جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۱:۵۳Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 9 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۰    
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات پویش مردمی "یک نهال یک زندگی" می توانند به سامانه ملی فرهنگ سازی اهدای عضو به نشانی www.ehdacenter.ir مراجعه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۵    
سارقان با ورود به یک مرکز عرضه پوشاک و ایجاد رعب و وحشت برای مالک فروشگاه پس از سرقت مقداری پول نقد از محل متواری شدند؛ اما در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲    
وی افزود: متأسفانه سال 81 پای دو کمپانی بزرگ سیگارت را به کشورمان باز کردند و امروز بیش از 75 درصد سهم بازار ما در اختیار آنها قرار دارد و علاوه بر تسخیر بازار ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۲    
بازنشستگان و مستمری بگیرانی که به هر علتی تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن 1420 یا با مراجعه به واحد مستمری بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
بسیاری از مطالعات استفاده از داروهای گیاهی بعنوان درمان کمکی برای فشار خون بالا را پیشنهاد می کنند. در طبیعت، ترکیبات گیاهی بی شماری وجود دارند که در درمان فشار خون بالا مؤثر هستند، از جمله دارچین.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۶    
این یافته ها که در مجله Frontiers in Immunology منتشر شده است، نشان می دهد که ویتامین D3 در مقایسه با ویتامین D2 می تواند در تقویت سیستم ایمنی مؤثرتر باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۷    
این کشنده دارای،گیربکس اتوماتیک و ریتاردر 5 حالته، سیستم تعلیق بادی، سیستم هوشمند ترمز اضطرای (AEBS )و کابین و ظاهر مدرن امکان تامین خودرو برای حمل کالاهای خطرناک (حمل سوخت و .. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۶    
در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از 19 آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۷    
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته میزان تولید خودرو در سال 1401 بیش از 25 درصد افزایش خواهد یافت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
شتاب صفر تا پنجاه کیلومتر آریزو 5 برقی برابر با 8/4 ثانیه است و نهایت سرعت آن برابر 152 کیلومتر در ساعت می باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۸    
جگر و سایر گوشت های اندام از جمله کبد، کلیه، مغز و قلب سرشار از آهن هستند؛ به عنوان مثال، (100 گرم) جگر گاو حاوی 6.5 میلی گرم آهن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۴    
دولت ژاپن در تازه ترین اقدام خود علیه روسیه، امروز اعلام کرد که رئیس جمهور و وزرای دفاع و خارجه این کشور را در لیست تحریم ها قرار داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۰    
سفیر دولت ولادیمیر پوتین در سازمان ملل عصر دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران گفت آمریکا 12 دیپلمات در نمایندگی دائمی روسیه در سازمان ملل را عنصر نامطلوب اعلام کرد و از آنها خواست تا 7 مارس خاک ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۸    
وب سایت آمریکایی اکسیوس نوشت که زلنسکی از جو بایدن و ناتو خواسته است که منطقه پرواز ممنوع را بر فراز مناطق مهم در کشورش اعمال کنند و اگر غرب این کار را انجام دهد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۹    
وزیر خارجه ترکیه تأکید کرد که آنکارا تا به حال هیچ درخواستی برای عبور از تنگه های ترکیه دریافت نکرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۶    
در این اطلاعیه با رد خبر منتشرشده مبنی بر تعطیلی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کیف، تاکید شده این سفارتخانه کماکان به فعالیت خود در شرایط حاضر در کیف ادامه داده و در حال پیگیری وضعیت هم میهنان گرامی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۹    
مدیرعامل نساجی درباره حرکت بازیکنان نساجی و پوشیدن پیراهنی با نقش پرچم اوکراین و تقاضای پایان جنگ، گفت: ما سیاسی نیستیم. جنگ باید تمام شود. چه در یمن، چه فلسطین و چه اوکراین ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۵    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سحرگاه پنجشنبه گذشته اعلام کرد که عملیات نظامی ویژه برای حفاظت از دونباس در جنوب شرقی اوکراین آغاز شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۹    
مذاکرات رفع تحریم ها که از ششم دی ماه آغاز شده به مرحله ای رسیده است که موفقیت یا شکست آن صرفا به تصمیمات سیاسی طرف های غربی بستگی دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۷    
به گفته سخنگوی وزارت دفاع روسیه، در جریان عملیات نظامی روسیه در اوکراین، بیش از 1100 مرکز نظامی و زیرساخت های نظامی این کشور هدف قرار گرفته و نابود شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۸    
پیشرفت چشمگیری از آوریل 2021 که زمان آغاز این مذاکرات بوده حاصل شده است اما یک قانون وجود دارد و آن این است که تا زمانی که بر سر همه چیز توافق نشود، بر سر هیچ چیزی توافق نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
وزیر دفاع فنلاند نیز گفته است که این کمک تسلیحاتی شامل 2500 قبضه سلاح تهاجمی، 150 هزار مهمات، 1500 سامانه موشک انداز 70 هزار جیزه صحرایی خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۴    
اردوغان: تاکنون 5 هزار نفر از شهروندان ما اوکراین را ترک کرده و به کشورمان و سایر کشورها منتقل شدند. به تخلیه شهروندانمان با توجه به درخواست آنها ادامه خواهیم داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۲    
مشایخی چهره ای داشت که یادآور صلح، انسانیت و آشتی بود
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۱    
مقررات سفر به امارات درحالی آسان تر شده که این کشور هم اکنون محل برگزاری اکسپو 2020 دبی و دیگر نمایشگاه ها و رویدادهای بین المللی و کنسرت های موسیقی است و قصد دارد از این طریق تعداد بیشتری گردشگر جذب ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۹    
امیر عبداللهیان در نشست مجازی با تبریک عید مبعث رسول گرامی اسلام ، با مرور بر اقدامات انجام شده در خصوص انتقال ایرانیان مقیم اوکراین ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۲    
ولادیمیر مدینسکی سرپرست هیات روسیه در مذاکرات در پایان دیدار خاطرنشان کرد که در مذاکرات امروز نکات تلاقی (وجوه مشترک) یافت شد که بر اساس آن می توان مواضع دو کشور را پیش بینی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
انتشارات نوین کتاب اعلام کرده به عنوان نخستین ناشر کتاب صوتی با دعوت از فاطمه معتمدآریا این اثر را در قالب کتاب گویا منتشر کرده و با آهنگسازی مهدی زارع، نوازنده و آهنگساز ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۴    
تاریخ جدید ثبت نام برای دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزش عالی پس از بررسی نحوه پذیرش برای رشته های این مراکز ، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۹    
با این حال صدها سازمان، تهیه کننده و موسسه در جشنواره سریز مانیا که ماه آینده در شهر لیل واقع در فرانسه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی ستاد ملی کرونا در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم در سال جدید با پاندمی کرونا خداحافظی کنیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۵    
روسیه قرار بود در مرحله پلی آف جام جهانی مقابل لهستان به میدان برود. با این حال فدراسیون فوتبال لهستان و پس از آن سوئد و جمهوری چک اعلام کردند که حاضر نیستند با این تیم روبه رو شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۱:۳۲    
باقری در آخرین توئیت خود نوشته است: هر قدر هم که به خط پایان نزدیک باشیم، الزاما تضمینی برای عبور از آن وجود ندارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۹    
امارات متحده عربی این درخواست را پس از آن ارائه کرد که ارتش یمن در سال جاری مسئولیت چندین حمله با پهپاد و موشک به تأسیسات غیرنظامی در امارات را بر عهده گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۶    
روسیه قرار بود در مرحله پلی آف جام جهانی مقابل لهستان به میدان برود. با این حال فدراسیون فوتبال لهستان و پس از آن سوئد و جمهوری چک اعلام کردند که حاضر نیستند با این تیم روبه رو شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۳    
با این پیروزی پرسپولیس 45 امتیازی شد و اختلافش با استقلال در صدر جدول به سه امتیاز کاهش داد. مس رفسنجان با 33 امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۵    
گفتنی است این تصمیم رئیس جمهور روسیه، در پی اعلام وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر این است که، رئیس جمهور، وزیرخارجه و وزیر دفاع روسیه در لیست تحریم قرار گرفته اند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۳    
پرواز بازگشت دانشجویان مقیم اوکراین حدود ساعت 5 صبح در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین خواهد نشست که پیش بینی می شود 100 نفر از دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین در این پرواز به کشور بازگردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۲    
براساس اطلاعیه فرابورس، نماد این دو باشگاه که 9 روز قبل نزد سازمان بورس ثبت شده بود در گروه فعالیت های ورزشی در بازار پایه و تابلو نارنجی فرابورس درج شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
سالانه 50 میلیارد دلار واردات کالاهای اساسی همچون ذرت، سویا، گوشت و روغن داریم که 10 درصد آن یعنی بیش از 5 میلیارد دلار از کشور برزیل وارد می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۹    
با وجود اطلاع رسانی های بسیار توسط پلیس فتا و روابط عمومی صرافی های ارز دیجیتال، همچنان روش کلاه برداری با حساب اجاره ای، یکی از روش های رایج بین دزدان اینترنتی است! ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی نیروی دریایی فرانسه نیز روز یکشنبه از عزیمت ناو هواپیمابر شارل دوگل برای کمک به ناتو و انجام گشت زنی برای حمایت از شرکا و متحدان در بحبوحه درگیری نظامی روسیه با اوکراین خبر داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۲    
رئیس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر با بیان اینکه از برنامه های هلال احمر ایران حمایت خواهد کرد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۵    
متهمین دستگیر شده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان بم معرفی شده اند و پرونده در شعبه دوم بازپرسی بم در حال رسیدگی است و دستگیری و تعقیب سایر متهمین به طور ویژه در دستور کار است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۳    
رئیس جمهور روسیه گفت که راه حل بحران اوکراین تنها در صورتی ممکن است که منافع امنیت مشروع روسیه بدون پیش شرطی مد نظر قرار گرفته شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۶    
2 متهم اول در نخستین ساعات پس از وقوع جرم دستگیر شدند و ضارب اصلی نیز براساس اعترافات 2 متهم روز گذشته شناسایی و دستگیر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۷    
مطابق اطلاعیه در تاریخ 9 اسفند، نماد باشگاه های استقلال و پرسپولیس که 9 روز گذشته در سازمان بورس ثبت شده بودند، در گروه فعالیت های ورزشی در بازار پایه و تابلوی نارنجی فرابورس درج شدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۴    
کاخ الیزه اعلام کرده است که رئیس جمهور فرانسه و همپیمانان این کشور در جریان مکالمات تلفنی بین المللی خود در رابطه با بحران اوکراین و به ویژه با رهبران کشورهای منطقه در روزهای شنبه و یکشنبه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۹    
غریب آبادی با انتقاد از مواضع دوگانه حقوق بشری توسط برخی از دولت ها گفت: در حالی که همگان از حقوق بشر صحبت می کنند و حتی گاهی برای حمایت از یک مجرم، حمایت های سیاسی و رسانه ای گسترده ای بسیج می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۷    
آنتونوف ای ان-225 که بیشتر به نام "مریا" (در زبان اوکراینی به معنای "رویا") شناخته می شود، طولی برابر با 84 متر و فاصله دو سر بال آن 88 متر بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۱    
با این نتیجه استقلال با 48 امتیاز در جایگاه اول جدول باقی ماند و نساجی مازندران با 23 امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۸    
قرارداد این بازیکن به مدت یک فصل و نیم امضا شد و تا پایان رقابت های فصل آینده 1402-1401 در پرسپولیس حضور خواهد داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
تیم ما روی ضربات ایستگاهی دقت نداشت و نتوانستیم به گل برسیم. اگر بیش تر دقت می کردیم می توانستیم نتیجه بگیریم. کیفیت زمین و شرایط بازی برای ما خوب نیست اما باید در ضربات ایستگاهی بیش تر دقت می کردیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۸    
معاون وزیر کار از کاهش تعداد بنگاه های مشکل دارد شش ماهه اخیر خبر داد و گفت: تعداد بنگاه های مشکل دار نسبت به قبل 806 درصد کاهش داشته و از 127 هزار بنگاه دارای مشکل به 115 هزار بنگاه رسیدن است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۵    
سفر وزیر امور خارجه روسیه به ژنو برای شرکت در شورای حقوق بشر و کنفرانس خلع سلاح لغو شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۴    
پوتین دوشنبه گذشته (2 اسفند) با انتقاد از بی توجهی غرب به نگرانی های امنیتی مسکو اعلام کرد، کشورش استقلال جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت می شناسد و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر: در عملیات دریایی شناورهای ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از عسلویه شرکت دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۲    
پوتین اکنون در مرز عقلانیت و فراغت از عقلانیت ایستاده است. وضعیت او شبیه وضعیت "مادر اژدهاها" -Mother of Dragons- در سریال "بازی تاج و تخت" است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۰    
رییس پلیس راهور: به مناسبت این اعیاد بزرگ ابلاغ کردیم در سراسر کشور تمامی خودروها و موتورسیکلت هایی که توقیف هستند، با شرایط ویژه ترخیص شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۰    
مریخ نورد کنجکاوی پیشتر از این دست مواد کانی را که به آن ها خوشه های کریستالی دیاژنتیکی می گویند در سطح مریخ پیدا کرده بود، با این حال هیچکدام تا کنون حالت تماشایی یافته جدید را نداشتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۴    
بر اساس تخمین ها روزانه دستکم 6 هزار مهاجر افغانستانی به صورت قانونی و غیرقانونی وارد ایران می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
هنوز مشخص نیست که جزئیات این حمله سایبری چگوه بوده، اما گفته می شود این حمله پس از آنکه ژاپن با کشورهای غربی در تحریم روسیه همدست شد، انجام شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
کشورهای غربی نیز در پی حمله روسیه به اوکراین اعلام کردند که تحریم های شدیدی را علیه روسیه اعمال خواهند کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۹    
با راه اندازی این سامانه نیازها در بازار رسمی پاسخ داده می شود و در نتیجه بازارهای غیررسمی کم رنگ می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۲    
سفیر اوکراین در دفتر سازمان ملل در ژنو در جلسه شورای حقوق بشر این سازمان گفت: نیروهای روسی تلاش می کنند با هدف قرار دادن مهدکودک ها و یتیم خانه ها ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
سخنان روز گذشته پوتین مبنی بر ضرورت آماده باش هسته ای روسیه، واکنش زیادی از سوی آمریکا، ناتو و اروپا داشت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۰    
ناتو: ما به ارائه سلاح های دفاعی بیشتر به ارتش اوکراین ادامه می دهیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۵    
شرکت نفتی در پاسخ به اعتراض کشاورزان، از آنها شکایت کرده و آنها را متهم به ایجاد اختلال کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۴    
کشتار غیر نظامیان مطلوب نظر ما نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
به دلیل بسته شدن حریم هوایی اروپا، آئروفلوت برنامه پروازهای خود در مسیرهای اروپایی را از 28 فوریه 2022 تا اطلاع ثانوی متوقف می کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۵    
بازار ارز در ایران همچنان روزهای آرامی را پشت سر می گذارد و همچنان چشم به وین دوخته است تا ببینید فرجام برجام چه خواهد شد. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۰    
وزرای دفاع کشورهای عضو همچنین قرار است درباره این مساله به بحث بپردازند که چطور 500 میلیون یورو برای تسلیحات به اوکراین اختصاص دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۳    
توکیو که پیش از این نیز تحریم هایی را از جمله در خصوص ممنوعیت صادرات برخی از کالاها به روسیه گرفته بود، روز شنبه اعلام کرد که همچنین بانک های روسی را از سیستم پرداخت بین المللی سوئیفت محروم کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۱    
مرحوم سید محمد تفرشی (جعفری) اواخر دهۀ 1330 بازیکن تیم فوتبال کیان و هم بازی منصور امیرآصفی بوده است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
یوفا پیش از این امتیاز میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از شهر سن پترزبورگ گرفت و نمایندگان این کشور و اوکراین را به بازی در زمین بیطرف ملزم کرده بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۶    
آمادگی قلبی-تنفسی، معیاری است که نشان می دهد بدن چه مقدار اکسیژن را به عضلات منتقل می کند و عضلات می توانند چقدر اکسیژن را طی ورزش جذب کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۱    
از طرف دیگر تا امروز حدود 314 هزار و 136 نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کردند که از این میزان 201 هزار و 666 نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۸    
پرداخت مالیات بر خانه های خالی از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان به نشانی My.tax.gov.ir صورت می گیرد و در این درگاه افراد می توانند اینکه مشمول مالیات واحدهای خالی از سکنه هستند یا خیر را مشاهده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۷    
ریاست هیأت روسی برعهدۀ ولادیمیر مدینسکی، مشاور کرملین است و هیأت کی یف نیز از سوی الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین رهبری می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۵    
مشاور ویژه بشار اسد گفت: روسیه تا زمانی که همه فرصت ها از بین نرفته و تهدید و خطر نظامی برای آن به یک خطر مرگ بار تبدیل نشده بود، به این عملیات نظامی متوسل نشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۹    
در واقع سیاست های غلط دولتی طی سال های گذشته، علاوه بر نادیده انگاشتن ظرفیت های صنعت پوشاک، موجب شده تا این صنعت نتواند نایی برای رقابت حتی با رقبای غیر رسمی خود داشته باشد و قافله را به اجناس خارجی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۴    
خیانت مهم ترین دلیلی است که مردم به ما مراجعه می کنند و می خواهند که موضوع را پیگیری کنیم. دروغ نیست که بگویم 90درصد پرونده های ما را خیانت تشکیل می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۳    
حرف ما این است که چیزی بدون ثبت سفارش وارد گمرک نشود. حتما پیگیری انجام می شود، اما ورود بی حساب و کتاب اقلام و کالاها با گمرک کار اشتباهی است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۸    
تیسمانانو در کتاب خود می نویسد میهن پرستی افراطی در روسیه در خدمت بزرگداشت برهه های مهم، قدرتمند و موفقِ خود و هم زمان فراموش کردن دیگران است
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
در پی تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد، طرح فروش ویژه مادران را همزمان با سایر روش های فروش اجرا کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
روسیه مدت هاست که به طور سیستماتیک در حال آماده سازی برای تحریم های احتمالی، از جمله سخت ترین تحریم هایی است که اکنون با آن مواجه هستیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۷    
برخی مطالعات نشان می دهد که مولکول های فعال زیستی موجود در زنجبیل می تواند جلوی رشد برخی از سرطان ها مانند سرطان روده بزرگ، معده، تخمدان، کبد، پوست، سینه و پروستات را بگیرد
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۵    
در سه یا چند موضع اصلی طرف های غربی و آمریکا تصمیمات سیاسی خود را نگرفته اند و تلاش کردیم خطوط قرمز ایران منطق ایران و دلیلش در مورد این خطوط قرمز و همچنین چگونگی مرتفع کردن موضوعات باقی مانده را ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۰    
محققان پس از انجام تجزیه و تحلیل ژنتیکی، نتیجه گرفتند که این باکتری تازه کشف شده احتمالاً متعلق به همان جنس است و آن را "تی. مگنیفیکا"(T. magnifica) نامیدند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۶    
پدر نوجوان متوفی به قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: از چهار سال قبل به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و حضانت فرزندانم را به عهده گرفتم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۳    
اخیراً برخی ستاره های مشهور هالییوودی و حتی خواننده های معروف در برنامه های تلوزیونی مختلف یا شبکه های اجتماعی اذعان کرده اند که نامشان به گونه ای متفاوت از آنچه که ما فکر می کردیم تلفظ می شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۰    
پرداخت جرایم به صورت قسط بندی و بدون هیچ پیش پرداختی خواهد بود. همچنین هزینه های پارکینگ که متعلق به بخش خصوصی است با یکسری پیگیری ها به حداقل رسیده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۷    
3952 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۳    
کلیه بانک ها و موسسات اعتباری موظفند دو درصد(2%) از درآمد حاصل از هزینه های دریافتی بابت تراکنش ها بدون افزایش آنها نسبت به سال 1400 در نظام بانکداری الکترونیکی را به ردیف 160 164 نزد خزانه داری کل ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۱    
همچنین، پانزدهمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت کرده اند، این ماه کسر خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۹    
ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است خودروهایی که صاحبان آنها واکسن تزریق نکرده باشند در ایام نوروز روزانه یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
براساس مصوبه دولت مصارف تا سقف الگوی مصرف با تعرفه یارانه ای محاسبه می شود که نسبت به گذشته هیچ تغییری نداشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۸    
بنا به باور مردمان قبیله توراجا، ارواح درگذشتگان در خانه باقی مانده و از مرده با غذا، لباس، آب و سیگار پذیرایی می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
پوشک و سایر محصولات بهداشتی جذب کننده را در 15 شهرداری از 22 شهرداری ولز برای پروژه تجدید روسازی جمع آوری می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۸    
مغازه داران نمی توانند از طریق لابی گری اقدام به نصب تابلو نمایند و مردم در صورت مشاهده چنین تخلفی می توانند از طریق 137 به شهرداری اطلاع رسانی کنند.
  • ۱