پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۷:۵۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 14 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۲۱:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس: شعبه رسیدگی کننده نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن اتهام انتسابی، متخلف را علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به استرداد 100 هزار یورو به بانک شاکی محکوم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۲    
در حال حاضر 148 شهرستان در وضعیت قرمز، 196 شهرستان در وضعیت نارنجی، 101 شهرستان در وضعیت زرد و 3 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۱    
سه هزار و 265 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۹    
ر جلسه نوبت سوم مجلس شورای اسلامی در بیست و یکمین جلسه بررسی لایحه بودجه، سقف درآمدهای دولت در سال 1401 به تعیین شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۸    
در 50 سالگی باید بپذیریم که متابولیسم ما نیز تغییر کرده است، به این معنی که هر روز حدود 250 کالری کمتر می سوزانیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۰۲:۲۰    
هدی رئوف ایندیپندنت عربی دیپلماسی ایرانی - با افزایش انتظارات در خصوص نزدیک بودن زمان احیای توافق هسته ای بین ایران و غرب، پرسش هایی درباره شکل آینده روابط بین ایران و آمریکا مطرح شده است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۰    
تسهیلات مذکور در قالب عقد مرابحه اعطا شده و مدت بازپرداخت تسهیلات نیز متناسب با مدت سپرده گذاری مشتری است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۹    
سخنگوی وزارت امر به معروف طالبان درباره این که آیا سه روز تعطیلی نوروز در سال آینده حفظ خواهد شد یا نه نیز گفته است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۸    
وزارت ارشاد؛ وزیر محترم! من دیگر نمی توانم. می خواهم بجنگم. بیایید بزنید من را بکشید. این سینه من. من را بکشید ولی من حقم را می گیرم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۵    
با این تست می توانید ویژگی های پنهان شخصیت تان را کشف کنید. این تست نتایج دقیقی برای هزار کاربر ارائه داده است. آیا شجاعت امتحان کردن آن را دارید؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
آنچه در این میان قابل توجه تر است اینکه غالب این تحلیل و تطبیق ها برتاباننده مشی جریانات سیاسی کشور است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۶    
توانایی حفظ آرامش در شرایط پرفشار نکته ای بسیاری کلیدی است. البته بررسی دقیق این موضوع در طول فرآیند مصاحبه کار دشواری است، به همین دلیل استخدام برمبنای این ویژگی همیشه ممکن نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
شرکت مخابرات همچنان سود سال گذشته را واریز نکرده که سازمان بورس در چارچوب قوانین و مقررات موجود اقدامات حقوقی خود را علیه این شرکت انجام داده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۰    
این شهر باستانی بر روی تپه ای ساخته شده است که موقعیت استراتژیک خوبی به آن بخشیده بود. شهر باستانی در قرن سیزدهم ویرانه شد، اما در قرن شانزدهم به شکل فعلی بر روی ویرانه های قدیمی ساخته شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۰    
لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون است. فیلمبرداری فیلم سینمایی آن ها مرا دوست داشتند به کارگردانی محمدرضا رحمانی در تهران ادامه دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۸    
این فرآیند حدود یک سال به طول انجامید و در این مدت مجسمه های متعدد گلی و حتی پرینت سه بعدی از این جاندار تهیه شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۴    
جاولین همچنین نخستین موشک با قابلیت حمله از بالا یا اصطلاحا تاپ اتک نیز محسوب می شود. در این روش موشک پس از شلیک ناگهان به طرف بالا حرکت می کند و پس از رسیدن به ارتفاع 150 متری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۲    
برخی گزارش ها می گوید آمریکا حاضر نیست سپاه را از شمول تحریم خارج کند؛ این یعنی بعد از آن همه مذاکره و بر و بیا، باز هم، نقطه، سرخط. با جرأت می توان گفت آمریکا حاضر نیست اهرم تحریم را از دست بدهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۴    
ناو هواپیمابر یواس اس هری ترومن آمریکا با هدف ادعایی جلوگیری از تشدید تنش ها میان اوکراین و روسیه، وارد شمال دریای اژه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۱    
معاون وزیر آموزش و پرورش: تحول در آموزش و پرورش امکان پذیر نیست؛ مگر اینکه تحول در چهار رکن شامل منابع انسانی، برنامه ریزی درسی، سنجش و ارزیابی و تحول مادی ایجاد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۵    
این اقدام بزرگترین شرکت هواپیمایی دولتی روسیه پس از آن صورت گرفت که آژانس حمل و نقل هوایی این کشور توصیه کرد تمام خطوط هوایی دارای هواپیماهای اجاره ای خارجی پروازهای مسافری و باری به خارج از این کشور ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۶    
مذاکره کنندگان ارشد انگلیس و فرانسه دیروز (جمعه) در حالی که برای دیدار وزرای امور خارجه، راهی کشورشان بودند گفتند که مذاکرات وین به دستیابی به توافق نزدیک است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۵    
به گفته مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی روز دوشنبه گستره فعالیت سامانه بارشی علاوه بر نواحی ذکر شده، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۱    
تنش میان اسرائیل و ترکیه از سال 2008 میلادی، زمانی آغاز شد که ایهود اولمرت نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی، چند روز بعد از دیدار با اردوغان، جنگ در غزه را آغاز کرد و سپس ترکیه به شدت آن جنگ را محکوم کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۵    
سازمان حداکثر تا 29 اسفند 1400( 20مارس 2022 )توضیحات کتبی مرتبط با آن دسته از سوالات مطرح شده توسط آژانس در خصوص موضوعات مربوط به سه مکان که ایران به آنها نپرداخته است را به همراه اسناد پشتیبان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۲    
دومین نشست شورای عالی کار بدون نتیجه پایان یافت و علیرغم آنکه پیش بینی می شد تا در این جلسه عدد و رقم دستمزد بین گروه کارگری وکارفرمایی رد و بدل شود، این اتفاق نیفتاد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۴    
طبق گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی مقرر شده به دارندگان سهام عدالت 530هزار تومانی، 550هزار تومان و به دارندگان سهام عدالت یک میلیونی، حدود یک میلیون تومان سود پرداخت شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه: ارتش روسیه در 24 ساعت اخیر چهار فروند جنگنده سوخوی 27 اوکراین را ساقط کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۵    
با کمال تواضع اعلام می دارم، بنده به عنوان نماینده مردم، کمترین ایجاد رنجش مردم انقلابی ایران را بر خود حرام دانسته و از این که چنین برداشتی باعث رنجش خاطر برخی از هموطنان گردید، متأسفم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۴    
عکس هایی که منتشر می شوند، نشان می دهد که شهرهایی آرام و زیبا چگونه می توانند در یک فاصله زمانی کوتاه به مکان هایی جنگ زده و ویران تبدیل شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۶    
تیم امدادی حفاظت محیط زیست شهرستان با مشاهده این قلاده پلنگ که از ناحیه دست آسیب دیده بود درخواست اعزام نیروی دامپزشک و اسلحه بیهوشی از اداره کل کرد که با استفاده از داروی بیهوشی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
براساس اعلام سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، در صورت بروز مشکلات ناشی از همه گیری بیماری کرونا این تاریخ به صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل تغییر خواهد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۴    
فردی با هویت معلوم اقدام به جعل سند یک ملک مسکونی کرده و این ملک مسکونی را به ارزش 30 میلیارد ریال فروخته بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۶    
ایلیا کیوا، نماینده اوکراینی اظهار کرد: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین از مدت ها پیش تماسی با واقعیت ندارد و در میان دود کوکائین به سرمی برد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا پس از لهستان عازم مولداوی و سه کشور حوزه بالتیک (استونی، لتونی و لیتوانی) خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت سوم امروز شنبه مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 1401، پس از عدم رای دو سوم نمایندگان به جزء 1 بند ق تبصره 6 لایحه ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۲    
هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان با شماره پرواز 5105 و با تعداد 240 مسافر شامل دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین در ساعت 18:55 دقیقه امروز (به وقت محلی) در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۹    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات همچنین در توئیتر اعلام کرد: با توجه به تداوم اختلالات مسیر شبکه از اوکراین، وزارت ارتباطات در حال برقراری لینک های جایگزین از طریق سایر مسیرهای بین المللی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۸    
به گزارش خبرگزاری سانا، دو روز پیش نیروهای آمریکایی با کمک شبه نظامیان وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه ، صدها نفر را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۷    
تمرینات ورزشی دشوار: ورزش برای قلب مفید است زیرا مقاومت را بهبود می بخشد، گردش خون را تقویت می کند و متابولیسم را افزایش می دهد. با این حال، ورزش شدید می تواند برای قلب مضر باشد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۳    
توجه داریم که پنجره جمعیت کشور ما تا چند سال دیگر بسته خواهد شد و متاسفانه یک جامعه پیری را در 20 سال آتی خواهیم داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۹    
نگاه ما به شاد محدود به ایام کرونا نیست گفت: ما با این دید به کرونا نگاه می کنیم که در آینده که کرونا تمام شد و دانش آموزان به مدارس بازگشتند؛ شاد همچنان بتواند خدماتی را به دانش آموزان ارائه کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۴    
سردار آزمون مهاجم ایرانی بایرلورکوزن برای نخستین بار با پیراهن تیمش در بوندسلیگا به میدان رفت.او در دقیقه 89 وارد میدان شد تا نخستین حضور خود را در بوندسلیگا تجربه کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۳    
بیشترین تلفات غیرنظامیان ناشی از سلاح های انفجاری از جمله گلوله های توپخانه ای و سامانه های راکتی و حملات موشکی و هوایی بوده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۳    
در دور دوم مذاکرات، دو طرف در مورد ایجاد کریدورهای مشترک بشردوستانه برای تخلیه غیرنظامیان به تفاهم دست یافتند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۹    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات همچنین در توئیتر اعلام کرد: با توجه به تداوم اختلالات مسیر شبکه از اوکراین، وزارت ارتباطات در حال برقراری لینک های جایگزین از طریق سایر مسیرهای بین المللی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۴    
جلسات شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال آینده دایم و به طور منظم در حال برگزاری است و تا چند روز آینده میزان دستمزد کارگران نهایی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۹    
خطر آینده کشور، کاهش رشد جمعیت و کمبود نیروی انسانی است. نیروی انسانی پیشران توسعه و شکوفایی کشور است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۹    
علیرغم آنکه مشتریان اروپایی گاز روسیه برای خرید بیشتر گاز ثبت سفارش کرده بودند اما جریان گاز بین روسیه و آلمان از طریق خط لوله یامال در روز پنجشنبه متوقف شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۲    
لیندسی گراهام سناتور تندرو جمهوری خواه آمریکا در پی وقوع جنگ در اوکراین خواستار ترور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۴    
سیاست فعلی اتحادیه اروپا نسبت به روسیه، در خدمت هیچ یک از طبقات اجتماعی جوامع اروپایی نیست و این یعنی تقدم امر سیاسی (یا امر ایدئولوژیک) به امر اقتصادی.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۷    
در جلسه علنی نوبت عصر روز شنبه 14 اسفند مجلس شورای اسلامی جز 1 بند الحاقی 3 تبصره 10 مربوط به شروط معافیت مشمولان خارج از کشور به دلیل مغایرت با برخی از قوانین به رای مجلس گذاشته شد و نتوانست دو سوم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۳    
از آنجایی که فرستنده استتار شده T-1151 Dog Doo اغلب از دید افراد پنهان باقی می ماند، عمر عملیاتی آن تابعی از عمر باتری نیکل-کادمیم مورد استفاده در آن بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۱    
قاتل شهید علی اکبر رنجبر مامور انتظامی با اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) ظهر جمعه 15 بهمن 1400 در شیراز دستگیر شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
در این فیلم، تلاش خواهد شد تا وجوه مختلف شخصیت این اسوه قهرمانی کوهنوردی ایران و جهان و هم چنین موقعیت و ویژگی های منحصر به فرد ورزشی و حرفه ای این کوهنورد برجسته را مورد بررسی و توجه قرار گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۷    
مدیر برنامه های استال ضمن اعلام خبر درگذشت این هنرپیشه از او به عنوان هنرپیشه ای با استعدادهای مثال زدنی و شخصیتی مصمم در صحنه تئاتر اسکاتلند یاد کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۱    
قدرت های غربی، چین و روسیه تقریبا یک سال است که برای احیای این توافق همکاری نزدیک داشته اند اما جنگ در اوکراین احساس فوریت برای پایان دادن به مذاکرات را پیش از دشوارتر شدن همکاری با مسکو ایجاد کرده ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۲    
ما دیگر به هیچ کسی اجازه نمی دهیم که خاک افغانستان را علیه کشورهای منطقه و فرامنطقه استفاده کنند و ملت ما را بیشتر از این رنج بدهن
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
سازمان سینمایی با تاکید برداشتن پروانه نمایش اعلام کرد که این فهرست باید حتماً مجوز اکران داشته باشد و گفته شد که تاریخ پروانه نمایش فیلم مهرجویی که در دولت قبل صادر شده بود منقضی شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۴    
طی مراسمی از سید مظفر عبدالله کارآفرین و مدیرعامل کشت و صنعت روژین تاک تقدیر به عمل آمد و به وی نشان امین الضرب اهدا شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۲    
معاون اول قوه قضاییه دستورالعمل ساماندهی و تسریع فرایند رسیدگی به انحصار ورثه و تحریر ترکه را در راستای عملیاتی شدن طرح و سند تحول قضایی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۶    
اتفاق عجیب و باورنکردنی در بازی شب گذشته مینسوتا و اوکلاهما در بسکتبال NBA را ببینید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۵    
ناتو از اوکراین حمایت می کند زیرا در مقابل روسیه ایستاده است. اوکراین در حال تلاش برای بازگشت به داشتن پایگاه های هسته ای است، پس چگونه می توانیم این را بپذیریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۵    
اکنون دانشمندان یک ژل تزریقی ابداع کرده اند که می تواند از بروز این شکل از آرتروز جلوگیری کند و از طریق انتقال مداوم داروها در مفاصل آسیب دیده، از التهاب جلوگیری کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۸    
روسیه در کنار نقش جغرافیا مسألۀ گاز و توزیع و حمل آن را از طریق خطوط لوله در نظر می گیرد و همچنان به نظام سیاسی بین الملل و جهان خارج ، بیشتر به صورت جغرافیایی می نگرد تا با شرایط سیاسی صرف.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۷    
حدود 4000 دریچه در سطح شهر وجود دارد و در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار سرقت دریچه ها هستیم، مجموعه مدیریت شهری نیز هرساله در این موضوع دچار خسارات جدی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۹    
با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی محدودیت هایی داشتیم اما با کادر فنی نگاه کردیم و دیدیدم این بازیکن برزیلی می تواند به ما کمک کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۹    
بر اساس این نظرسنجی همچنین مشخص شد ماکرون می تواند با 59 درصد آرا دور دوم و نهایی انتخابات 24 آوریل 2022 را از مارین لوپن با 41 درصد ببرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۳    
رئیس قوه قضاییه: هزینه امحاء این محموله ها از جیب بیت المال پرداخت می شود؛ مگر ما حافظ بیت المال نیستیم؟
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۸    
براساس برخی از شایعات "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه ممکن است به زودی برای مقابله با تظاهرات ضد جنگ و مخالفان تهاجم به اوکراین قوانین نظامی در روسیه وضع کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۵    
مبنای افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف، قیمت گاز صادراتی نیست و خیلی پایین تر از آن است و به صوت پلکانی محاسبه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۵    
محققان چینی در یافته های اخیر خود اظهار کرده اند ترکیب آنتی بادی کوکتل آنها اینگونه است که می تواند چند ضربه به کروناویروس که عامل بیماری کووید-19 است، وارد کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۲    
طرز فکر مردم روسیه چندان پذیرای دموکراسی نیست. مردم این کشور معمولا خودشان را با اقتدارگرایی سیاسی تطبیق می دهند و یا خویی دارند که نوعی از استبداد را بازتولید می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۹    
شهر بوچا در استان کی یف اوکراین از اشغال ارتش روسیه آزاد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۶    
بدین ترتیب اطلاعاتی نظیر کد ملی، تاریخ تولد و... را دریافت و در نهایت با ثبت نام در سامانه ها و اپلیکیشن های بانک نظیر بام و بله، نسبت به انتقال وجه از حساب افراد اقدام می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ادامه داد: اقناع مجلس براساس وضعیت اقتصادی مردم است، یعنی با لایحه دولت، نباید به مردم فشار وارد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۷    
هیچ استراتژی مشخصی برای جلوگیری از این سندروم وجود ندارد اما شما می توانید با کاهش فشار روی دستان و مچ دست این وضعیت را بهبود ببخشید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۷    
در راستای اجرای سیاست های کلان شستا در افزایش سودآوری در شرکت های تابعه، داروسازی ابوریحان توانست رکورد تاریخی فروش هزار میلیارد تومانی را کسب کند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۴    
پوتین در این ویدیو علت حمله به اوکراین را توضیح می دهد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
یکی از سخنگویان شرکت کره ای در رابطه با این موضوع گفت که به خاطر تحولات اوکراین، هرگونه ارسال محصول به روسیه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۷    
زهره فکور صبور هم قربانی کلمات است، کلماتی که به اسم افشاگری در مورد او در فضای مجازی پخش شد و ما دیدیم، دست زدیم و برای هم فرستادیم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۹    
لازم است در متن اجازه تردد، به شماره و تاریخ ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح نیز استناد شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۱    
چیزی که امروز در مجلس پیگیری کردیم و به دنبال آن هستیم این است که دولت برای بخشی از این گرد و غبار که منشأ خارجی دارد، به صورت جدی اقدام کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۷    
قدرت آتش موشکی و شلیک های همزمان ما بیش از 6 تا 7 برابر شده است و زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۱    
اپرای رابعه در پنج پرده عشق تراژیک رابعه بلخی را تصویر می کند و موسیقی این اپرا را طی دو سال ساختم. این اثر دوساعته ترکیبی از موسیقی کلاسیک و نواهای موسیقی ایرانی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
با روش های مختلف تبلیغی به مردم توضیح دهید که تزریق 3 دز واکسن تا چه اندازه برای سلامتی خودشان و صیانت از سلامتی دیگران موثر است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۵    
زمانی از دست های خالی صحبت می کردیم و جنگیدیم، در همان مقطع هم برجبهه دشمنان پیروز شدیم، اما امروز همان ایمان را داریم، همان امام و فرمانده را داریم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۵    
لحظه اصابت موشک دوش پرتاب نیرو های اوکراینی به بالگرد می-35 روسی که احتمالا در حومه کی یف رخ داده است/ تسنیم
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۸    
امسال برای عید محدودیتی نیست، اما کماکان باید مراقب افرادی باشیم که بیماری پیش زمینه ای دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۴    
افراد یا باید سه دز واکسن تزریق کرده باشند یا اینکه فاصله زمانی تزریق دز دوم شان با زمان مسافرت، کمتر از سه ماه یا 100 روز باشد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
طبق اعلام هواشناسی استان، این پدیده که منشأ عراقی دارد، تا پایان وقت امروز بر جو خوزستان حاکم است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۴    
تمام ادارات کل تابعه مکلف هستند با برنامه ریزی ها و نظارت های دقیق، شرایط عملیاتی شدن این دستور العمل را در زیرمجموعه مربوطه دنبال کنند تا با شناسایی لایه ها و بسترهای فساد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۲    
در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۰    
در ادامه تاکید شده است: شرکت هایی که با این چهار بانک در حال معامله هستند باید دارایی های خود را مسدود کنند .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۵    
ولودیمیر زلنسکی با وجود تایید آتش بس در دو شهر اوکراین، گفت: کسانی که میتوانند باید به مبارزه ادامه دهند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۳    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه (امین آباد) با کمینه دمای 9- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۸    
اگرچه مدیرکل نمایش سازمان سینمایی اعلام کرد که این فیلم در پروسه بررسی در شورای پروانه نمایش است، اما خبرهایی از حذف این فیلم از اکران نوروزی شنیده می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
معامله گران این بازار 445 هزار معامله به ارزش 53 هزار و 806 میلیارد ریال انجام دادند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی: درحادثه ریزش آوار یک ساختمان درحال گودبرداری در بزرگراه خرازی، یک کارگر 22 ساله تبعه افغانستان در لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۵    
روزنامه نیویورک تایمز 2 پاراگراف آگهی تمام صفحه علیه ایران را حذف کرده است.
  • ۱