پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۲:۱۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر ایران 20 اسفند 1400 - asriran.com

عصر ایران 29 اسفند 1393 عصر ایران 29 اسفند 1394 عصر ایران 30 اسفند 1395 عصر ایران 29 اسفند 1396 عصر ایران 29 اسفند 1397 عصر ایران 29 اسفند 1398 عصر ایران 30 اسفند 1399 عصر ایران 31 فروردین 1400 عصر ایران 31 اردیبهشت 1400 عصر ایران 31 خرداد 1400 عصر ایران 31 تیر 1400 عصر ایران 31 مرداد 1400 عصر ایران 31 شهریور 1400 عصر ایران 30 مهر 1400 عصر ایران 30 آبان 1400 عصر ایران 30 آذر 1400 عصر ایران 30 دی 1400 عصر ایران 30 بهمن 1400 عصر ایران 1 اسفند 1400 عصر ایران 2 اسفند 1400 عصر ایران 3 اسفند 1400 عصر ایران 4 اسفند 1400 عصر ایران 5 اسفند 1400 عصر ایران 6 اسفند 1400 عصر ایران 7 اسفند 1400 عصر ایران 8 اسفند 1400 عصر ایران 9 اسفند 1400 عصر ایران 10 اسفند 1400 عصر ایران 11 اسفند 1400 عصر ایران 12 اسفند 1400 عصر ایران 13 اسفند 1400 عصر ایران 14 اسفند 1400 عصر ایران 15 اسفند 1400 عصر ایران 16 اسفند 1400 عصر ایران 17 اسفند 1400 عصر ایران 18 اسفند 1400 عصر ایران 19 اسفند 1400 عصر ایران 20 اسفند 1400 عصر ایران 21 اسفند 1400 عصر ایران 22 اسفند 1400 عصر ایران 23 اسفند 1400 عصر ایران 24 اسفند 1400 عصر ایران 25 اسفند 1400 عصر ایران 26 اسفند 1400 عصر ایران 27 اسفند 1400 عصر ایران 28 اسفند 1400 عصر ایران 29 اسفند 1400 
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۵    
لبنان حدود 60 درصد مصرف گندم خود و نیز حجم زیادی از روغن و شکر خود را از اوکراین تأمین می کند که این روزها به علت جنگ، همه صادرات خود را متوقف کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۷    
رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی جاده ها، تصریح کرد: باتوجه به بارش باران در گردنه های شمال، احتمال ریزش سنگ و رانش در ارتفاعات و مناطق کوهستانی وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۹    
دولت آمریکا بخصوص ژنرال هیگ وزیرخارجه وقت آمریکا مدام از اسلامگرایان به عنوان بنیادگرایان یا فاندامنتالیسم یاد می کرد و در واقع بار منفی سیاسی داشت ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۲    
موضوع مهم تر اینکه به نظر می رسد اگر در وین توافق شود، سرمایه هایی که از منابع نفت و گاز روسیه دور می شوند، به میادین و تأسیسات نفتی ایران سرازیر شوند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۲    
برای آمریکا مواجهه با سردار سلیمانی عزیز در منطقه، مواجهه ساده ای نبود. سردار سلیمانی با طرح خاورمیانه بزرگ مقابله کرد؛ که با فرماندهی رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی کلمه این پروژه به شکست انجامید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
اکنون برای روشنفکران و برای ما مردان، اگر نخواهیم مهاجرت کنیم و اگر نخواهیم دق کنیم، یک راه مانده است و آن اینکه برخیزیم و به زخم های ایران سلام کنیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۸    
اصلاحات جدید مربوط به این دفترچه منتشر شده است و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تمدید شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۵    
در این کنگره میثم ملایری، حمید نصرآبادی، امیر عبادی و امین عبدالهی به عنوان بازرسان حزب انتخاب شدند و مهناز حمیدی هم عضو علی البدل بازرسی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
این موشک غیرمسلح و فاقد کلاهک انفجاری بوده و اصابت آن به منطقه ای مسکونی در شرق ایالت پنجاب پاکستان در چهارشنبه شب تنها دیواری را خراب کرده و تلفاتی به بار نیاورده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
آسوشیتدپرس با بیان جزییاتی افزود، توقیف این محموله ها توسط امریکا به پاییز 2020 بازمی گردد./عکس تزئینی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۶    
چنانچه شهروندان تا ساعت 24 همان روز ورود خود به محدوده طرح ترافیک رزرو را انجام ندهند، مبلغ 98هزارو550 تومان به بدهی عوارض تردد در طرح ترافیک آن ها در سامانه تهران من اضافه می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۷    
اگر عارف باشی و چلوکبابی داشته باشی، که باید باشی و چه می شوی؟ مرشد چلویی باید باشی و کاسب قرن می شوی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۷    
ویدئویی از ده ها تن از نیرو های ارتش سوریه که داوطلب پیوستن به ارتش روسیه برای جنگ در اوکراین هستند منتشر شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۰    
کادر اورژانس فرودگاه به سرعت اقدام به ارائه خدمات درمانی به مسافر بدحال کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۷    
پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مدعی است بدنبال رصد هوایی صورت گرفته در نزدیکی مرزهای اوکراین، روسیه برای انجام عملیات هوایی خود از خاک بلاروس استفاده کرده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۶    
گره گشایی از مشکلات مردم باید با جدیت در دستور کار مسئولان باشد اما بسیاری از کشورها خدمت به مردم را مادی گرایانه و منفعت طلبانه می دانند و همچنین در برخی موارد نگاه انسان مداری و گفتاری به نوع خدمتی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: اکنون همه طرف ها باید جدیت خود را نشان دهند. ما می توانیم به بازگشت متقابل به پایبندی به برجام دست یابیم اما زمان بسیار کمی برای این کار باقی مانده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۶    
محققان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آنتی بیوتیک "کلیندامایسین" را که یکی از داروهای مفید بر ضد عفونت ها است، مورد آزمایش قرار دادند و اثر آن را بر روی انواع مختلفی از میکروب های بیماری زا ارزیابی کردند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی به کانال عصر ایران در تلگرام بپیوندید نظرات کاربران
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۱    
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعاتی پیش در توییتر نوشت: به دلیل عوامل خارجی به مکث در گفت وگوهای وین نیاز است. متن نهایی اساسا آماده و روی میز است ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۶    
دو هفته اخیر کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، کانادا، انگلیس، استرالیا، اتحادیه اروپا و ژاپن به کارمندان سفارتخانه های خود در کی یف دستور داده اند هرچه سریعتر این کشور را ترک کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۹    
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کل کشور وی با تاکید بر اینکه فروش کلیه داروها و اقلام پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است، افزود: هیچ سایت و کانالی اجازه فروش دارو را در فضای مجازی ندارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
مشاور رسانه ای هیات ایران در وین: نقش کشورهای غربی مثبت و سازنده نبود و آنها به منظور فریب دادن ایران عمدا تاخیر و تعلل می کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۹    
ارتش روسیه برخی از تواناترین وسایل نقلیه نظامی جهان را در اختیار دارد...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۳    
بر اساس جدیدترین به روزرسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از 148 به 99 شهر کاهش یافت. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد و آبی در کشور در حال افزایش است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۳۰    
محور کندوان به دلیل بارش سنگین باران و ریزش سنگ در سیاه بیشه و ولی آباد با محدودیت تردد به سمت چالوس و کرج مواجه است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۸    
توصیه: بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیر ضروری خودداری کنند و مسئولین محترم تمهیدات لازم را به کار گیرند."
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۲۴    
امیر عبداللهیان موضع ایران را مبتنی خاتمه بحران اوکراین از مسیر راه حل سیاسی دانست و افزود: ما بر مبنای اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و بدون اعمال استاندارد دوگانه، جنگ را نه در اوکراین ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۲:۱۰    
با این پیروزی، استقلال 54 امتیازی شد و نوار شکست ناپذیری آبی ها در این فصل به 22 هفته رسید و از سوی مقابل اختلاف امتیاز آبی ها در صدر جدول با پرسپولیس در عدد 6 باقی ماند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۲    
استفنی القاق ، مذاکره کننده ارشد انگلیس در مذاکرات رفع تحریم ها در وین، ساعاتی بعد از اعلام وقفه در این گفت وگوها مدعی شد که سه کشور اروپایی برای به پایان رساندن گفت وگوها ادامه دارند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۵    
همایش خودروهای کلاسیک به همت هیات اتومبیل رانی اصفهان روز جمعه در مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۸    
زلنسکی در یک پیام ویدیویی تلگرامی گفت: ما با یک دشمن بسیار لجباز رو به رو هستیم. آن ها می خواهند مزدوران سوری را برای کشتن هموطنان ما به کار گیرند. سوریه کشوری که همه چیزش از سوی اشغالگران ویران شد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۶    
امکانات عالی رفاهی و 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر آ نلاین رزرو کنید و با خیال آسوده به مشهد بیایید: www.ehsanhotel.com نوروز مبارک... زیارت قبول 51322159000 ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۸    
رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از برخورد دو تریلی و یک خودرو سواری در محور انار به یزد همزمان با طوفان شن خبرداد و اعلام کرد که این حادثه سبب تصادف چند خودرو و فوت مردی ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۵    
مسابقات اسنوکر انفرادی قهرمانی جهان 15 لغایت 20 اسفند ماه در قطر برگزار شد و امیر سرخوش، سیاوش مزینی و علی روشنی کیا نمایندگان کشورمان در این مسابقات بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی اورژانس اصفهان از فوت دو مرد 30 و 32 ساله در این حادثه خبر داد و گفت: این حادثه 6 مصدوم نیز داشت که دو مرد 30 و 35 ساله و 4 زن 23 تا 30 ساله بودند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۱    
مقایسه وضعیت دستمزد کارگران از سال 1370 تا سال 1401 نشان می دهد که افزایش دستمزد کارگران بعد از سال ها به سود سفره کارگران و در راستای ایجاد عدالت اجتماعی در دولت سیزدهم صورت گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۹    
گل های پرسپولیس را رضا اسدی در دقایق 11 و 20 به ثمر رساند و برای نفت مسجدسلیمان هم پیمان میری در دقیقه 77 گلزنی کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۶    
این انسداد از مسیر میدان امیر کبیر کرج و آزادراه تهران - شمال صورت گرفته بود که با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۱    
در این اطلاعیه آمده است: یک توده عظیم گرد و خاک بر روی کشور عراق تشکیل شده است که همراه با جریانات شرق سو تا ساعات آینده بخشی از آن به استان کردستان منتقل می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
سرهنگ جهان تاب گفت که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۷    
لغو این امتیاز به این معنی است که روسیه به راحتی نخواهد توانست با آمریکا تجارت کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۸    
نمونه اش همین آخرین اظهار نظر نماینده مجلس درباره مخالفان طرح صیانت مجازی!
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۹    
کارهایی که در حال انجام است برای افزایش رفاه مردم با جدیت دنبال خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۸:۱۱    
یک مقام ارشد اتحادیه اروپا با اشاره عدم پذیرش درخواست روسیه مبنی بر ارائه تضمین های اقتصادی در رابطه با ایران گفت: آن ها درباره واکنش شان فکر می کنند و ما در این زمان نمی توانیم مذاکرات را پیش ببریم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۹    
طبق گفته منبع آگاه به تیم مذاکره کننده ایرانی، وقفه اعلام شده در مذاکرات به پیشنهاد طرف ها در برجام انجام می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز یک دستگاه آمبولانس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حال انجام ماموریت و اعزام بیمار توسط افراد ناشناس مورد حمله و تخریب قرار گرفت.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۲    
رییس سازمان حج و زیارت: در بسیاری سفرهای سیاحتی که در کشورهای دیگر انجام می شود، پروازها به صورت چارتری است و یا این که هتل ها از سوی بخش خصوصی اجاره می شود که موجب شکسته شدن و کاهش قیمت ها می شود ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۷    
هفته سوم جنگ اوکراین؛ تظاهرات بومیان برزیل، اعتراضات چپ ها در آرژانتین و اسکان پناهجویان اوکراینی در کشورهای اروپایی
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۳    
احمد گوهری، وحدت هنانوف، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۲    
رئیس جمهوری بلاروس: آنها تنها برای حمله به دونباس خودشان را آماده نمی کردند بلکه می خواستند به مواضعی در بلاروس هم حمله کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۸    
لحظات و موقعیت هایی وجود داشته اند که ما می توانستیم بهتر واکنش نشان دهیم. برای مثال، ما چیزهایی را پیشنهاد دادیم که نمی توانستیم تضمین کنیم؛ به خصوص مسئله پیوستن اوکراین به ناتو ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۴    
عاشق فوتبال هستم و نکونام هم در لالیگا در سطح بالایی بازی کرد. در ضمن یوسو هم اهل شهر پامپلونا اسپانیاست و در کادر فنی تیم فولاد حضور دارد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۷    
خبرنگار وال استریت ژورنال دقایقی قبل در توییتی به نقل از انریکه مورا درخصوص بازگشت مجدد به مذاکرات نوشت: امیدوارم که این اتفاق به زودی بیفتد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
به گفته مقامات محلی، تاکنون گزارشی از مصدومیت یا فوت ناشی از وقوع این حادثه منتشر نشده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۲    
مورا دقایقی قبل در مقابل هتل کوبورگ محل برگراری مذاکرات هسته ای در وین، درجمع خبرنگاران افزود: در تلاش برای مذاکره با سایر طر ف ها هستیم.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۶    
معیار شروع و پایان ماه های حرام، مغرب شرعی است. مثلا ماه رجب از مغرب شرعی آخرین روز ماه جمادی الثانی شروع می شود و با مغرب شرعی آخرین روز ماه رجب به پایان می رسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۵    
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه وقتی درباره اعزام داوطلب به اوکراین پیشنهاد داد، منظورش شهروندان روس نبود.منظورش داوطلبانی از خاورمیانه و سوریه بود نه شهروندان روسی.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۹    
متاسفانه میزان مرگ و میر مردم در استان مازندران، چندین برابر مرگ و میر کرونا است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
به علت بارندگی و ریزش برف سنگ های بالادست لق شده و احتمال این که با باز شدن این مسیر این حوادث تکرار شود دور از انتظار نیست .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۵    
متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 139 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 138 هزار و 711 نفر رسید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
دستیابی به موفقیت در گفت وگوها تمرکز اصلی همه طرف ها خواهد بود و هیچ عامل خارجی بر اراده مشترک ما برای حرکت به سمت یک توافق جمعی اثر نمی گذارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۹    
اگرچه هستۀ مرکزی قدرت در فیفا خواهان تعلیق فوتبال اسرائیل یا اخراج اسرائیل از فیفا نیست، ولی ساختار دموکراتیک فیفا به اعضای این سازمان اجازه می دهد چنین تصمیمی دربارۀ اسرائیل بگیرند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۲    
دستور فوری به رییس کل دادگستری استان مرکزی برای بررسی وضعیت یک زندانی: با این شرایط بودن وی در زندان مناسب نیست.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۱    
خانواده ها برای تهیه یک سبد میوه بسته به نوع و تعداد آن حداقل باید 100 تا 200 هزارتومان هزینه کنند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
به دلیل عوامل خارجی به وقفه در گفت وگوهای وین نیاز است. متن نهایی اساسا آماده و روی میز است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۴    
جنگ روسیه و اوکراین جنگ تضاد منافع است اگر جنگ حق و باطل بود، تکلیف دیگری داشتیم و اوکراین در مساله هواپیما با ما جفا کرد و به نفع امریکا سوءاستفاه کرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۱    
نکتۀ مهم در سخنان رهبری تأکید بر این است که غالبا این بودجه ها هدر می رود . جالب این که بلافاصله سخن گوی کمیسیون تلفیق هم اعلام می کند این بوجه حذف و رقم آن صرف حوزۀ کسب و کار و معیشت مردم می شود و ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۶    
در هنگام خانه تکانی و گردگیری عید، حتماً در منازل با کیسه های دارو محتوی قرص، کپسول و یا شربت نیمه مصرف شده مواجه خواهید شد توصیه می شود حتما جعبه یا قفسه دارویی خود را سر و سامان دهید.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۶    
براساس اعلام هواشناسی برخی مناطق استان کرمان بویژه شمال استان درگیر طوفان شن شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۲    
فیفا ساعت 16 را به عنوان ساعت این مسابقه درج کرده که تغییر ساعت رسمی ایران سبب چنین تفاوتی است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۶    
دولت به دنبال مبارزه ریشه ای و بالطبع، علمی و تخصصی با فساد است؛ چرا که با فعالیت های سطحی و نمایشهای تبلیغاتی، پدیده فساد نه تنها رنگ نمی بازد بلکه پر و بال می گیرد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۳    
واشنگتن قصد ندارد پیشنهاد جدید یا خاصی در مذاکرات به روسیه بر سر مسئله تحریم ها جهت حصول توافق ارائه کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
در نمای جلوی لاماری ایما شاهد طراحی خشن و زیبا هستیم که پیش از این در محصولاتی مانند ام وی ام X22 پرو و کی ام سی K7 مشاهده شده است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۰    
در یکسال گذشته سرمایه گذارانی که در بازار ارز دیجیتال فعالیت داشتند، سرمایه گذاری خود را از ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم به سمت دوج کوین، شیبا و... تغییر داده اند. ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۲    
از آثار او می توان به راهنمای نگارش و ویرایش ، شعر دلبر: دوبیتی های عامیانه بیرجندی ، شعر نگار: دوبیتی های عامیانه بیرجندی ، شعر غم ، گزیده مرصادالعباد ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۶    
رئیس جمهور روسیه گفت باید به داوطلبانی که می خواهند به روسیه در اوکراین کمک کنند در رسیدن به منطقه عملیات های جنگی کمک شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۵    
مسیر جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و جاده چالوس خواهد بود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۳    
احتمال باردار شدن زنان با افزایش سن کاهش می یابد و تحقیقات نشان می دهد که زمانی که یک زن بیش از 40 سال داشته باشد، احتمال بارداری وی به پنج درصد می رسد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۹    
در ابتدای هفته جاری قیمت نفت به بالاترین حد از سال 2008 صعود کرد در حالی که قیمت گاز اروپایی رکورد تاریخی زد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۸    
رییس فدراسیون روسیه گفت آمریکا به طور غیرقانونی با اعمال تحریم به اقتصاد ایران و ونزوئلا ضربه زد و حالا به دنبال توافق سریع و فوری با این دو کشور است تا نفت آنها را به بازار جهانی برساند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۲    
آسوشیتدپرس مدعی شد که ایران در راستای مقابله با تحریم ها عملیات پیچیده ای را برای انتقال نفت خود اجرا می کند که شامل جعل اسناد و رنگ آمیزی مجدد عرشه کشتی می شود.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۴    
تمام فسادها و بی عفتی های سطح خیابان های تهران از این به بعد به شکل بدتری در ساحل دریا مشاهده خواهد شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۰    
همچنین رقم های اعلام شده برای پرداخت سود سهام عدالت حاکی از افزایش 2 برابری سود سهام عدالت سال 1399 نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۴    
مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا، اظهارات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در رابطه با آماده باش هسته ای را غیرعادی دانسته و افزود که روسیه، بزرگترین تهدید خارجی برای ایالات متحده است .
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
ساختمان جدید پلاسکو پس از گذشت پنج سال از حادثه آتش سوزی دیماه سال 1395، امروز افتتاح شد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۷    
اگر او اکنون جنگ را تمام کند، به نظر می رسد شکست بزرگی برایش محسوب شود؛ حتی اگر ذره ای کوچک از خاک اوکراین را تصاحب کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۴    
بر اساس این گزارش، این حملات به نزدیکی فرودگاه های این شهرها صورت گرفته است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۷    
سرقت موضوعی نیست که بگوییم فقط پلیس در مورد آن مسئولیت دارد و اتفاقا پلیس آخرین حلقه محسوب می شود و قبل از آن دستگاه های دیگر نیز باید اقداماتی را انجام دهند که شامل موارد پیشگیرانه، آموزشی و ... است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۲    
در شمال خلیج فارس، بوشهر، جنوب خوزستان، فارس، اصفهان، یزد و خراسان رضوی وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک وجود دارد.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۰    
بازدید از طرح ها و پروژه های صنعتی و عمرانی و زیربنایی، دیدار با اقشار مختلف مردم، نخبگان ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه های رئیس جمهور در این سفر است.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۲    
نرخ تورم بیش از دو برابر هدف چهار درصدی بانک مرکزی روسیه است و این داده ها هنوز تاثیر تحریم های غرب علیه روسیه به دلیل جنگ اوکراین را منعکس نمی کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۵    
در دروه ای که جهان به سمت دنیای مجازی، واقعیت افزوده و استفاده بیشتر از ارز دیجیتال در تبادلات مالی حرکت می کند ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۹    
تاکنون پنج واریانت هشداردهنده داشتیم که شامل آلفا، بتا، گاما، دلتا و اُمیکرون بوده اند که گاما به ایران نیامد. بنابراین اگر قرار باشد واریانت دیگری ایجاد شود، سازمان جهانی بهداشت باید آن را تایید کند.
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۹    
برخی توصیه های کلیدی برای حفظ سلامت کلیه ها شامل انجام فعالیت بدنی روزانه و حفظ تناسب اندام ، کنترل مداوم سطح قند خون ، کنترل فشار خون ، تغذیه سالم و کنترل وزن، نوشیدن مایعات فراوان ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۸    
استاندار تهران با اشاره به افزایش ترافیک در پایتخت طی روزهای اخیر گفت: بارندگی در روزهای گذشته، افزایش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی و همچنین خریدهای شب عید از مهمترین دلایلی است که می توان برای ...
عصر ایران   ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
در طب سنتی از علف طلایی به منظور مبارزه با التهاب استفاده می شود که تاثیر مطلوبی در کاهش درد و تورم خواهد داشت.