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۳    
در زمان حاضر 14 هزار دستگاه اتوبوس، 24هزار مینی بوس و 30 هزار سواری پلاک عمومی از طریق تشکل های صنفی، کانون ها و شرکت های حمل و نقل به نوعی در مسیر خدمت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۳    
کلاهبرداران پس از ثبت سفارش ، خریداران را به درگاه های جعلی پرداخت موسوم به فیشینگ هدایت می کنند و با این طریق از هموطنان کلاهبرداری می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۰    
وزیر کشور امنیت مرز های این استان را خوب توصیف کرد و ادامه داد: امنیت مرز ها با حضور سلحشوران ما در نیرو های مسلح و نیروی انتظامی بحمدالله وضعیت خیلی خوبی دارد البته شرارت های مرزی همیشه بوده که ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۴    
در حوزه قضایی، انتظامی و دفاعی، افزایش تکلیف شرکت های بیمه ای از 400 میلیارد تومان در سال 1400 به 500 میلیارد تومان در سال 1401 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۹    
این دیپلمات عالی رتبه عمانی ادامه داد: امیدواریم که سفر آقای رئیسی در آینده نزدیک به عمان انجام شود تا مرحله جدیدی از روابط و همکاری دو جانبه بین تهران و مسقط را شاهد باشیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۰    
یکی از وظایف مهم شورای عالی ایرانیان تسهیل در سرمایه گذاری و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج است و تضمین اصل و سود سرمایه الزامی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۳    
معاون رئیس قوه قضاییه در رابطه با طرح تبدیل سند ازدواج به سند تک برگی، تصریح کرد: این طرح به قوه قضاییه ارسال شده و در معاونت راهبردی و معاونت حقوقی قوه قضاییه مطرح است که در صورت نهایی شدن اسناد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۰    
مرکز لرزه نگاری کشوری در بهمن ماه امسال تعداد 17 زمین لرزه در استان تهران ثبت کرد که بزرگترین آن ها حوالی رودهن با بزرگی 6.3 بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۶    
رییس پلیس فتا البرز: مراقب کپی اطلاعات کارت های بانکی خود با دستگاه اسکمیر باشید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۷    
طبق گفته این منابع؛ ترکیه ابتکارعملی را برای میانجیگری میان عبد الحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی و فتحی پاشاغا که توسط پارلمان مکلف به تشکیل دولت شد ارائه کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۵    
رییس مجلس نامه رهبر انقلاب به مجلس درباره تسهیلات تکلیفی به بانک ها را در صحن مجلس قرائت کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
هر دلار آمریکا در تابستان امسال در کانال قیمتی 8 لیر خرید و فروش می شد ولی در پاییز به 20 لیر هم نزدیک شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
به عنوان مثال توسعه دهندگان ووج ادعا کردند که شرکت نبولا (NEBULA)کدهای آنها را بررسی و اعتبار سنجی کردند در حالی که زمانی که به سایت این شرکت مراجعه می کنیم نامی از چنین پروژه ای دیده نمی شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۰    
همه مان در بهت هستیم زیرا او سنی نداشت و پیش تر هم مشکل قلبی نداشت. چند ماه پیش ایران آمده بود و حالش خوب بود. چند شب پیش هم با هم تلفنی صحبت کرده بودیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۸    
مقتضی است به این هشدار توجه لازم بشود. مراتب جهت اقدام مقتضی ایفا می گردد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۵    
در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی نیز تعدادی از نمایندگان خواستار بازگشت این طرح به صحن مجلس شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۳    
تظاهرات فعالان ضد جنگ علیه روسیه،تغییر قانون سقط جنین کلمبیا، بحران اوکراین و سالگرد ترور" مالکوم ایکس"
  • ۱